CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 16563|Reply: 34

[Tempatan] Nak Letak TV Dekat Kubor, Roh Bakalan Bangkit Keluar Persis The Ring?

  [Copy link]
Post time 1-3-2024 09:03 AM | Show all posts |Read mode

Gambar hiasan.

Sarawak masih terkesan dengan pemergian bekas Yang di-Pertua Negeri, Tun Pehin Sri Abdul Taib Mahmud, yang meninggal dunia di usia 87 tahun.

Baru-baru ini, anak tirinya, Nizar, menyatakan rasa cinta dan rindu kepada arwah bapanya.

Menurut laporan, Nizar dilaporkan telah memuat naik sebuah video di mana dia merakam harinya di kuburan Allahyarham Taib, yang terletak di perkarangan rumah agam mereka.

Dalam video itu, Nizar menyuarakan kerinduannya kepada almarhum, mengingat saat-saat bersama, termasuk memori menonton filem yang menjadi salah satu cara mereka meluangkan masa.

“Saya di sini di tanah perkuburan kami di rumah, rumah saya yang indah. Saya di sini untuk berjumpa ayah buat kali kedua. Saya baru balik dari sarapan.

“Saya bangun agak awal, jadi saya beritahu diri saya bahawa saya akan pergi sarapan dan kembali untuk duduk di sini bersama ayah.

“Kami selalu menonton filem bersama-sama. Pelbagai filem. Saya bercakap tentang beratus-ratus filem. Ia adalah salah satu hobi kami bersama.

“Ia adalah aktiviti yang kami suka lakukan bersama, dan saya harap kami masih boleh lakukan lagi. Sumpah tuhan, saya akan meletakkan TV di tanah perkuburan ini, dan kami akan menonton filem bersama-sama,” katanya.

Nizar juga mengungkapkan rasa kagumnya terhadap Taib yang dianggapnya sebagai seorang pemimpin yang luar biasa, memuji kebijaksanaan dan kesetiaan beliau kepada Sarawak.

“Ayah, saya sangat merindui kamu, dan saya sangat menyayangi kamu. Saya tidak percaya anda sudah tiada. Ayah, kamu adalah ahli politik terhebat yang pernah ada—ahli politik terbaik di Malaysia,” katanya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 1-3-2024 09:03 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 1-3-2024 09:04 AM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Drama nya...
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 12:47 PM | Show all posts
siapa kata seram rumah tepi kubur.. drg ni rileks je kubur kat laman rumah..
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 03:39 PM | Show all posts
untuk konten ke tu dik zar
dah dapat bape like?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-3-2024 05:27 PM | Show all posts
Nizar juga mengungkapkan rasa kagumnya terhadap Taib yang dianggapnya sebagai seorang pemimpin yang luar biasa, memuji kebijaksanaan dan kesetiaan beliau kepada Sarawak.


terpaling luar biasa, sampai jd billionaire

ngengade jah ko. bila nak berambus? dasar arab sewel.
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 06:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni tahu tak arwah tu kena giling kat bawah tu? Atau budak ni jenis tak tahu pasal benda2 ni. Atau layan Netflix ceramah agama pun tak tahu apa ke benda tu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 1-3-2024 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak lah cctv ke aircond ke dlm kubur
Pasang lampu
Letak meja kerusi boleh ngeteh
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
dani-rox replied at 1-3-2024 09:27 AM
terpaling luar biasa, sampai jd billionaire

ngengade jah ko. bila nak berambus? dasar a ...

Wakakaka gelak baca ayat cerca last tu.
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2024 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 1-3-2024 04:47 AM
siapa kata seram rumah tepi kubur.. drg ni rileks je kubur kat laman rumah..


Dulu kecik2 aku takut tengok kubur. Bila dah kertu aku ghasa kubur ni bagi aku rasa tenang dan melankolik bila tengok, lagi2 tanah perkuburan yang kemas bersih saujana mata memandang.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-3-2024 10:49 AM | Show all posts
boikot hantu
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
miss_white replied at 1-3-2024 06:29 PM
Letak lah cctv ke aircond ke dlm kubur
Pasang lampu
Letak meja kerusi boleh ngeteh

Pop corn jugek
Nk tonton movie sesame khennnn kata nyeh

Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
CARI-Author replied at 1-3-2024 09:04 AM

You will die in 7 days



Love the ring versi Hollywood
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 01:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak ni xde bapak kandung ke?


Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 01:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sharlenetexas at 3-3-2024 01:03 AM
dani-rox replied at 1-3-2024 05:27 PM
terpaling luar biasa, sampai jd billionaire

ngengade jah ko. bila nak berambus? dasar a ...


Bukan ke deyols tak sabar2 nak bapak tiri mati?

Terpaling sangat rindu arwah bapak tiri. Tak payah berlakon sangatlah. Padahal korang suka dia mati kan?


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-3-2024 02:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Arwah mmg gitu cara utk spend time dgn anak2 agaknya yah. Anak bethol heols pun waktu diwawancara ckp arwah suka spend time dgn cara tgk movie. Rumah mmg ade blk khas mcm cinema tu kot
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 04:13 AM | Show all posts
i want to share my amazing experience with Dr Jumba  my husband was cheating on me and when i found out we had a fight which lead to him filling for a divorce i cried and fell sick when i was searching about love quotes online i saw people talking about him and his great work whose case was similar to mine they left his contact info i contacted him and he told me not to worry that after 24hrs he will cancel the divorce and be back to me after i did everything he asked me to do to my greatest surprise the next day evening it was my husband he knelt down begging me to accept him back,thank you once again Dr Jumba you are indeed a blessing to me he can also help you contact
wiccalovespelltools @ gmail. com or  +1 908 517 4108
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 05:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Awal-awal tu mmg rasa sedih. Nanti masa akan menyembuhkan kesedihan itu
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2024 07:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Tgk je la baper lama bertahan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

21-4-2024 12:55 AM GMT+8 , Processed in 0.087021 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list