CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 13275|Reply: 9

[Tempatan] Azam Baki kata Harta Tan Sri Mokhzani Mahathir dan Tan Sri Mirzan Mahathir terlalu banyak.Anda tak terkejut?

  [Copy link]
Post time 24-2-2024 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
KUALA LUMPUR – Lanjutan tempoh 30 hari ke atas ahli perniagaan, Tan Sri Mokhzani Mahathir dan Tan Sri Mirzan Mahathir untuk mengisytiharkan harta kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dibenarkan atas dasar kewajaran.



Ketua Pesuruhjaya SPRM, Tan Sri Azam Baki berkata, kedua-dua anak bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad didapati mempunyai harta yang banyak dan mereka perlu meneliti dengan tepat setiap aset yang perlu diisytihar.

“Mokhzani ada memohon masa tambahan sebelum ini dan SPRM telah melanjutkan selama 30 hari lagi.

“Tempoh masa yang diberikan itu adalah wajar berdasarkan kepada penerangan pegawai penyiasat yang menjalankan siasatan tersebut.

“Ini kerana harta yang terlibat untuk disiasat adalah banyak dan perlu terperinci untuk mendapatkan dokumen atau akaun berkaitan,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas menghadiri Majlis Konvokesyen Pegawai Integriti Bertauliah (CeIO) Kali-10 di Dewan Tun Hussien Onn, di sini, hari ini.

Menurut Azam, dua anak Dr. Mahathir itu memberikan kerjasama yang baik kepada SPRM sepanjang siasatan dijalankan.

Ditanya sama ada tempoh lanjutan pengisytiharan harta boleh dipohon selepas ini, beliau memberitahu, permohonan seterusnya boleh dibuat oleh kedua-dua pihak.

Namun begitu, jar beliau, permohonan tersebut perlu disemak terlebih dahulu oleh pegawai penyiasat.-KOSMO! ONLINE

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2024 12:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Aida ke kat sebelah tu?

Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut le kroni2 saka2 ni sume x reti berundur!



In Azam Berbaki We Trust!

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 09:57 AM | Show all posts
Terkejut gila.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalu reta mirzan sama mokhzani terlalu banyak, reta Taib Mahmud tu cemana pulakkk
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg tau lama dah...
Banyak biznes anak beranak ni kaut masa bapak kerala diaorang jadi PM.
Tak berani saman Zahid sbb takut kantoi asal usul sebenar.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-2-2024 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Harta remaining resolve byk x?
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
tak. lain la harta iols sebanyak itu wajib seluruh ummah trg terkejut
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2024 06:45 PM | Show all posts
mengarut as hell. kalo kayo baik lah diorg da pakai private jet. ini atok nak pi langkawi naik private jet pun kena meminta2 pinjam dari kawan tun.... taylor yg before net worth cecah 1 billion USD pn ada private jet 2 bijik... ummah meleis mmg ada penyakit xleh tgok ummah dia sendiri kaya n senang kena tipu dgan bangnon
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2024 09:52 PM | Show all posts
Orix replied at 25-2-2024 06:45 PM
mengarut as hell. kalo kayo baik lah diorg da pakai private jet. ini atok nak pi langkawi naik priva ...

Apa maciam idola hilang deposit.. Kluster Makamah 3.0?
Nak bukti2 yng lebih padu lagi ke?

Kahkahkahkah

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 08:45 PM GMT+8 , Processed in 0.385393 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list