CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 40781|Reply: 209

Pertanyaan: betul ke adik yg hilang kat ulu bendul tu di sorokkan?

  [Copy link]
Post time 10-5-2011 05:25 PM | Show all posts |Read mode
Assalammualaikum...

Sebelum tu sy nk minta maaf klu soklan saya salah or menyinggung mn2 pihak, cuma sy hati sy x tenang setelah bc komen sowang forumer kat bod CI tentang kanak2 mati lemas di ulu bendul yg mayat terakhit x dapat di temui sbb disorokkan jin di sana.

adakan mana2 otai di sini taw kebenarannya?

sedih sgt pasal cite kanak2 lemas ni... mn taw budak tu blum mati lagi ker   cuma disorokkan je.... (masih mengharap dia idup)

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-5-2011 05:28 PM | Show all posts
ni kes yg maner? yg adik beradik lemas tu ker? yg ada nama syaza2 tu ea? dh lama xtgk berita...baca paper pon main skip2...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 10-5-2011 05:41 PM | Show all posts
ni kes yg maner? yg adik beradik lemas tu ker? yg ada nama syaza2 tu ea? dh lama xtgk berita...baca  ...
BiancoFisso Post at 10-5-2011 17:28



    a'ah yg ni la.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 05:44 PM | Show all posts
errr..tak berani nk komen..tp saya sedih sangat2..sbb adik tuh...muka ada iras2 dengan anak buah saya..rambut kerinting..umur pon lebih kurang sama..saiz pon sama gamaknya..saya nangis bila tengok gamba adik shaza tido bertiga ngn arwah akak2 nya tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 05:57 PM | Show all posts
tak baik fitnah jin...
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 06:01 PM | Show all posts
dengar citer family dia mmg ada jumpa org banyak pengalaman. minta pendapat dan bantuan. bantal busuk pon da campak ke dalam sungai.. kita berusaha.. Allah swt yang menentukan.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-5-2011 06:40 PM | Show all posts
arap2 masih hidup..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 07:00 PM | Show all posts
sama ada dia kena sorok atau dia tsangkut kt mana2.. kita x tau kan... cuma harap2 dia ditemui
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-5-2011 08:04 PM | Show all posts
Aku baca blog mazidul 999 macam ade mende misteri jadik mak bebudak nie mase diorg tgh mencarik. Penah pegi ulu bendul nie mase sekolah, sampai ke jeram kak lang. Tak jumpe lagi ek yg ketiga?.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 09:14 PM | Show all posts
rasanya adik tu dah arwah
cuma mungkin mayat dia tersangkut kat akar pokok/terbenam kat dasar sungai
tu yg tak timbul
pernah dulu ada kes mcm ni gak pastu mak budak yg mati lemas tu wat solat hajat kat tepi sungai tu
tak lama lepas tu mayat timbul
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 09:44 PM | Show all posts
rasanya adik tu dah arwah
cuma mungkin mayat dia tersangkut kat akar pokok/terbenam kat dasar sun ...
starcity Post at 10-5-2011 09:14 PM



kroit pun fikir macam tu..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 11:23 PM | Show all posts
dengar citer family dia mmg ada jumpa org banyak pengalaman. minta pendapat dan bantuan. bantal busu ...
cikwawi Post at 10-5-2011 18:01



   apa kaitannya dengan campak bantal busuk?
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 11:28 PM | Show all posts
apa kaitannya dengan campak bantal busuk?
cik.panda Post at 10-5-2011 23:23

ni ris terbaca kat mana entah......... katanya petua kalau ada bebudak lemas kat sungai, campakkan bantal busuk dia kat sungai tersebut, Insya Allah kalau budak tuh 'disorok' ke apa, akan timbul.......
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 11:39 PM | Show all posts
ni ris terbaca kat mana entah......... katanya petua kalau ada bebudak lemas kat sungai, campakkan ...
Risma Post at 10-5-2011 23:28



   ohh. saya tak pernah dengar pulak.
entahlah, fikirkan secara realistik, saya rasa takde harapan nak jumpa budak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 11:46 PM | Show all posts
rasanya adik tu dah arwah
cuma mungkin mayat dia tersangkut kat akar pokok/terbenam kat dasar sun ...
starcity Post at 10-5-2011 21:14



terus aku teringat drama PA'E yg shaheizy sam berlakon masa dia bebudak dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2011 12:43 AM | Show all posts
ni ris terbaca kat mana entah......... katanya petua kalau ada bebudak lemas kat sungai, campakkan ...
Risma Post at 10-5-2011 23:28


ye ke? kalau bg brg kesukaan dia yg lain contoh mcm mainan or anak patung bole jadi tak?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2011 02:26 AM | Show all posts
ye ke? kalau bg brg kesukaan dia yg lain contoh mcm mainan or anak patung bole jadi tak?
big_sky Post at 11-5-2011 00:43


boleh... janji barang tu barang kesayangan dia... member aku dah g sana tgk, dia kata 'makhluk' tu susah nk lepaskan arwah.. sepatutnya parents dia buat solat hajat, minta di ketemukan semula dengan jasad anak nye tu.. jangan harapkan sangat orang lain yang mendoakan dan buat solat hajat untuk ank dorang...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-5-2011 08:17 AM | Show all posts
boleh... janji barang tu barang kesayangan dia... member aku dah g sana tgk, dia kata 'makhluk'  ...
izzyanna Post at 11-5-2011 02:26



    sedihnya ... budak tu dah arwah dah... knp x nk lepskan... lain la klu masih hidup.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2011 08:21 AM | Show all posts
boleh... janji barang tu barang kesayangan dia... member aku dah g sana tgk, dia kata 'makhluk'  ...
izzyanna Post at 11-5-2011 02:26


apasal xnk lpaskan? sian mak bapak die....
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2011 09:12 AM | Show all posts
Post Last Edit by big_sky at 11-5-2011 09:13

ada kaitan dgn sorokan bunian ke ni? ada full citer tak? aku pn dah lama x baca peper n tgk berita..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-6-2024 05:26 PM GMT+8 , Processed in 1.035877 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list