CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6399|Reply: 30

[Tempatan] Buat maksiat dalam banglo berhantu!

[Copy link]
Post time 25-3-2014 05:56 PM | Show all posts |Read mode

Keadaan dalam banglo yang dipercayai menjadi tempat remaja melakukan perbuatan sumbang dan menghidu gam.

BUKIT BERUNTUNG - Lokasi tersorok dan jauh daripada pandangan awam menjadikan sebuah banglo dua tingkat  berdekatan sebuah kelab golf di sini sasaran golongan remaja melakukan maksiat.

Kegiatan remaja lelaki dan perempuan berusia lingkungan 12 hingga 17 tahun seringkali dihidu penduduk di kawasan sekitarnya.

Penduduk yang hanya mahu dikenali sebagai nenek, 69, berkata, kumpulan remaja terbabit sering memasuki kawasan  hujung minggu di antara jam 5 hingga 7 petang.
“Selalunya nenek tengok budak naik motor beramai-ramai ke belakang nak hidu gam.

“Nenek dengar budak itu buat perkara tak senonoh lelaki dan perempuan. Lebih sedih perempuan dijadikan habuan bila ada perlumbaan motosikal,” katanya.

Manakala seorang lagi penduduk yang bekerja di kelab golf berkenaan dikenali sebagai Selvadewi, 40, berkata, dia dan suaminya pernah terserempak sekumpulan remaja bermotosikal kemalangan berdekatan banglo tersebut.

“Pakcik (suami) bersama pemain golf pernah tolong seorang budak perempuan yang cedera sebab jatuh bersama motosikal dalam longkang.

“Pakcik tanya budak tu, kamu perempuan buat apa dalam hutan ni dengan ramai budak lelaki, tapi lepas diselamatkan budak tu terus lari,” katanya.

Menurutnya, ini bukan pertama kali dia terserempak remaja bermotor masuk ke kawasan banglo itu kerana hampir setiap hujung minggu dan cuti sekolah pasti ada kumpulan bermotor masuk ke kawasan tersebut.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-3-2014 06:13 PM | Show all posts
pada satu ketika dahulu (once upon a time)

ada dua tiga budak hisap dadah tengah hayal

datanglah pontianak mengilai bagai nak raqk semasa dia tengah tidur

betul2 di sebelah dia

oleh kerana terganggu dia terus marah dan maki hamum pontianak tu

serta kejar ponti tu

apa lagi ponti tu terus lari bertaburan selamatkan diri

lepas peristiwa tu no more ponti dikawasan tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2014 06:28 PM | Show all posts
PerKasa posted on 25-3-2014 06:13 PM
pada satu ketika dahulu (once upon a time)

ada dua tiga budak hisap dadah tengah hayal



patut la dh x de ponti kt situ...
caya la
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2014 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik.. jika dah selalu terserempak.. awst x tangkap or report polis.. nak glamer masuk paper jer...
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2014 06:46 PM | Show all posts
kalau budak laki pompuan nak beromen bersetuuh buat maksiat
segala hantu pontianak tidak akan ganggu

hantu ganggu kalau nak pergi surau masjid tengah malam je...
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2014 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ak tergelak baca perenggan ketiga itu.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-3-2014 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Misteri btol nama nenek tu 'nenek'
:lol
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2014 10:18 PM | Show all posts
GhostWalking posted on 25-3-2014 08:53 PM
Misteri btol nama nenek tu 'nenek'
:lol

dia mahu dikenali sebagai nenek jer tawwww... apa-apa hal panggil dia nenek jer, kalau dia betul betul nenek, itu petanda reporter dah pecah amanah nenek tersebut
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-3-2014 12:43 AM From the mobile phone | Show all posts
PerKasa posted on 25-3-2014 06:13 PM
pada satu ketika dahulu (once upon a time)

ada dua tiga budak hisap dadah tengah hayal

Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 12:52 AM | Show all posts
nenek dah diinterview.
selvadevi dah diinterview.
pakcik (suami) dah diinterview.

hantunya mana? title banglo berhantu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 12:53 AM | Show all posts
Budak2 tu la hantunya
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 01:27 AM | Show all posts
hantu "nakal" tapi masih ingat Tuhan...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 01:37 AM | Show all posts
GhostWalking posted on 25-3-2014 08:53 PM
Misteri btol nama nenek tu 'nenek'
:lol

itula pasal..misteri plak nenek tu..nenek kebayan ke
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 04:03 AM | Show all posts
mereka2 tulah yang hantu sebenarnya!
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
berancuk posted on 25-3-2014 10:18 PM
dia mahu dikenali sebagai nenek jer tawwww... apa-apa hal panggil dia nenek jer, kalau dia betul b ...

Hahahahaha wartawan pemalas nak pikir alias agaknya terus letak 'nenek'
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 08:30 AM | Show all posts
hantu betul budak2 tu.......
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-3-2014 08:51 AM | Show all posts
port baik.....nak cakap apo...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 08:59 AM | Show all posts
kalu dah nampak dan tau ada aktiviti tak bermoral tu, tepon la polis. tepon reporter wat apa. macam la budak-budak tu takut dengan reporter (kalu kisah ni betul la)..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 09:56 AM | Show all posts
kalau aku jadi nenek tu, aku pakai telekong, jalan bongkok-bongkok bawa tongkok g skodeng bebudak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2014 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
damsel_fiji posted on 26-3-2014 01:37 AM
itula pasal..misteri plak nenek tu..nenek kebayan ke

Kalau aku jd nenek tu aku g sergah je
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 01:35 AM GMT+8 , Processed in 0.069546 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list