CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: anieszack

RuMaH bErSaHur DAn Berbuka BerSaMa -vER 21..

 Close [Copy link]
Post time 19-7-2011 09:17 AM | Show all posts
saja je k sri kdg bila gen wt bubur nasik tu gen boh kentang ehehhe
kdg tu gen suke hiris nipis2 goreng sedap gak.. cam mkn pringles kekdahnya
tp mkn ngan nasik la...

tp ari tu gen ade wt satu resepi sengal neh.. kentang tu gen hiris nipis2 goreng
pstu daging cincang tu gen goreng gak.. gen letak sos skit.. ari tu pki sos barbecue mekdi tuh... gaul2

gen atur kentang dlm pinggan pstu letak daging pstu layeredkan satu lagik dgn kentg.. bakar dlm oven

humang aihhhh sodappp plakkk
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:18 AM | Show all posts
alahhh k sri ape kesah meh la beregu dgn kami kt sini gen hada
boleh je nak brgusip2 psl pak mat ke
psl bijan ke psl kak mah beli cincin 24 jutas kew??
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-7-2011 09:18 AM | Show all posts
morning!!!


jom bekpes dulu

Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:19 AM | Show all posts
ya hampunnn kalo gtu tmbh gemok la kite k sri ooiii

kalo bleh gen nak perot senipis perot megan fox..
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:19 AM | Show all posts
kak sri tak berapa sangat nak makan daging ni genchi.
tukar daging tu jadik ayam pun sedap gak yek.
tapi takde oven.
sedihnya, takde oven. ulang suara.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:19 AM | Show all posts
perghhh anisss tepek gambo bekpes gen dah bekpes dah wehh
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:20 AM | Show all posts
mohtip anis cam owang mls
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-7-2011 09:20 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:21 AM | Show all posts
genchi, kak sri tak rasa kita ni gemok la.
cumanya masalah tang perut jek.
kak sri dah penah buat sit up bersungguh2 selama 2 minggu .
tapi 2 minggu jek, pastu langsong tak hingin dah nak buat.
macam bermusuh plak dgn sit up tu sekarang ni.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:21 AM | Show all posts
haa ayam pong boleh cincang2 sket kan boh sos kabonara ke tomato ke
pstu bakar cam lajat jah ekekek.. gen amek inspiration dari AFC la depa wt potato kek bagai tu
alahh k sri oven murah je gen punya kecit jeh... dlm 130 dah dpt oven segebuk
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-7-2011 09:21 AM | Show all posts
malasss nak buat keje ari nih...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:22 AM | Show all posts
sedapnya naget dlm gmbor tu anis

ais ketol ari2 mkn naget
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-7-2011 09:22 AM | Show all posts
hai kak sri...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:22 AM | Show all posts
wahhhhh. kak sri pun suka weh tengok AFC tu.
bila ada siti kat 104 jek baru kak sri tuka cenel. kalau dak kak sri layan jek negro botak tu salai daging bab_.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 19-7-2011 09:22 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:23 AM | Show all posts
ishh k sri dulu kwn gen kata.. bila prot kita muncit tu tanda2 kita akan jadik gemok taw
mslh betol k srii.. bila perot gen muncit bdn naik hokeh..
ishh gen pong tak buat dah ntah nape tak ngat je manjang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-7-2011 09:23 AM | Show all posts
hahahah jgn wt keje la anis meh tepek gambo kt sinik dan moyan ngan ktowang
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:23 AM | Show all posts
anis, cer tepek sarapan org kampong plakkkk.
nasik goreng kaw ke, mihun kaw ke, nasik lemak kaw ke.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:24 AM | Show all posts
awat hot dog rentung?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2011 09:25 AM | Show all posts
kak sri tak gemok laaa..
jangan la gitu. kak sri tengah hidup dalam kepalsuan nihh.
iya kan jek la genchi oii.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 03:44 AM GMT+8 , Processed in 0.074831 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list