CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 8599|Reply: 41

FAKTA @ AUTA : Fafau nk berhirah & nafi krn mahu berkahwin?

[Copy link]
Post time 27-4-2014 11:24 PM | Show all posts |Read mode
Menerusi gambar beliau di laman sosial sejak kebelakangan ini, peminat boleh melihat yang Fara Fauzana sudah mula menggayakan selendang untuk menutup sebahagian kepalanya dan ada juga cakap cakap mengatakan beliau bakal berhijap tidak lama lagi.
Ketika hadir ke majlis kemuncak Kunci AM Krew yang berlangsung di Berjaya Times Square baru baru ini, Fara Fauzana turut mendapat perhatian media kerana sekali lagi tampil berselendang & berkata beliau dalam proses untuk berhijab penuh.
“Saya tidak tahu bagaimana untuk memberi komen kerana tidak mahu ada pihak memberikan persepsi yang lain kepada saya. Secara peribadi, memang saya dalam proses untuk ke arah itu. Saya mengharapkan agar peminat-peminat mendoakan yang terbaik untuk saya”
Bercakap kepada GUA, Fara Fauzana turut berkata yang beliau tidak mahu orang luar keliru dengan penampilannya sebelum ini dan lebih gemar berdiam diri apabila diajukan soalan tentang bertudung ini namun sekarang sudah bersedia untuk memberikan komen.
“Umur saya sudah mencecah 30-an, ianya bukan satu perkara yang begitu mengejutkan. Saya sendiri sudah lama menyimpan niat, namun secara perlahan-lahan ianya datang kepada saya sekarang. Saya belajar untuk menjadi lebih bersabar dan tidaklah ‘seganas’ dulu”
Namun Fara Fauzana menafikan yang perubahan positif beliau ketika ini mempunyai kaitan dengan kemungkinan untuk berumah tangga namun penyampai radio popular ini tidak menolak jika sudah tiba jodoh. Belum ada calon katanya, heh. (rtky/m)

Sumber dari rotikaya









Last edited by senahsanasini on 28-4-2014 09:20 AM

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 27-4-2014 11:24 PM | Show all posts
Maap uplod guna ipad.. Huhuh
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2014 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantek dia ni....
x sabar nak tgu dia kawen....

cuma kalau boleh ..kurang kan mengilai pagi2 ...
scary tau dgr dia gelak ..
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2014 11:49 PM | Show all posts
berhirah tu apa
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2014 11:54 PM | Show all posts
setahu iols sheols berimej selendang bagai masa mh370 mula2 hilang hari tu...ala2 menghormati keadaan masa tu la
Reply

Use magic Report

Post time 27-4-2014 11:55 PM From the mobile phone | Show all posts
berhirah? typo la tuhhh....

what the fish...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-4-2014 11:57 PM | Show all posts
sedihnya posting gambar berterabur.. posting tak diberkati Tuhan?
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 12:08 AM | Show all posts
Nasib baik bukan berbirah


Elok lah berhijrah
Semakin hari kita semakin dekat dgn kubur
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-4-2014 12:30 AM | Show all posts
saya masuk sini semata2 nak tau makna berhirah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 12:56 AM | Show all posts
degil81 posted on 28-4-2014 12:30 AM
saya masuk sini semata2 nak tau makna berhirah tu..

Nasib baik tak typo berbirah .
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-4-2014 01:13 AM | Show all posts
Berhirah tu berhijrah.. Hahahaha.. Maap typo
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 01:13 AM | Show all posts
owhhhh dah umur mcm nih pon nk bertudung kene berproses-proses ehh??
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 02:00 AM | Show all posts
Tak nampak puak gambar
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 05:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah fafau.. Moga istiqamah.. Pelan2 tp sentiasa upgred diri...
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 06:13 AM | Show all posts
baguslaa dah nak berhirah dia nie
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 06:31 AM | Show all posts
good move fafau...moga istiqamah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-4-2014 07:37 AM | Show all posts
sape la gaknya bakal somi dia ek...
kekadag sian tgk dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 08:17 AM | Show all posts
semoga dia kahwin bila bila masa dari sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 08:57 AM | Show all posts
sesape tolong betulkan gambirajah yagn berterabur nih ..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2014 11:36 AM | Show all posts
ingt lagi shiela rosli kata fafau ni masih Islam hadhari..kikiki
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 02:59 PM GMT+8 , Processed in 0.068404 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list