CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: ip_lepat

♣♠ Borak @ ILUSI V2 - ilusi sebuah mimpi ♣♠

 Close [Copy link]
Post time 2-6-2014 09:06 AM | Show all posts
rumah dikunci...

boleh sambung kat rumah baru ye..

TQ.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-6-2014 09:06 AM | Show all posts
tari posted on 2-6-2014 06:55 AM
Gila kentang minah tu.. x nak lak dia langgar mat rempit yg race haram tu..
Tari paling geram t ...

memang sewel minah tu..dah la emergency lane di kala semua orang kesesakan...

dia boleh speeding plak tu....otak letak kat mana xtau....patut kena penjara je
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2014 09:08 AM | Show all posts
bianglala posted on 1-6-2014 01:14 PM
apatah lagi kalau masalah tu tak meibatkan perempuan tu kan. macam kes gambar tu, motor lelaki tu  ...

bercinta tak pernah...

tp suka kat org tu pernah la...

aqua rasa aqua takut dgn komitmen mcm ni...

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Gambar & Video


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-2-2024 06:15 PM GMT+8 , Processed in 0.051165 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list