CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: ip_lepat

•• Floria ••

 Close [Copy link]
Post time 19-8-2014 02:50 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:46 PM
tolong tag purple.. wa sudah lupa tadi

@SuteraPurple jemput masuk.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 19-8-2014 02:50 PM | Show all posts
bianglala posted on 19-8-2014 02:49 PM
memang beb...kalau hang nak putar balik semua kenangan dari mula...

habis berkotak tisu karang ...

wa tkde apa. ok je.. dah lama pun.
mcm tk pecaya pun ada.
camne wa blh bertahan mcmni punya lama
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:50 PM | Show all posts
tari posted on 19-8-2014 02:49 PM
haha...sudah lari dari tajuk umah

nak citer makan kena pergi kopitiam ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:52 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:38 PM
mmg cadangnya mcmtu tapi ke lain plk jadinya

simpan utk rumah ke-2 la camtu..

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:52 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:50 PM
wa tkde apa. ok je.. dah lama pun.
mcm tk pecaya pun ada.
camne wa blh bertahan mcmni punya lama ...

a'ah kan.. camne hang boleh bertahan 11 tahun.. menarik jugak tu.

nanti aku nak wawancara.


Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:53 PM | Show all posts
bianglala posted on 19-8-2014 02:43 PM
aqua pernah ke floria?

tak pernah...
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 19-8-2014 02:53 PM | Show all posts
lavender_aqua posted on 19-8-2014 02:52 PM
simpan utk rumah ke-2 la camtu..

rumah ni pun ntah rentung ntah idak
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:54 PM | Show all posts
lavender_aqua posted on 19-8-2014 02:53 PM
tak pernah...

jangan sedih, kita pun tak pernah.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-8-2014 02:54 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:53 PM
rumah ni pun ntah rentung ntah idak

boleh punya..

cuma lambat la sikit..

skrg kan geng kita merata tempat ada...

ilusi, negeri je ada berapa, GA, BRP...

kalau ada kemasukan ahli2 baru, cepat la kot..

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-8-2014 02:54 PM | Show all posts
bianglala posted on 19-8-2014 02:52 PM
a'ah kan.. camne hang boleh bertahan 11 tahun.. menarik jugak tu.

nanti aku nak wawancara ...

11 thn tu 1 perkataan mudah je kan?
tapi pengalaman tu.. perghhhh tk blh nk cita
tk mampu keluor dari mulut
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-8-2014 02:55 PM | Show all posts
lavender_aqua posted on 19-8-2014 02:54 PM
boleh punya..

cuma lambat la sikit..

baru cadang nk merekrut org2 baru
tu pun klu dema nak le..
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:56 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:54 PM
11 thn tu 1 perkataan mudah je kan?
tapi pengalaman tu.. perghhhh tk blh nk cita
tk mampu keluor ...

macam hang selalu kata : Tuhan je la yang tahu.

orang dulu-dulu pun dah siap ada peribahasa : berat mata memandang, berat lagi bahu memikul.

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-8-2014 02:57 PM | Show all posts
bianglala posted on 19-8-2014 02:56 PM
macam hang selalu kata : Tuhan je la yang tahu.

orang dulu-dulu pun dah siap ada peribahasa : b ...

pengalaman tetap pengalaman
yg penting masa skrg, bkn masa dulu
tinggalkan semalam..
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:58 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:55 PM
baru cadang nk merekrut org2 baru
tu pun klu dema nak le..

kena panggil org baru..
kadang depa ni masuk tapi tak berani nak join...

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:58 PM | Show all posts
bianglala posted on 19-8-2014 02:54 PM
jangan sedih, kita pun tak pernah.

mcm kurang berbual dgn lala kebelakangan ni..

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 02:58 PM | Show all posts
assalamualaikum...

check in....

@NaylaArisha  

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 19-8-2014 02:59 PM | Show all posts
lavender_aqua posted on 19-8-2014 02:58 PM
kena panggil org baru..
kadang depa ni masuk tapi tak berani nak join...

wa kena mintak tari tu. dia otai, byk mmber
klu dia ok, wa jadi je..
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 03:00 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:57 PM
pengalaman tetap pengalaman
yg penting masa skrg, bkn masa dulu
tinggalkan semalam..

kenang masa dulu untuk pedoman..

Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 03:00 PM | Show all posts
ip_lepat posted on 19-8-2014 02:59 PM
wa kena mintak tari tu. dia otai, byk mmber
klu dia ok, wa jadi je..

boleh je...

kena minta tlg kawan2 kaki moyan la..

mesti ada kenalan kat bod2 lain..


Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2014 03:01 PM | Show all posts
anna-zara posted on 19-8-2014 02:58 PM
assalamualaikum...

check in....

Thanks tag @anna-zara

Assalamulaikum TT

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-3-2024 09:05 AM GMT+8 , Processed in 0.352344 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list