CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: anniez08

•• Floria •• V3

 Close [Copy link]
 Author| Post time 30-8-2014 11:16 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 01:33 AM
N pernah bercita-cita jadi polis ke? berangan jadi pramugari pernah tak?

masa kecit2 dulu penah gak bercita2 nk jadik polis..
x penah berangan jadik pramugari..
yg n ingat masa n kecit2 dulu.. n mmg suka berangan taw..
nk kawen dgn ank raja.. gara2 tgk byk sgt kartun cinderella..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 30-8-2014 11:35 AM | Show all posts
Bersabar, bersabar dan bersabarlah..

Percayalah setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah yang ingin Allah tunjukkan kepada kita. Apa yang perlu buat adalah sabar dan yakin bahawa semua itu akan datang pada kita, tepat pada masanya.

“Apabila kamu membalas kejahatan, kamu perlu membalas kejahatan yang sama seperti yang ditimpakan kepada kamu dan apabila kamu bersabar, tindakan yang demikian itu adalah lebih baik untuk orang yang bersabar”  [ An-Nahl ayat 126 ]
peringatan ntuk diri sndiri..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-8-2014 11:38 AM | Show all posts
orang yang membuat fitnah kepada anda akan menerima kembali fitnahnya. Balasan kepada si pembuat fitnah ini hanya Allah SWT yang berkuasa menentukan.  Fitnah itu akan kembali terkena kepadanya balik. Bentuk balasan dari Alllah SWT bermacam-macam "Kerana orang yang dianiayai, doanya tiada hijab". Allah SWT akan memelihara anda dan membantu dimana kebenaran akan muncul kembali kepada anda

Allah maha mengetahui.. moga doa2 kita di makbulkan..Insya Allah..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-8-2014 11:55 AM | Show all posts
Maksudnya:

(Ingatlah) semasa orang-orang munafik, lelaki dan perempuan (yang sedang meraba-raba dalam gelap-gelita pada hari kiamat), berkata kepada orang-orang yang beriman: Tunggulah kami, biarlah kami mengambil sedikit dari cahaya kamu. (Lalu) dikatakan (kepada mereka secara mengejek-ejek): Baliklah kamu ke belakang, kemudian carilah cahaya (di sana), serta diadakanlah di antara mereka (yang beriman dan yang munafik itu) sebuah tembok yang mempunyai pintu, di sebelah dalamnya mengandungi rahmat (Syurga dan nikmat) dan di sebelah luarnya, dari situ terdapat (Neraka) dan azab seksa.

moga di perkenan dan di makbulkan.. Insya Allah.. aamin..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:25 PM | Show all posts
salam.. sutera masuk rumah baru..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:16 PM | Show all posts
anniez08 posted on 30-8-2014 10:56 AM
n menat abg nuar jen..suka lagu2 abg nuar jen ni..
tp nape muka dia da lain.. dia ada buat ...

orang kata dia cucuk-cucuk.. tataulah kan. N suka ke dia ada misai?

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-8-2014 06:17 PM | Show all posts
anniez08 posted on 30-8-2014 10:56 AM
madu da bangun da ke tu?..

masa N reply tu, madu baru lepas iron baju kot.

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:18 PM | Show all posts
anniez08 posted on 30-8-2014 11:16 AM
masa kecit2 dulu penah gak bercita2 nk jadik polis..
x penah berangan jadik pramugari..
yg n in ...

masa kita kecik dulu ada akan cerita Cinderella kat TV, Hansel and Gretel, Rapunzel... kat Youtube ada rasanya yang lama-lama tu.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2014 06:19 PM | Show all posts
yuhuuuu orang di sinun @ip_lepat
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:22 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:19 PM
yuhuuuu orang di sinun @ip_lepat

yoooo... notis karang wa jwp ok?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:23 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 06:22 PM
yoooo... notis karang wa jwp ok?

no problemo...  mendung tak hujan-hujan kat sini.

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:24 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:23 PM
no problemo...  mendung tak hujan-hujan kat sini.

sini pun sama, mendung je
ank wa pun blm balik lagi ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:26 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 06:24 PM
sini pun sama, mendung je
ank wa pun blm balik lagi ni

janji baliknya pukul berapa... kawannya hantar ke?

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:27 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:26 PM
janji baliknya pukul berapa... kawannya hantar ke?

wa pesan jgn lambat balik je
pi dgn kawan dia.. beli brg2 sana
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:30 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 06:27 PM
wa pesan jgn lambat balik je
pi dgn kawan dia.. beli brg2 sana

dah jumpa kawan, seronok nyembang. tak sedar masa berjalan.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:31 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:30 PM
dah jumpa kawan, seronok nyembang. tak sedar masa berjalan.

wa nk keluor sat lagi, nk beli makanan
dia plk blm balik lagi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2014 06:33 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 06:31 PM
wa nk keluor sat lagi, nk beli makanan
dia plk blm balik lagi

dah call dah tanya kat mana...?

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:35 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:33 PM
dah call dah tanya kat mana...?

belum lagi
kejap lagi le kot
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:38 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 06:35 PM
belum lagi
kejap lagi le kot

hehe.. karang sebelum keluar call le dulu. kot-kot dia dah nak sampai..

jom celebrate merdeka malam ni.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 06:39 PM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 06:38 PM
hehe.. karang sebelum keluar call le dulu. kot-kot dia dah nak sampai..

jom celebrate merdeka  ...

baik wa duk rumah je.. segala2nya selamat


ce tgk sat

http://www.mudah.my/Nikon+D7000+Kits+Lens+Nikon+SB800+SpeedLight-29290206.htm
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

15-4-2024 01:38 PM GMT+8 , Processed in 0.319083 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list