CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 29137|Reply: 234

Hanez berpisah dgn Romie

[Copy link]
Post time 22-6-2014 09:03 PM | Show all posts |Read mode
Berita yang agak (atau sebenarnya tidak) mengejutkan semua pihak hari ini nampaknya, Hanez Suraya dalam satu kenyataan kepada Harian Metro yang seakan berkata hubungannya dengan Romie, yang juga masih bergelar suami orang kini sudah berakhir.
Baca elok elok kenyataan Hanez Suraya ini kalaulah tersilap faham maksudnya.
“Saya tidak mampu berbuat apa-apa. Bayangkan setiap kali isu perceraian Romie dan Liyana dibangkitkan, nama saya diheret sama. Dalam perbicaraan pun nama saya tidak disebut, tetapi alih-alih di laman sosial nama saya dikaitkan”
“Saya menjadi bahan cemuhan dan hinaan. Saya tidak faham mengapa ia terjadi, sedangkan sebelum ini saya tegasan apa jua masalah yang berlaku antara Romie dan Liyana, jangan kaitkan nama saya. Saya sudah korbankan hubungan kami”
“Cuma orang yang tidak tahu keputusan yang saya ambil sebab saya bukan jenis semua perkara mahu dipukul canang. Apa yang saya fikir sekarang mahu teruskan kerjaya tetapi nampaknya orang masih terus menuduh dengan membuat pelbagai dakwaan negatif. Saya habis punca walaupun mengambil keputusan sejauh ini”
“Saya bersedia mengundur diri memandangkan masalah dihadapi hanya mereka yang tahu dan faham. Cuma saya minta apa jua masalah, selesaikan berdua dan jangan babitkan nama saya. Ini kali kedua saya menyatakan perkara sama. Jika saya tidak lagi ada dan wujud dalam hidup mereka namun masih dikaitkan, nampaknya saya menjadi kambing hitam dalam situasi berlaku yang ia sangat tidak bagus,” ujar Hanez Suraya hari ini.
Mungkin itu jalan yang terbaik buat Hanez Suraya secara peribadi untuk kelangsungan dirinya yang masih muda & untuk terus relevan dalam kerjayanya. Sampai bila ‘kan mahu bergelumang dengan kontroversi cinta tidak bertepi sebegini.

Last edited by yipun_78 on 23-6-2014 06:38 AM

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2014 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus la tuh
Dpd terus terusan dihina
Job pun tarak
Baik tingglkn rasa romiang tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:10 PM | Show all posts
Saman tetap saman!
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka romiang..yg dikejar x dpt..yg dikendong keciciran...rasain lho laki gatal telor cam ko...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Da jd sejarah pon dik..
Lenkali pk akibat dlu br buat yerk
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus hamez sedo pon kau.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-6-2014 09:12 PM | Show all posts
Elok la putus kalau dia tak tipu. Hampir 1 Malaysia mendoakan yg buruk2 untuk ko masa kau kebas Romiang dari Liyana  tu. Jangan takat propa dalam paper je tapi kat belakang masih melencong berdua. Orang Melayu mudah lupa, sok ko pakai tudung mesti dorang puji sampai ke langit ke 7
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:12 PM | Show all posts
bagus....puas hati aku..hahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2014 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Coverline je nehhh. Takot kena saman lettew..
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:13 PM | Show all posts
Penat je gaduh
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:14 PM | Show all posts
dapat sikit tangan akak rehat daripada mencela betina ini.

fuh. terima kasih hanez sedar diri.
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
krukx posted on 22-6-2014 09:12 PM
Elok la putus kalau dia tak tipu. Hampir 1 Malaysia mendoakan yg buruk2 untuk ko masa kau kebas ...

Kikiki
Betul gak tu
Canang dh putus
Upernya serasi bersama lg
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:16 PM | Show all posts
Percaya la sgt cakap si hames ni! Coverline takut kena sama le tu! Buweeeekkkk! LM sila teruskan saman terhadap hames ni!
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:20 PM | Show all posts
Mcm nak kaverline jah..tah2 kat blakang ligat bepoya lagi..mcm mana nak pecaya tah stetment pompuan nihh
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:21 PM | Show all posts
takziah....cuba lagi.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:21 PM | Show all posts
Aku tak nak percaya 100% bila Hanez kata dah break dgn Romiang. Tak kan sanggup nak lepas Ferrari kot
Atau pun dia dapat tau Romiang rupanya banyak utang...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 22-6-2014 09:25 PM | Show all posts
krukx posted on 22-6-2014 09:21 PM
Aku tak nak percaya 100% bila Hanez kata dah break dgn Romiang. Tak kan sanggup nak lepas Ferrari ko ...

Serik naik class economy kot.
hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:27 PM | Show all posts
Hanez Suraya. Romie Sudah Putus Cinta?

Berita yang agak (atau sebenarnya tidak) mengejutkan semua pihak hari ini nampaknya, Hanez Suraya dalam satu kenyataan kepada Harian Metro yang seakan berkata hubungannya dengan Romie, yang juga masih bergelar suami orang kini sudah berakhir.

Baca elok elok kenyataan Hanez Suraya ini kalaulah tersilap faham maksudnya.

“Saya tidak mampu berbuat apa-apa. Bayangkan setiap kali isu perceraian Romie dan Liyana dibangkitkan, nama saya diheret sama. Dalam perbicaraan pun nama saya tidak disebut, tetapi alih-alih di laman sosial nama saya dikaitkan”

“Saya menjadi bahan cemuhan dan hinaan. Saya tidak faham mengapa ia terjadi, sedangkan sebelum ini saya tegasan apa jua masalah yang berlaku antara Romie dan Liyana, jangan kaitkan nama saya. Saya sudah korbankan hubungan kami”

BACA: Rasa Bersalah, Hanez Suraya Mohon Maaf Dari Semua Pihak

“Cuma orang yang tidak tahu keputusan yang saya ambil sebab saya bukan jenis semua perkara mahu dipukul canang. Apa yang saya fikir sekarang mahu teruskan kerjaya tetapi nampaknya orang masih terus menuduh dengan membuat pelbagai dakwaan negatif. Saya habis punca walaupun mengambil keputusan sejauh ini”

“Saya bersedia mengundur diri memandangkan masalah dihadapi hanya mereka yang tahu dan faham. Cuma saya minta apa jua masalah, selesaikan berdua dan jangan babitkan nama saya. Ini kali kedua saya menyatakan perkara sama. Jika saya tidak lagi ada dan wujud dalam hidup mereka namun masih dikaitkan, nampaknya saya menjadi kambing hitam dalam situasi berlaku yang ia sangat tidak bagus,” ujar Hanez Suraya hari ini.

Mungkin itu jalan yang terbaik buat Hanez Suraya secara peribadi untuk kelangsungan dirinya yang masih muda & untuk terus relevan dalam kerjayanya. Sampai bila ‘kan mahu bergelumang dengan kontroversi cinta tidak bertepi sebegini. (rtky/m)

**sumber Rotikaya**
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:27 PM | Show all posts
macammana org x kaitkan nama dalam isu mereka kalau ko terlibat sama dlm perhubungan mereka suami isteri.. buat2 heran pulak.. padanlah muka mereka berdua.. hanez dan romiang
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2014 09:27 PM | Show all posts
sebab tu hanez minta maaf secara terbuka ari tu...sbb dah ada tanda2 nak clash huhuhu

dah ku agak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-5-2024 05:16 PM GMT+8 , Processed in 0.084752 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list