CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3195|Reply: 9

staff 24 hrs bsn card yg "biadap"

[Copy link]
Post time 21-11-2013 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Nk cerita frm begining...
1. Aku apply 1 kad kredit bsn dlm ptghan bln 10..aku request nk had limit kad 4000 jah siap tick kat borg tu..ok la

2. Staff bsn kol aku n maklumkan pasal kad yg berlimit rm 10k yg akun langsung x minta..so aku suh dia turunkan had limit aku pada rm4000..which dia kata ok...sebelum tu diantny nk kad visa or masterkad..aku ckp tlg tukarkan kad tu pada visa yg mana dalam borg terdahulu aku apply 4 masterkad...staff bsn tu kata ok bisa diaturr...x lama pas tu Aku dapat surat utk pin no utk kad aku..masalahnya aku dapat 2 surat utk pin ni..aku buat x tau lagi...

x lama pas tu kad smpi yg buat aku tkjut aku dpt 2 kad yg jumlah had limit dia rm8k...aku x nk la...

so aku kol balik staff tu n dia mgku ada kesilapan kat situ
.smbil tu siap kata lagi pakai jela2..mcm sngja je nk suh aku amik kad tu...tapi aku ttp bkeras x nk..ok fine...

by then...staff tu kata akan mansuhkan 1 kad n pakai 1 je..(2 kad ni gold card) aku ok la sbb konon x yh nk tgu2 kad lagi..aku siap aktifkan kad tu...

x lama pas tu...staff tu kol lagi..suh jgn guna kad tu sbb klu rm4k not entitle 4 gold card..kena guna classic juga..aku dh mula geram kat sini..tapi aku sabar lagi...

ok pastu staff tu kata akan buat kad aku dlm masa tdekat..ok la just wait ja..

hari isnin lepas kad sampai..but pin no x smpi lagi..aku kol lagi staff tu..tny situasi ni dia kata..pin utk nk check card n amik advance tapi kad dh blh guna shping mana2..ok la mood hepi..

hari ni tghri tadi aku aktifkan kad...pastu tadi pas mghrib aku kol lagi nk make sure ok ke x ..katanya aktifffff dah..

aku dgn heppinya dgn x bawa cash money g shping...

Dengan baris yg pjggg....brg aku yg di pack2 dh bila smpi kat cashier kata kad aku x leh guna...GILOOOO...mn aku nk letak muka aku..dgn q yg pjggg..org dh merungut kes aku aduhhhh..mmg geram..aku kol custmer svc n bg ckp kat cashier...mmg x leh get tru..sabojelaaa...last2 aku dgn muka malu minta maaf brg aku tu aku biar je kat situ..makkkkkk...

ok part yg best...
aku kol pula custmer service...ckp kenapa jd mcm tu..(sblm tu aku ada g kdai lain chek kad mmg haremmm)

mengingatkan pada dugaan aku yg hbs2 ngam bsn ni...haprakkk punya service..mmg buat aku naik angin...

mmg aku marah kat manusia yg layan aku tu...tapi yg paling mengejutkan aku dia pun leh naik angin sama siap kata2 kesat kuar...GINI KE SEBIS BSN...??? HAMPEHHHH..bila aku tanya nama budak tu x berani lak nk bgbtau..siap ugut2 aku buat la report skian2 la...so kengkawan...aku nk tny korg kalau just bg no phone aku n bgbtau jam aku kol..leh trace ke budak ni?..aku mmg akan buat report..dh la service mcm hapa..24hrs custmer svs pn mcm haram...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-11-2013 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa boleh ... tapi lebih bagus pergi melawat kredit kad center dia di Jalan Ampang ... bangunan sebelah kiri jalan masuk ...boleh park kat depan jika berurusan ... terus ke kaunter dan buat enquiry ..  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-11-2013 11:11 PM | Show all posts
rdzaccess posted on 21-11-2013 10:59 PM
Aku rasa boleh ... tapi lebih bagus pergi melawat kredit kad center dia di Jalan Ampang ... bangunan ...

Aku malas lak nk g bukan apa..sbb aku dh x berminat nk teruskan guna kad ni..
esok aku kol staff yg slalu aku kol tu..n xplain semua..rasanya aku akan wat report
melalui email je....

eeee geram x ilang lagi ni..bukan kat budak tu je..bila aku fikir buang masa aku je
nberurusan ngan bsn ni...




Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2013 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
selain dari e mail , tuliskan juga satu surat .dengan pos berdaftar ...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-11-2013 11:22 PM | Show all posts
rdzaccess posted on 21-11-2013 11:17 PM
selain dari e mail , tuliskan juga satu surat .dengan pos berdaftar ...

Actually ini first time aku btl2 sakit ati ngan mn2 service..
dari awallll smpi akhirr mmg service out... x berjodohan aku nk guna credit card
...

errr surat bdftar tu cmna nk buat..mind 2 share..aku mmg x tau hehe
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2013 02:05 AM | Show all posts
pening Baca...mcm Budak sekolah punya bahasa la ko pakai.
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 22-11-2013 05:49 AM From the mobile phone | Show all posts
...huhu emosi x stabil masa tulis tu..dh mls nk betulkan..kalau memudaratkan diri x yh baca la ..sonang jah
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2013 05:16 PM | Show all posts
aritu officemate aku punyala beriya-iya promote suruh pakai cc BSN, sbb husband dia staf BSN..taknak la aku..ntahla aku tak berapa nak yakin dgn servis BSN ni..lagipun aku dah ada cc cimb..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 24-11-2013 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
sakurahati posted on 24-11-2013 05:16 PM
aritu officemate aku punyala beriya-iya promote suruh pakai cc BSN, sbb husband dia staf BSN..taknak ...

tu la pasei..x pe la aku dh teminate dh..servise camhaprak...
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2013 02:39 PM | Show all posts
saba ek.. biase la kesilapan berlaku d mane2..
cuma kes awk ni berturut turut plak sakit ati nye.. memang patot wt complaint..
bukan ape, x nak menda yg same jadi kt customer yg lain..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

10-11-2024 06:35 PM GMT+8 , Processed in 0.061827 second(s), 27 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list