CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 9146|Reply: 48

[Tempatan] Kedai serbaneka Elews Mart milik pendakwah bebas, Ebit Lew ditutup secara berperingkat mulai 15 Januari lalu.Apa yang telah berlaku?

  [Copy link]
Post time 28-2-2024 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
SHAH ALAM – Kedai serbaneka Elews Mart milik pendakwah bebas, Ebit Lew ditutup secara berperingkat mulai 15 Januari lalu
.

Perkara tersebut dinyatakan dalam satu notis yang dikeluarkan oleh Elews Mart Sdn. Bhd. bertarikh 15 Januari 2024 dan kini tular di media sosial.

Notis tersebut ditujukan kepada pembekal syarikat berkenaan.

“Adalah dimaklumkan bahawa Elews Mart Sdn Bhd akan menutup semua cawangan Elews Mart secara berperingkat bermula 15 Januari 2024.

“Sehubungan itu, pihak kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat sepanjang kerjasama dijalankan untuk memastikan operasi cawangan kami berjalan lancar,” katanya.

Tambah notis tersebut, segala hutang tertunggak akan dilangsaikan selewat-lewatnya 30 Jun 2024.

“Diharapkan kerjasama ini dapat diteruskan pada masa akan datang, urusan penutupan dilakukan seperti yang sedia maklum,” jelasnya.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2024 09:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde sale tutup kedai ke?


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 09:32 PM | Show all posts
umah aku kl nak kekedai... jalan ke kanan 99 speedmart... ke kiri Elewsmart

tp aku selalu kt 99... sbb lebih banyak pilihan dan lagi murah
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Penumbuk sambal ada jual tak?
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:27 PM | Show all posts
Tahniah kpd yg tertipooooo



Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
X Tau plk kewujudan kdi ni. Ada sales ke kdi ni?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 28-2-2024 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat lotus lg murah
Speedmart pon
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kat seksyen 7 bangi ni ada satu besar gak la tp sendu yakmatss. dulu awal2 pindah i masuk la skali, harga giler mahai compared to mydin and speedmart. ujung2 mydin kat blkg elews mart tu jugak berpusu2 org masuk
kelmarin tgk mcm bukak lg kedainya
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2024 10:36 PM | Show all posts
Tetiba, secara kebetulan kedua2 ustad ustazah penyokong tak sengaja cicit nabi scammer tutup kedai. Wonder kenapa Ebit Liew tutup kedai. Persediaan nak  masuk penjara ke nak bayar denda ke nak bayar lawyer ke  apa? Berteka teki pula aku...
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:37 PM | Show all posts
FlexyFox replied at 28-2-2024 10:36 PM
Tetiba, secara kebetulan kedua2 ustad ustazah penyokong tak sengaja cicit nabi scammer tutup kedai.  ...

Kentut faraj...


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurma sampai awal?
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada yg dengki kat dia lah tu - walabit.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 28-2-2024 09:32 PM
Penumbuk sambal ada jual tak?

Bantal lesung ada



This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Cukup haul declare rugi dn dtg dgn modus baru cuci2 ermmm apa dh jadi pemuja maulauunn.. Tp tolower webit ttp husnuzon
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:28 PM | Show all posts
Kutipan derma dah kurang ke?



Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:38 PM | Show all posts

Untung lesung2 orang M'sia, siap disediakan bantal.  Rakyat Palestin sana, rumah tak ada, bantal pu tak ade.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2024 11:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ke nak buka kedai apa pulak? Kedai lesung?

Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2024 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Persediaan nak ke dalam ke tu? Bungkus sesiap.
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada dua kat sini tapi x pernah masuk gelap je nampak.  
Reply

Use magic Report

Post time 29-2-2024 02:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Tanda kes sambal naik ke makamah rayuan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 11:21 AM GMT+8 , Processed in 0.368630 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list