CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: bianglala

•• Floria •• V4

 Close [Copy link]
Post time 11-9-2014 03:04 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:02 AM
jalan lama gua tempurung... mmm, yang simpang masuknya yang kat area pkok getah banyak tu ke. :swe ...

byk jalan kat situ ada pokok getah yong
jalan yg hang cakap tu jalan pi rumah ank yatim tu ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-9-2014 03:05 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:03 AM
tgk cara hang minum le camne..
klu tk berenti2 minum, 3/4 botoi pun tk cukup

minum banyak. berkocak perut dengan ayor..

nantilah suatu hari nanti... dapat merasa sekali pun jadilah kot...

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:06 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:05 AM
minum banyak. berkocak perut dengan ayor..

nantilah suatu hari nanti... dapat merasa sekali pu ...

tu le.. naik tu tkyah le kelam kabut nk cepat
pelan2 naik, best jgk cuma masa tu panjang le klu naik pelan2
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:07 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:04 AM
byk jalan kat situ ada pokok getah yong
jalan yg hang cakap tu jalan pi rumah ank yatim tu ke?

tak pasti. aku pun dah lama tak lalu, ingat-ingat lupa..

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:08 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:07 AM
tak pasti. aku pun dah lama tak lalu, ingat-ingat lupa..

hang tau kan.. jalan pi gua tempurung tu dah ada lain?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:08 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:06 AM
tu le.. naik tu tkyah le kelam kabut nk cepat
pelan2 naik, best jgk cuma masa tu panjang le klu n ...

slow and steady la.. janji sampai. lagipun kalau ramai-ramai tak terasa pun agaknya..

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-9-2014 03:09 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:08 AM
slow and steady la.. janji sampai. lagipun kalau ramai-ramai tak terasa pun agaknya..

tk terasa?
tkpe.. try dulu..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:10 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:08 AM
hang tau kan.. jalan pi gua tempurung tu dah ada lain?

tak tahu. yang aku tau yang aku cakap tadi..





Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-9-2014 03:11 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:09 AM
tk terasa?
tkpe.. try dulu..

haha.. kan ada perkataan AGAKNYA tu..

kot la naik ramai-ramai. sembang-sembang.. sedar-sedar dah sampai separuh perjalanan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:11 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:10 AM
tak tahu. yang aku tau yang aku cakap tadi..

dah lama dah ada jalan baru
depan tu sikit.. tapi ok, jalan luas


Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:12 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:11 AM
haha.. kan ada perkataan AGAKNYA tu..

kot la naik ramai-ramai. sembang-sembang.. sedar-sedar d ...

klu byk sembang, lagi letih
lagi byk tenaga nk guna klu sembang tk renti2
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:12 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:11 AM
dah lama dah ada jalan baru
depan tu sikit.. tapi ok, jalan luas

ok.. tidak ketahuan tentang itu. dah lama duduk bawah tempurung.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:14 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:12 AM
ok.. tidak ketahuan tentang itu. dah lama duduk bawah tempurung.

tkpe.. ada rezeki nnt, blh try
bknnya tempat tu lari klu lambat datang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:14 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:12 AM
klu byk sembang, lagi letih
lagi byk tenaga nk guna klu sembang tk renti2

betul jugak kan.. hang dah banyak kali, dah tau sangat apa yang ok apa yang tak.

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:15 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:14 AM
betul jugak kan.. hang dah banyak kali, dah tau sangat apa yang ok apa yang tak.

dah tu.. bila nk naik ni?
wa dah lama tk naik dah

moh derah
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:16 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:14 AM
tkpe.. ada rezeki nnt, blh try
bknnya tempat tu lari klu lambat datang

jakun kot jadinya kalau lalu.   entah apa yang berubah sepanjang 80 kilometer.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 11-9-2014 03:17 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:15 AM
dah tu.. bila nk naik ni?
wa dah lama tk naik dah

aku wakilkan hang je dulu buat masa ni.

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:17 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:16 AM
jakun kot jadinya kalau lalu.   entah apa yang berubah sepanjang 80 kilometer.

tu tkde hal. adat le kan.. jalan berubah2
keta makin byk..


wa rasa pkl 4 ni porem out kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 03:18 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 03:17 AM
aku wakilkan hang je dulu buat masa ni.

tarak wakil2.. kena naik sendiri, manyak syiokkkk
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-9-2014 03:20 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 03:17 AM
tu tkde hal. adat le kan.. jalan berubah2
keta makin byk..

kalau lalu situ jadi drebar, payah sikit nak tengok. kalau jadi co-driver. bolehlah tengok macam-macam.

a'ah.. pagi khamis kan ni. wa nak beransur dulu kot..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 10:17 PM GMT+8 , Processed in 0.435029 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list