CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 7860|Reply: 60

[Tempatan] Pelanggan restoran tak puashati rakyat Malaysia suka tinggal senduk dalam periuk nasi kedai layan diri

[Copy link]
Post time 27-2-2024 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Kepada B40/T20 sekalian ,

Mintak tolong kepada semua kalau makan dekat kedai jenis layan diri , Senduk tolong jangan tinggalkan dalam mcm ni !!! Geli betul aku nak makan kalau mcm ni , Habis kuman2 melekat dekat nasi . Tiap2 kedai makan pasti ada perangai yang suka tinggalkan senduk dalam ni .

Geram
Sumber Facebook B40 BUAT APA HARI INI

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-2-2024 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
So...ada beza ke letak kat luar dgn dlm...sama jela berkuman...tetap ramai yg pegang dan kena senduk masuk dlm nk ambil nasi..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak luar lg terdedah ngan kuman..bawak masuk, kuman masuk jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
ketuk jer ngn senduk tu...
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 06:33 PM | Show all posts
xnk kuman tapi makan kt luar. kau ni beranak keluar ikut bontot ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 27-2-2024 05:36 PM
So...ada beza ke letak kat luar dgn dlm...sama jela berkuman...tetap ramai yg pegang dan kena senduk ...

Tu la bodo kan...
Kalau geli nk kongsi bawdk la senduk sendiri.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-2-2024 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ungkit pasal kuman ni lagi buat orang geli nak sentuh senduk tu lepas ni. Dok dendiam je tak boleh ke?
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:08 PM | Show all posts
Lain kali bawa senduk sendiri ye klu gi mkn luar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-2-2024 07:13 PM From the mobile phone | Show all posts
i xsuka p kdai yg kena letak ns sndiri
tp ada sesekali i teman kakak ifis yg nk mkn ns campur..
serius xsuka sbb i xreti buat pilihan nk mkn apa kalau dh byk lauk..tp lyn je la tekak kwn..nnti kn sentap pulek..
xsuka tgh letak ns kt pinggan org dh tgu kt blkg
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:14 PM | Show all posts
Semua senduk2 kat kedai tu termasuk senduk lauk dan sayur berpuluh tangan dah pegang. Kalau kuman tu boleh dilihat, semua makanan terhidang tu penuh bakteria ya. If not macam mana nak decompose.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
masak sendiri bawak bekal...benda mcm ni pun jd masalah pdhal sama je kuman merata kot kat kedai tu
sejenis princess sgt peel
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak luar lalat hinggap
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Menda seperenggan perlu bukak tered ka???
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli kunun kuman, kau x kesian ka tukang cuci pinggan lagi basuh pinggan korang berbakteria bekas ludah kahak tisu berhingus  
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Terpaling pembersih ini
Aku lg menyampah org ambik nasik pastu xnak tutup balik bekas nasik tu (xde org kat belakang dia la)
Kalau dekat aku sanggup bangun tolong tutupkan. Kalau jauh aku tgk je sambil mengumpat dgn rakan semeja
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 bilik tidur sendiri pon bersepah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-2-2024 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak pernah duduk asrama sekolah kot
Bukan kata senduk
Tag nama pen pensil pun jatuh masuk dalam tong nasi
Kelam kabut sangat nak kaut nasi
Tapi tak masuk spital pun
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
tak pernah dgr lg la org meninggal dunia disebabkan kuman melekat kt senduk nasik time cedok ni... yg bekas lauk pauk kuah bagai tu pun ingt bersih sgt ke...entah2 ada bekas bersin, bekas pegang, bekas garu dan sebagainya...
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasnih harap kedai makan tak sediakan senduk lagi.
Biar masing2 kaup nasi guna tangan jelaa
Baru la betul suku suku separuh.
Separuh gemgam je nasi leh buh lam pinggan tau
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2024 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai terpaling
Yang ni terpaling pembersih la konon. Lain kali masak sendiri kat rumah.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 10:28 AM GMT+8 , Processed in 0.108644 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list