CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 12427|Reply: 37

[Politik] Sanusi nafi berpoligami

  [Copy link]
Post time 16-4-2024 10:21 PM | Show all posts |Read mode
Edited by maklukpenggoda at 16-4-2024 10:23 PM

SIK: Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor menafikan dakwaan beliau berkahwin lain seperti yang tular di media sosial sejak kebelakangan ini.



Dalam masa sama, beliau menjelaskan belum berhasrat berbuat demikian, namun tidak menolak kemungkinan sekiranya bertemu jodoh dengan mana-mana wanita.

"Belum lagi... mana tahu kalau ada jodoh, kalau jodoh apa salahnya, orang Sik ka.. orang Alor Setar," jelasnya dalam nada berseloroh.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan benih padi huma di Kampung Radik, Chepir di sini, pada Selasa.

Sebelum ini tular di media sosial mengenai dakwaan Muhammad Sanusi sudah berkahwin lain.


Muhammad Sanusi turut memuat naik status di Facebook beliau beberapa hari lalu mengenai saranan berkahwin pada bulan Syawal dengan kapsyen bertulis 'Dok Pahang'.


Status itu mendapat ribuan reaksi serta komen pengikutnya di media sosial itu.


https://www.astroawani.com/berita-malaysia/sanusi-nafi-berpoligami-466623







This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-4-2024 10:33 PM | Show all posts
baguslah... orang yang banyak duit ini lebih mudah untuk dapatkan hiburan baru.  ..

sedangkan modal air liur pun boleh kawin lebih dari satu apa lagi sanusi seoraang yang berketurunan pendekar dan berduit pulak... dia juga ada minat berkaroake sampai lewat malam tentu ramai perempuan teringin untuk menyondol..

yang dah menyondol itu jangan lupa senyum dlm video bila kantoi dengan isteri tua, itu menunjukkan adanya hubungan harmoni supaya penyondol lain boleh isi kuota..

Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2024 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts


Auwwwwwww


Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Tengok ber karaoke pun tau…specis lebai gatai!
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 09:05 AM | Show all posts
yg ni aku sokong YB benda halal khennnnn semoga kata2 YB lebih manis lepas kawen
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 09:30 AM | Show all posts
kompem ni
gatai punai
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 17-4-2024 09:33 AM | Show all posts
klu betul pun apa salah
beras kau beli
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 09:38 AM | Show all posts
Jujurnya heols masa muda2 dulu helok jugak ..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-4-2024 09:59 AM | Show all posts
bese kalau ada gosip, ada lah tu..... xpa, x salah pun
nak kata serangan politik, bukan musim.
time prn itu hari pun xde org serang dia isu poligami.
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 10:56 AM | Show all posts
kalo bab kawen lain,tukar kete laju je puak2 ni.bayar hutang org kemain liat
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:05 AM | Show all posts
euuwww...harap hensem masa muda buat pa..hang nak kena hadap hari2 rupa dia la ni..bukan rupa dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:07 AM | Show all posts
alesandra replied at 17-4-2024 10:56 AM
kalo bab kawen lain,tukar kete laju je puak2 ni.bayar hutang org kemain liat

tukar kereta sedap , kawen sedap, bayar hutang tak sedap,

hahaha..

diorang nak sedap je...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Abis isu air kelantan, gosip sanusi plak..lepas tu ulang smpai ajm
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:15 AM | Show all posts
Edited by tripleid at 17-4-2024 11:24 AM

tipikal lobai Pas bila dpt jawatan..beli Mecedih dgn tambah bini
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:19 AM | Show all posts
Haha ada orang cakap dia ada bini lain ke?  Nafi nafi ujung2 betul..cam kes raptor.  Dia ni bukan leh percaya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:20 AM | Show all posts
Patut muka bini dia ketat je masa pembukaan dun and buka puasa baru2 ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-4-2024 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
vanillaninja replied at 17-4-2024 09:38 AM
Jujurnya heols masa muda2 dulu helok jugak  ..

Tulah kebanyakan orang.. yg mana kala muda helok, dah makin meniti usia terus bertukar jadi kepam. Dan sebaliknya
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku geli bila dia cite mcmana mulaa jumpa bini sampai kawin...

Tu pun nk bgtau...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
NazRysha replied at 17-4-2024 11:20 AM
Patut muka bini dia ketat je masa pembukaan dun and buka puasa baru2 ni

Sepatutnya bini dia tak blh tunjuk muka ketat...patut lebih manis di majlis...

Kang kena tukar kang, tak ke susah....
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2024 11:33 AM | Show all posts
kucingitam replied at 17-4-2024 11:05 AM
euuwww...harap hensem masa muda buat pa..hang nak kena hadap hari2 rupa dia la ni..bukan rupa dulu..

emm nampak sgt, badan besar aka gemuk sgt memudarkan kehenseman/kecantikan lelaki atau perempuan kan sebab tu produk kurus sgt laku dikalangan perempuan Msia khasnya org lelaki msia yg i perati tak berapa rajin nak melayan jaga2 badan ni. yg penting sedap isi perutnya kalau tak masakan ada ungkapan nak 'pikat' suami, jaga perutnya
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 03:15 PM GMT+8 , Processed in 0.067179 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list