CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: bianglala

•• Floria •• V4

 Close [Copy link]
Post time 11-9-2014 04:29 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:27 PM
jauhnya... masa hang pergi hantor kapal korek ke sana ke.

laaaa... lu pun tau ke cita tu?
wa penah cita ke wa jadi kapten kapal korek tu?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-9-2014 04:30 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:29 PM
laaaa... lu pun tau ke cita tu?
wa penah cita ke wa jadi kapten kapal korek tu?

pernah... lepas SPM kan hang merantau ke sana. 10 tahun hang kat sana.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:32 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:33 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:29 PM
laaaa... lu pun tau ke cita tu?
wa penah cita ke wa jadi kapten kapal korek tu?

huyoo gambar ni.. timing baik punya..



Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:35 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:30 PM
pernah... lepas SPM kan hang merantau ke sana. 10 tahun hang kat sana.

yg ni masa wa kat utan amazon, mencari pokok rotan





Last edited by ip_lepat on 11-9-2014 04:42 PM

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:35 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:33 PM
huyoo gambar ni.. timing baik punya..

yg wa punya tu sebelah ptg
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 11-9-2014 04:37 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:35 PM
yg ni masa wa kat utan amazon, mencari pokok rotan

hang cari pokok rotan dengan orang asli ye.. macam-macam rahsia hutan hang tau ni..

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:38 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:35 PM
yg wa punya tu sebelah ptg

tu gambar sunrise...? sebab sekawan burung ek.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 04:38 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:37 PM
hang cari pokok rotan dengan orang asli ye.. macam-macam rahsia hutan hang tau ni..

wa msuk dgn ranger tu je.. saja suka2
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:39 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:38 PM
tu gambar sunrise...? sebab sekawan burung ek.

wa penah tepek dulu.. kat bomba tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:40 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:38 PM
wa msuk dgn ranger tu je.. saja suka2

lagi beb.. keluarkan gambar pokok-pokok..

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:41 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:40 PM
lagi beb.. keluarkan gambar pokok-pokok..

karang le. aku nk bawak lori pi htor barang kat bolivia sat
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:42 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:39 PM
wa penah tepek dulu.. kat bomba tu

wa ingat-ingat lupa.

kalau yang burung atas kabel tu wa ingat dah camne rupanya.

sebab hari tu jumpa gambor tu.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:43 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:41 PM
karang le. aku nk bawak lori pi htor barang kat bolivia sat

jauhnya... elok-elok le bawak lori tu.

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:43 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:42 PM
wa ingat-ingat lupa.

kalau yang burung atas kabel tu wa ingat dah camne rupanya.

bukan.. yg terbang kat awan tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:43 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:43 PM
jauhnya...  elok-elok le bawak lori tu.

last.. amik le. burung garuda


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-9-2014 04:45 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:43 PM
bukan.. yg terbang kat awan tu

banyak kali tak dapat peluang amik gambar burung + senja?

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 04:46 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 04:43 PM
last.. amik le. burung garuda

pantulan cahaya kekuningan kat sayap tu memang terbaik...

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:47 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:45 PM
banyak kali tak dapat peluang amik gambar burung + senja?

tk ingat wa. susah sikit sbb wa tk pandai mcmtu
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 04:47 PM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 04:46 PM
pantulan cahaya kekuningan kat sayap tu memang terbaik...

waktu pagi.. kat tudm zimbabwe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

15-4-2024 01:18 PM GMT+8 , Processed in 0.077087 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list