CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: anieszack

RuMaH BerMaAFan AidilFiTrI - VeR 26

 Close [Copy link]
Post time 25-8-2011 09:24 AM | Show all posts
yeepi, kalau stay dgn parent, adakah setiap pagi raya atau thn kena balik umah MIL ekk?
  ...
anieszack Post at 25-8-2011 09:21 AM



huhu..
ok cmni..since yeepi dok ngn parents
MIL wt statement...pagi raya kena balik alor setar..
since dh stays ngn parent
lagipun dia kata raya sebulan..
so...wakakaka lah..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2011 09:25 AM | Show all posts
assalamualaikummmm semua.
wa nak ucapakan selamat beraya kat semua orang kat sini.
jemput la datang umah wa.
wa ada beli kue raya, tapi skit jer.
sblom dtg umah wa, korang kenyangkan perut kat umah sendiri dulu yek.
tapi air sirap wa jamin boleh buat berjug2 utk korang. takde hal.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:26 AM | Show all posts
aduhhh la yeepi.
walaupun dah dok kat sini,
tapi wa rasa, raya tetap kena gilir2 la.
sedih woo tetiap kali raya dok kena balik ke sana je.
wa tak setuju!!

wa tak hasut, tapi wa kasi pendapatan wa jekkk.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:27 AM | Show all posts
assalamualaikummmm semua.
wa nak ucapakan selamat beraya kat semua orang kat sini.
jemput la datan ...
cembun Post at 25-8-2011 09:25 AM


Takkan Ayor sirap je kowt cembun...kurang2 ayor ribena...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:27 AM | Show all posts
ha ah...ribena...ribena lemon...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:28 AM | Show all posts
kalau wa kan, wa nak tiap2 tahun balik umah mak wa.
tak kira.
sesusah, raya asing2 la.
lepas raya kita berjumpa semula.
aci dak?
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:28 AM | Show all posts
wa baru je ...pagi tdi tingat kt avvy lilo ni..

skali dh muncul...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:29 AM | Show all posts
ayor ribena tu mahal la medang.
wa nak jimat jer sekarang ni.
yg penting, wa rai tetamu okehhh.
wa jamu tetamu dengan borak borak wa.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-8-2011 09:29 AM | Show all posts
waalaikummussalam wbt ..cik cembun....


ghairah nmpak cik cembun dh masuk...lupa nk jwb salam...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:30 AM | Show all posts
rugi r..raya asing2...

nnt duit raya dpt sikit je..

lau raya..dua2 belah..boleh collect...byk2..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:30 AM | Show all posts
wa mmg cenggitu yeepi.
wa dapat rasa lu rindu kat wa.
tu pasal wa buat penampilan istimewa kat sini.
sblom raya, wa mesti kena jumpa lu dulu.
kalau dak nanti zahra rindu wa.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:31 AM | Show all posts
zahra rindu duit raya je...

kaching!
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:33 AM | Show all posts
tu la pasal, wa datang dengan salam .
dengan ayu sekali.
lu main terjah jek wa yg ayu ni.
wa tak boleh kena terjah2 ni.
jantong bergegor.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:34 AM | Show all posts
wahh zahra!!
kekecik lagik dah pandai rindu tang duit jek yekkk.
mana blajo tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:36 AM | Show all posts
ha ah...ribena...ribena lemon...
yeepi_33 Post at 25-8-2011 09:27 AM



    Errrrrrrrrrr...sedap ke RIbena lemon tu yeepi...ribena + ngan Limau ..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:37 AM | Show all posts
napa korang diam membisu ni.
wa nak borak ni.
esok wa nak balik raya dah nih.
marilah kita abiskan sisa2 masa yg ada ni bersama sama.
ecehhh.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 25-8-2011 09:38 AM | Show all posts
huhu..
ok cmni..since yeepi dok ngn parents
MIL wt statement...pagi raya kena balik alor set ...
yeepi_33 Post at 25-8-2011 09:24



    ayyooyoo...cam tak adill jek... suasana pagi raya kan lain...
   nak gak merasa umah sendiri... tu kalao anieslah...
  
   tapi kalau yeepi tak kisah atau lagi happy kt umah belah sana kira okeylah...
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:38 AM | Show all posts
Errrrrrrrrrr...sedap ke RIbena lemon tu yeepi...ribena + ngan Limau ..
medangmru Post at 25-8-2011 09:36 AM


erk..bukan ada ke ribena lemon? yg iklan...dorang nyanyi hindustan tu..
sedap kot..
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:38 AM | Show all posts
wa teringin nak cuti raya 2 minggu.
tapi wa seram sejuk nak apply.
takot kena buang keje.
bila la wa nak kaya sampai tahap dewa ni.
Reply

Use magic Report

Post time 25-8-2011 09:39 AM | Show all posts
ayyooyoo...cam tak adill jek... suasana pagi raya kan lain...
   nak gak merasa umah send ...
anieszack Post at 25-8-2011 09:38


wa sokong!!!
serius sokong.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-9-2022 08:05 PM GMT+8 , Processed in 0.085631 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list