CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: anniez08

•• Floria •• V3

 Close [Copy link]
Post time 11-9-2014 12:57 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 12:49 AM
benda tu.. aku kena akui jgk
mmg betoi kan..
tapi sbb aku lelaki, ego tnggi.. maleh le kenkdg a ...

tau xpe...
kita sebagai pompuan kena redho
xyah nk pk sama hak ke hapa...


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 12:58 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 12:56 AM
takkan le aku nak buanggg... siap buat satu folder lagi.

maksud aku, gambar yang aku amik send ...

ngengade hang ni kan..
cantik ke idak, belakang kira
janji.. shutter tu hang petik dari hati
comfirm.. cantik le nnt
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 12:59 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 12:55 AM
erk... manade
beza lala gan tari sebulan je
januari je, dh bertambah le koleksi perak kita {:1_1 ...

a'ahhh... menambahkan pingat perak.

kawan sebaya kita ada sorang tu anak dah amik UPSR.

apa kes tahun ni ada soalan bocor pulak kan



Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 12:59 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 12:57 AM
tau xpe...
kita sebagai pompuan kena redho
xyah nk pk sama hak ke hapa...

tau.. sbb aku pun sorang dh lama
faham sgt keja org2 ppuan ni
cuma.. aku ni pemaleh sikitttttttttttt buat keja rumah
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:00 AM | Show all posts
bianglala posted on 11-9-2014 12:50 AM
jambu gelas?  ada eh orang panggil jambu gelas.

susah jugak dah nak jumpa jambu botol.. ...

yang ni kita panggil jambu gelas
  

ni sama x dgn jambu botol yg lala maksudkan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:01 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:00 AM
yang ni kita panggil jambu gelas
  

yg ni ke org panggil jambu madu tu?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-9-2014 01:02 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:00 AM
yang ni kita panggil jambu gelas
  

pakar jambu lu ni.. bhahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:04 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:01 AM
yg ni ke org panggil jambu madu tu?

eh.. xlah jambu madu warna merah
kat bidor kat byk...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-9-2014 01:05 AM | Show all posts
rumah dah rentung
sila la en lepat atau cik lala bertukang
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:06 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 11-9-2014 01:02 AM
pakar jambu lu ni.. bhahahaha

wa kan orang kampung....
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:07 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:04 AM
eh.. xlah jambu madu warna merah
kat bidor kat byk...

kaler je beza kan? rupa sama je
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2014 01:08 AM | Show all posts
tari posted on 11-9-2014 01:06 AM
wa kan orang kampung....

wa pun sama.. tetap budak kpg jgk
penah tangkap ikan laga, cari sarang burung tempua, lastik burung, mandi lombong, lawan spider
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 06:59 PM GMT+8 , Processed in 0.074038 second(s), 35 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list