CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 8527|Reply: 28

WARGA CHERAS SELATAN

[Copy link]
Post time 14-2-2013 08:58 PM | Show all posts |Read mode
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-2-2013 10:44 PM | Show all posts
uit. dila.. jom mandi kt hulu langat
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-2-2013 11:07 PM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 14-2-2013 10:44 PM
uit. dila.. jom mandi kt hulu langat

Adam...situ banyak Tikuih
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2013 11:15 PM | Show all posts
dilaOHdila posted on 14-2-2013 11:07 PM
Adam...situ banyak Tikuih

ha'ah ek. air kencing tikus..hurm... nnti dila watlah gathering ke. eh dila. sape ek jual langsir kt cheras? kalau mak adam dtg kl nk tgk kedai dia. lupalah.ada budak forum jual langsir. area2  cheras selatan..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-2-2013 11:20 PM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 14-2-2013 11:15 PM
ha'ah ek. air kencing tikus..hurm... nnti dila watlah gathering ke. eh dila. sape ek jual langsir  ...

Marin ada nama tu ala hai lufer lak aku memalam ni Dam
DATEN DAK ABU ni mana bertahung menghilang ni
nanTi tunggu MasterGie kak PINATButter masuk sini Ya Dam
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2013 11:25 PM | Show all posts
dilaOHdila posted on 14-2-2013 11:20 PM
Marin ada nama tu ala hai lufer lak aku memalam ni Dam
DATEN DAK ABU ni mana bertahung mengh ...

ye ke dh hilang? awat. dia dh buka kilang langsir ke? dgr cita dila dh pergi kedai dia ek? siap berjimba lunch kt kedai dia? ada budak forumer pergi kedai dia? nak ngurat. tp salah org terngurat adk budak forum tu lupa sapa nama dia.. huhu
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 15-2-2013 11:24 AM | Show all posts
AdamBillionaire posted on 14-2-2013 11:25 PM
ye ke dh hilang? awat. dia dh buka kilang langsir ke? dgr cita dila dh pergi kedai dia ek? si ...

Dam
aku rasa tu kak Pinat tu kut
aku dah bagitau kat FB tadi
tunggu Kak Pin
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2013 02:20 PM | Show all posts
dilaOHdila posted on 15-2-2013 11:24 AM
Dam
aku rasa tu kak Pinat tu kut
aku dah bagitau kat FB tadi

kak pinat ek? oh. cmne business dia ok ke? dia wat baju raya ke dila?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-2-2013 02:36 PM | Show all posts
Assalamualaikum
Adam kedai langsir Elyza Iman Home Decor ada dua buah. Satu kat Suakasih,satu lagi kat Adam Damai.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-2-2013 03:17 PM | Show all posts
hah kak pinat dah masuk pun....
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2013 11:01 PM | Show all posts
Di blok kedai baru sederet dengan Speedmart 99 bersebelahan Jusco Cheras Selatan ada restoren Mee Jawa, cubalah sebab aku dah makan kat situ dan rasanya kena dengan tekak aku.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-2-2013 11:34 PM | Show all posts
dr.R posted on 15-2-2013 11:01 PM
Di blok kedai baru sederet dengan Speedmart 99 bersebelahan Jusco Cheras Selatan ada restoren Mee Ja ...

dr.R
shootlah seketul dua
boh kat sini nanti erk


Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2013 11:39 PM | Show all posts
dilaOHdila posted on 15-2-2013 11:34 PM
dr.R
shootlah seketul dua
boh kat sini nanti erk

Okeh nanti ambil gambar kalau makan kat area tu lagi, sekarang ni banyak outstation kat Jusco tu hantar stok ke farmasi. Area belakang Jusco tu pun ada restoren makanan kampung, area Balakong tu je macam susah sikit kan nak cari makan. Baru ni ikut GPS rupanya Kajang tu sebelah je dengan Cheras Selatan tu, naik highway bayar RM1 dah sampai. Kalau tau dari awal aku outstation situ aku dah turun Kajang tu, selalu kalau ke Kajang aku lalu depan the Mains tu masuk jalan mana aku pun tak tau.

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 10:42 AM | Show all posts
as-salam....
wahhh.. ade org dok sebut2 aku rupanyerr...

apa khabar warga cheras selatan?
terima kasih dila ku sayang sbb bukak rmh baru...

kan phoenix tuh diberi wajah baru... still in progress lg... dasat gak sbb nanti ade tgv kat situ...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-2-2013 11:15 AM | Show all posts
dak_abu posted on 22-2-2013 10:42 AM
as-salam....
wahhh.. ade org dok sebut2 aku rupanyerr...

Daten dak
welecom
semua rindu kat ang ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2013 11:58 AM | Show all posts
dilaOHdila posted on 22-2-2013 11:15 AM
Daten dak
welecom
semua rindu kat ang ni

auwww... ai is terharu...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 22-2-2013 12:20 PM | Show all posts
dak_abu posted on 22-2-2013 11:58 AM
auwww... ai is terharu...

selamat kembali daten dak
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2013 11:48 AM | Show all posts
as-salam warga cheras selatan....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-2-2013 11:50 AM | Show all posts
dak_abu posted on 26-2-2013 11:48 AM
as-salam warga cheras selatan....

hI DATEN DAK...pe kabar yang



dah lunch ka
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2013 11:53 AM | Show all posts
adoiiii dila ni... mmg saje jerr buat aku lapau tau....
tp ai is on diet...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-6-2024 12:52 AM GMT+8 , Processed in 0.070907 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list