CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 14376|Reply: 55

Tanda Hubungan Cinta Anda Tidak Ke Mana-Mana

[Copy link]
Post time 23-7-2013 01:47 PM | Show all posts |Read mode
Rasa seperti perhubungan yang anda jalani sekarang seperti tidak ke mana-mana? Anda atau si dia merasakan perhubungan ini sia-sia? Anda ingin tahu tanda-tanda hubungan cinta yang sedang dijalani sekarang tidak ke mana-mana? Baca entry kami. Mungkin anda mengalami salah satu daripada apa kami senaraikan.




1. Anda tidak bercakap tentang masa depan

2. Dia memberitahu anda bahawa dia bukan jenis yang mempunyai keinginan untuk berkahwin

3. Anda simpan lelaki lain kerana tahu si dia yang anda bersama sekarang tiada masa depan bersama

4. Anda hanya tempat si dia melepaskan nafsu

5. Anda berdua mempunyai banyak persamaan tetapi tiada rasa ‘keintiman’

6. Anda sudah tinggal tinggal bersama walaupun tiada ikatan yang sah

7. Mungkin disebabkan ibu bapa si dia pernah bercerai

8. Tiada seorang pun kawan si dia berkahwin

8. Anda berdua berlagak seperti masih ‘single’

9. Anda berdua tiada masa untuk bersama

10. Anda tiada keinginan yang jelas dalam perhubungan cinta

11. Anda tiada kehidupan sendiri, terlalu bergantung dengan si dia

12. Hubungan anda hanya wujud dalam talian(online relationship)

13. Anda tidak membawa dia ke dalam dunia anda

14. Anda mengelakkan pergaduhan

15. Dia tidak mempunyai kewangan yang stabil

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-7-2013 03:54 PM | Show all posts
aku slalu dpt laki yg ade ciri2 #2 tu. takde keinginan nk kawin. ntah2 gay
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2013 05:34 PM | Show all posts
ikaizraa posted on 23-7-2013 03:54 PM
aku slalu dpt laki yg ade ciri2 #2 tu. takde keinginan nk kawin. ntah2 gay

nak ngorat.ikhlas.
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2013 06:07 PM | Show all posts
ikaizraa posted on 23-7-2013 03:54 PM
aku slalu dpt laki yg ade ciri2 #2 tu. takde keinginan nk kawin. ntah2 gay

dia tak suka komitmen and tanggungjawab kut, cuba cari lelaki yg ade unsur-unsur islamik, jenis -jenis caenggitu biasanya tak sabasabar nak kwen kalau dh jumpa yg berkenan
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2013 07:00 PM | Show all posts
sy pula slalu jumpa llki yg teringin nak kawen awal...tp PEMALAS (nak bg makan apa anak istri)
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2013 08:30 AM | Show all posts
kopilimau posted on 25-7-2013 05:34 PM
nak ngorat.ikhlas.

boleh je nk ngorat lailailai
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2013 12:44 PM | Show all posts
aku pulak salu jumpa laki yang no 15......ermmmm
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2013 02:25 PM | Show all posts
no 15... sebab still belajar lagi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-7-2013 02:33 PM | Show all posts
sama la .....
selalu jumpa lelaki no 15 jugak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2013 04:22 PM | Show all posts
urm..sama jugak.
no 15
dh brkwan lama..family cektim pon kenai dea dah..
baguih 2 mmg baguih..
stok2 masjid neh
kalu nk wat laki tu mmg elok sgt la
tp dea xdk keja ttap lg..
cektim keja elok ada keta suma dah..
fmily cektim tkut nant cektim plak yg nk tangung rumah tangga
camna..xkan nk ptus kot??
huhu
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2013 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
No 1.....





Kot..
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2013 01:03 PM | Show all posts
15
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2013 01:16 PM | Show all posts
ikaizraa posted on 26-7-2013 08:30 AM
boleh je nk ngorat lailailai

hi awak...

jom g minum pas terawih...
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 02:40 AM | Show all posts
No12. Sedeh!
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 11:28 AM | Show all posts
Cyempaka posted on 28-7-2013 02:40 AM
No12. Sedeh!

Ajak la kluar,dh x jd no 12...

Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 11:58 AM | Show all posts
mimzero posted on 28-7-2013 11:28 AM
Ajak la kluar,dh x jd no 12...

Maluuuu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-7-2013 12:21 PM | Show all posts
Cyempaka posted on 28-7-2013 11:58 AM
Maluuuu

Mahu tp malu ek,haha

Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 12:36 PM | Show all posts
no apa pun boleh terima lg aslkan bukan no 4 ye kwn2
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 02:04 PM | Show all posts
disebabkan no.7, no 1&3 muncul. disebabkan no 9, no12 lah jawabnya. jarang2 jumpa =(
Reply

Use magic Report

Post time 28-7-2013 10:13 PM | Show all posts
Definisi kewangan stabil?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Cinta & Perhubungan


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 05:33 PM GMT+8 , Processed in 0.206727 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list