CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 19987|Reply: 203

“Dah Putus Mei Lalu” – Hasrat Azri Iskandar Nak Tamatkan Zaman Duda Musnah, Kekasih Dedah Tiada Keserasian

  [Copy link]
Post time 11-6-2024 09:49 PM | Show all posts |Read mode




Beberapa bulan lalu, pelakon Azri Iskandar memaklumkan dirinya bakal berkahwin dengan wanita pilihan hati iaitu usahawan, Datuk Noora Kay.


Namun begitu, hasrat untuk menamatkan zaman dudanya musnah selepas wanita itu memaklumkan bahawa dirinya sudah pun berpisah dengan aktor berkenaan.


"Apa yang boleh saya cakap memang kami sudah putus sejak Mei lalu."


Menurut Noora, punca perpisahan itu berlaku kerana dirinya merasakan tidak mempunyai keserasian sebagai pasangan hidup untuk bergelar sebagai suami isteri.





Dalam pada itu, wanita terbabit turut menegaskan hubungannya bersama Azri masih kekal baik dan aktor itu turut dapat menerima keputusan tersebut dengan hati terbuka.


"Walaupun sudah berpisah, kami masih mengekalkan hubungan baik. Buat apa nak bergaduh, kami bukan budak-budak."






Sekadar info, Noora merupakan seorang ahli perniagaan yang juga memegang status ibu tunggal buat dua orang cahaya mata.


SUMBER : mStar/Beautifulnara
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2024 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduiii berat jodoh jeri ni.
Bagus acik noora ni pikir panjang. Sayangi dirimu acik noora.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Duit takde memanglah pompuan taknak pak Jeri..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:10 PM From the mobile phone | Show all posts
takut datuk ni nk tanggung biawak tua.. ntah2 dh sakit mcm2 kang bil spital lagi nk tanggung.. baik tanggung anak ikan lagi berbaloiii
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
pulak dahhhhh
ingatkan benang dia haritu nak kawen tu naik ingatkan dah betol2 selamat kawen
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Selepas berpikir panjangggggg....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 11-6-2024 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Huhu jd simpati pada nek elly
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
hokeypokey replied at 11-6-2024 10:10 PM
takut datuk ni nk tanggung biawak tua.. ntah2 dh sakit mcm2 kang bil spital lagi nk tanggung.. baik  ...

Heheh.. i laik cara uols pikir..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2024 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Elly suriaty baru nak feeling2 lepas bala, aleh2 tak jadi pula.. lols.. Elly suriati memang penyabar orang nya, sanggup bertahan dengan azri iskandar biawak kadang kerja kadang tidak berbelas tahun lama nya.. dgn sakit mental lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Laa ingat hari tu menghitung hari naik pelamin.  Dah takde jodoh ye dak.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Tulah lain kali jgn canang dulu, nikah dlu. Nek elly nak cepat2 lepaskan jeri kat dato ni sbb dah xnak serabut mikir lah tu. Hujung2...
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena mandi bunga uncle
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelamin angan jeri musnah lagi. Mujurlah datok sedar, orang bisnes ni jaranglah boleh digula2kan. Cuma nek ely je terpaling penyabar bela bewok
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
aduhh
postpone lg achik2 porem nk p mkn ns knduri
bj liplap dh tempah sjk nk buat knduri perghlihhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Bezanya pic kiri dan kanan, padahal org yg sama…filter punya penangan
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2024 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik Datuk sedar awal. Ke ada orang terdekat datuk yg baca forum & reveal perangai Jeri.

Ok done speku
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-6-2024 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Road tax sempat renew blom?
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2024 01:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Aaaaaahahahhahahhahahahahahhahahahahahhaha

Adeh..punah la harapan acik porem dijemput ke kenduri

Kita pegi kenduri Leha Sanpeng je la yach
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2024 02:27 AM | Show all posts
acik2 porem tersenyum sinis
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2024 02:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Gitu pulak. Jeri try la masuk line DSVida mana tau berjodohan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 08:57 PM GMT+8 , Processed in 0.133195 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list