CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: RED 666

Kerjaya Apa Paling Menjamin Masa Depan Di Malaysia?

  [Copy link]
Post time 25-4-2012 10:47 AM | Show all posts
coffee boy..
ella. Post at 25-4-2012 07:20 AM


andai rupa para kamu tasty dan jambu serta kemas semacam saiful bukhari....pasti ada majikan akan mengambil kamu bekerja dan menala kamu.....jika rupa paras semacam kamu sekarang ini....sumbing2 dari genetik incest itu...kamu bermimpi disiang hari sahajalah ada majikan mahu ambil kamu untuk ditutuh....pergi meniaga tepi tasik seperti kebiasaan sudah memadai buat orang seperti kamu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2012 10:49 AM | Show all posts
keje gomen lah.....ari nih dah dapat kenaikan 13%...tunggakan lagi...alhamdulillah

maka......tersebutlah kenaikan barang mulai hari ini
maka......berdondon lah pekerja gomen kat bank2 mulai hari ini
maka.....seminggu dua di radio dan tv kedengaran "bersyukurlah kepada 'BN' kerana memberi kenaikan ini"
maka......semakin ramai pekerja gomen yang muflis kerana pinjaman peribadi
maka......semakin ramai pekerja swasta yang menderita kerana x naik gaji, tetapi terpaksa mengharungi kenaikan barang
maka.....semaka maka nyerrr.............
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:49 AM | Show all posts
Reply 53# totokreturn


bisness kantin skol jek...
asalnye kongsi ngn kakak ipar...
alih2 kakak ipar wat prangai..
abg dier sndri pon brsekongkol ngn bini...
mmg hancus laaa...
mmng dasar pompuan x guna...benci aku..
laki aku penah koma 4 ari gara2 pompuan sialan tu..mmng aku x maap kn dier..:@
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:50 AM | Show all posts
Reply 62# haneco

say yessss....
gomen bnyk kemudahn...
aku jgk dpt menikmati kenaikn gaji 13%
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:51 AM | Show all posts
bisnes jual ais krim goyang bagus.....budak2 suka makan ais krim
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:53 AM | Show all posts
kerjalah yg professional - boleh keje dgn kerajaan dan buka perniagaan sendiri dan charity pun boleh, menjamin dunia , akhirat, kan?

actually menjamin masa depan  tu - perlu diterangkan - jaminan masa depan?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-4-2012 10:53 AM | Show all posts
Reply  totokreturn


bisness kantin skol jek...
asalnye kongsi ngn kakak ipar...
alih2 kakak i ...
jeygi Post at 25-4-2012 10:49



    meniaga nih hati kena rilek dan tenang.. pasang pendinding.. dalam mau berisi, baru leh meniaga....
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:55 AM | Show all posts
kerjalah yg professional - boleh keje dgn kerajaan dan buka perniagaan sendiri dan charity pun boleh ...
mbhcsf Post at 25-4-2012 10:53



   abis kalau belajar sampai SPM jer, pastuh pengalaman sebagai kerani admin kat UPM berbelas tahun, agak2 keje apa yg sesuai yer..??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2012 10:58 AM | Show all posts
abis kalau belajar sampai SPM jer, pastuh pengalaman sebagai kerani admin kat UPM berbelas  ...
totokreturn Post at 25-4-2012 10:55



    cer you fikir? apa yg kerani ni boleh buat?
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 10:58 AM | Show all posts
Reply 50# mallcop


masalh aku skrng neh...
takat org luar nk mndengki belom lg laaa...
tp...kakak ipar (asben)...abgnye pon da jd pak turut...ikot jek kata bini..
asben aku masok wad 14 ari,koma 4 ari (lpas dpt pnggilan pompuan tu) mntk sewa tapak tggi..x bley tolak ansur.
bkn aku nk tuduh mnuduh,p scra x langsung de kaitan jgk le kes ngn depa laki bini tu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:00 AM | Show all posts
Reply 67# totokreturn


    wah hang pong dh bule niaga tok....skrg tgh top tshirt bersih....masyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk wooo...
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:01 AM | Show all posts
andai rupa para kamu tasty dan jambu serta kemas semacam saiful bukhari....pasti ada majikan aka ...
C.K Post at 25-4-2012 10:47



    betul ! saya sokong! dan kamu juga boleh pegi jumpa Pi Em dan minta biasiswa! Untung2 dapat pegang tangah Pi Em yang lembut dan panas sebab tangan kau sejuk!
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:02 AM | Show all posts
Keje paling best ye la freelance
Boleh makan tido kat umah
Jimat duit transport
kekure Post at 25-4-2012 10:28



   ha ...tu memang best....asalkan duit tetap masuk...kalau dapat panggilan pi mana2 semua depa tanggung semua...
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:02 AM | Show all posts
bisnes jual ais krim goyang bagus.....budak2 suka makan ais krim
asam_boi Post at 25-4-2012 10:51



    bleh dpt untung bersih sebulan 2.5k tak? kalo bleh ni baru lepas belanja dok kat KL ni
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:02 AM | Show all posts
cer you fikir? apa yg kerani ni boleh buat?
mbhcsf Post at 25-4-2012 10:58



   hmmmm... mungkin dia boleh jadi adun UMNO...pastu nanti bleh jual tanah hak milik bumiputra pada cina....pastuh bila menang nanti, bleh jadi menteri besar... bleh hidup senang gak kan.. terjamin masa depan...
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:03 AM | Show all posts
meniaga nih hati kena rilek dan tenang.. pasang pendinding.. dalam mau berisi, baru leh me ...
totokreturn Post at 25-4-2012 10:53



    pasang pendinding apa nok? jgn tersilap mintak kat jin sudah..syirik khurafat
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-4-2012 11:03 AM | Show all posts
Reply  mallcop


masalh aku skrng neh...
takat org luar nk mndengki belom lg laaa...
tp...kaka ...
jeygi Post at 25-4-2012 10:58



    adik beradik sendiri pun nak dengki! Buduh punya olang! Kau buat semayang hajat hari2, kasi turun bala itu olang! Tak de otak punya olang!
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:03 AM | Show all posts
betul ! saya sokong! dan kamu juga boleh pegi jumpa Pi Em dan minta biasiswa! Untung2 dapa ...
mallcop Post at 25-4-2012 11:01 AM


seram sejuk tangannya...itupon andai muka dia tasty lah...andai muka lusuh sumbing kera semacam dia itu...jangan mimpi dapat jadi coffee boy dapat jumpa PM segala macam
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:03 AM | Show all posts
Reply  totokreturn


    wah hang pong dh bule niaga tok....skrg tgh top tshirt bersih....masyuk ...
angura Post at 25-4-2012 11:00



   nanti nak jual la.. gi cetak kat china.. pastuh bawak sini jual.. banyak untung woo.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2012 11:04 AM | Show all posts
bleh dpt untung bersih sebulan 2.5k tak? kalo bleh ni baru lepas belanja dok kat KL ni {:d ...
cak! Post at 25-4-2012 11:02



   tp kalau duk rumah gaji lebih rm3k lagi best kan......mandi tido sesuka hati asalkan keja siap..nak pi mana2 pun tak pe...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-6-2024 02:14 PM GMT+8 , Processed in 0.065261 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list