CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: anniez08

•• Floria •• V3

 Close [Copy link]
Post time 30-8-2014 02:22 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:21 AM
mana wa tau, tk penah tgk lagi

aku rasa dia kot yang amik buku password hang.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2014 02:23 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:22 AM
tak tahu. okay, nak dengar sekarang.

yea yea je.. wa ingat lu tau
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:23 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:22 AM
klu dia keja bomba nape?

ingat nak panggil le nak mintak tolong padamkan apa-apa yang terbakor.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:24 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:22 AM
aku rasa dia kot yang amik buku password hang.

wa tk jumpa lagi
dgn benda alah monopod tu..
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:24 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:23 AM
ingat nak panggil le nak mintak tolong padamkan apa-apa yang terbakor.

klu hati terbakor, camne?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:25 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:23 AM
yea yea je.. wa ingat lu tau

dah dengar 2 minit lebih.. siapa le jadi model video ni.

aku rasa sedap lagi Entah Kemana Berlari.

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 30-8-2014 02:25 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:24 AM
wa tk jumpa lagi
dgn benda alah monopod tu..

dia nak kena orang perempuan cari.

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:26 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:24 AM
klu hati terbakor, camne?

sembur ayor? aku tak panggil Bomba, aku panggil FRU je terus.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2014 02:27 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:25 AM
dah dengar 2 minit lebih.. siapa le jadi model video ni.

aku rasa sedap lagi Entah Kemana Be ...

yg ni mesti lu tk tau

Kasihku Abadi
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:28 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:25 AM
dia nak kena orang perempuan cari.

klu org lain msuk bilik wa, mesti sesat punya le
wa pun kdg2 mcm nk sesat jgk
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:28 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:26 AM
sembur ayor? aku tak panggil Bomba, aku panggil FRU je terus.

belasah dgn belantan ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:29 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:27 AM
yg ni mesti lu tk tau

Kasihku Abadi

confirm tak tahu.

okay. *tekan PLAY*

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:30 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:29 AM
confirm tak tahu.

okay. *tekan PLAY*

lu blm cukup otai lagi pasai lagu lama ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:31 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:28 AM
klu org lain msuk bilik wa, mesti sesat punya le
wa pun kdg2 mcm nk sesat jgk

mesti tempat pelik hang letak. konon macam letak kejap je ...



Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:32 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:28 AM
belasah dgn belantan ke?

belasah je... sembur dengan ayor yang kasi pedih mata tu..



Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:32 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:31 AM
mesti tempat pelik hang letak. konon macam letak kejap je ...

ada tu.. cuma wa tk ingat kat mana
mcm buku s'gor vs kedah tu jgk
dah lama wa cari
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-8-2014 02:32 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:30 AM
lu blm cukup otai lagi pasai lagu lama ni

itu wa akui le. wa dengar yang famous je. nasib baik le wa kenal hang.
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:33 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:32 AM
belasah je... sembur dengan ayor yang kasi pedih mata tu..

sembur tepat kat biji mata dak?
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:33 AM | Show all posts
ip_lepat posted on 30-8-2014 02:32 AM
ada tu.. cuma wa tk ingat kat mana
mcm buku s'gor vs kedah tu jgk
dah lama wa cari

buku pasal apa tu...

Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2014 02:34 AM | Show all posts
bianglala posted on 30-8-2014 02:32 AM
itu wa akui le.  wa dengar yang famous je. nasib baik le wa kenal hang.

lu jgn tak tau.. wa bapak segala lagu lama
lu tanya je...


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

22-2-2024 06:03 PM GMT+8 , Processed in 0.066705 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list