CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 15301|Reply: 25

[Jenayah] Konflik Palestin-Israel: Wanita lebih tua daripada Israel dibunuh penembak tepat

  [Copy link]
Post time 10-12-2023 09:53 AM | Show all posts |Read mode



BANDAR GAZA – Seorang wanita Palestin yang menjadi tular di media sosial selepas memberitahu bahawa usianya lebih tua berbanding Israel ditembak mati oleh penembak tepat askar Rejim Zionis di luar rumahnya, lapor laman berita The New Arab semalam.
Hadiya Nassar, 79, sebelum ini muncul dalam sebuah video di mana dia ditemu bual oleh seorang wartawan Palestin, Saleh Aljafarawi.
Saleh memegang kad pengenalannya dan berkata: “Anda lebih berusia daripada Israel.”“Sudah tentu, sudah tentu. Saya bertahan di bumi Palestin ini,” jawab Hadiya.
Warga emas tersebut dilahirkan pada 1944, empat tahun sebelum Israel wujud.
Menurut saluran berita Al Jazeera, jiran Hadiya memberitahu Saleh bahawa wanita itu kemudian terbunuh selepas ditembak oleh penembak tepat Israel di luar pintu depan rumahnya. – AGENSI

[backcolor=var(--avp-background-color)]










This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-12-2023 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Zalim.....

Apa le salah org tua tu....kau tunjukk kekuasaan kau pd org yg lemah....
Tunggu Allah tunjuk kekuasaan NYA pd kau
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2023 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun..

Takziah kpd keluarga..

Org2 isnotreal ni sumer dah weng ka? Setiap hari musti buat menda yg pelik2. Mentang2 la US sokong.. hat kerajaan US ni pun mcm org sakit jiwa jahh..

Aritu bamnon pi amek gambaq dgn deme2 ni, kan?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2023 07:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kt akhirat menjawabla pelaku ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2023 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kt forum banyak yg akan cakap mcm2 bila sokong palestin..ni org tua xbermaya pon dibunuhnye.gila betul israhell
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2023 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
ada tgk video arwah ni kat TT
mmg lahanat betul dorang ni...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-12-2023 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasai orang tua ni living eviden kepada perangai barua israel. Dia buleh cerita A smpai Z apa yg jadi sblm israel tu wujud smpai la ni. Tu pasai israel tembak dia.

Barua nak haram mangkaq mangkaq hat sokong israel dalam ni pon sama juga esok lusa bakai jadi kayu api nuraka kalu tak dan tobat sebelum hangpa mampuih esok lusa. Pi mampuih
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 12:58 AM | Show all posts
Innalillahiwainnailaihirojiun. Semoga Allah kurnia syurga kepadanya. Akan kalah juga puak Zionist ni suatu hari nanti..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-12-2023 01:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga netanyahu cepat2 jadi mayat hidup mcm ariel sharon.


Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 04:37 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 11-12-2023 01:50 AM
Semoga netanyahu cepat2 jadi mayat hidup mcm ariel sharon.

Cepat2 jadi mayat hidup, lambat2 mati sampai cicit dia pun boleh nampak dia manusia tak rupa manusia, mayat tak serupa mayat.
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 07:59 AM | Show all posts
jazaa100 replied at 10-12-2023 01:03 PM
Zalim.....

Apa le salah org tua tu....kau tunjukk kekuasaan kau pd org yg lemah....

sbb itu lah bukti dan saksi kedatangan pelarian sebelum pelarian tu merampas hak org felestin,
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 08:49 AM | Show all posts
mgkn ada yg ckp nti 'sebab nenek provoke, wajib la kena tembak"

melambak dlm ni barua isrokhell!
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 10-12-2023 05:17 PM
Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun..

Takziah kpd keluarga..

Dorang bukan weng.halal darah selain yahudi bagi dorang.jadi apa nak diharapkan lg.lagi2 palestine memang dia nak halau habis atau yg stay akan dibunuh
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 08:54 AM From the mobile phone | Show all posts
tasha replied at 11-12-2023 08:49 AM
mgkn ada yg ckp nti 'sebab nenek provoke, wajib la kena tembak"

melambak dlm ni barua isrokhell!

Budak 3 tahun pun kena tangkap masuk trak polis.geram aku tengok melalak2 budak tu ko bayangkan la besar tu takut macam mana.nasib ada remaja palestine teman kan sebab tak sanggup tengok budak tu pergi sorang2.dalam penjara tak tahu la apa nasib budak2 yg ditangkap.mesti ketakutan sangat.aku memang emo tgk video macam ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 08:55 AM | Show all posts
Edited by pokokmeranti at 11-12-2023 09:13 AM
Tinot7 replied at 10-12-2023 05:17 PM
Inna lillahi wa inna ilaihi rajiun..

Takziah kpd keluarga..

mmg dah weng la, warga sendiri pun kena bom
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 08:59 AM | Show all posts
isnotreal ni robot ke? mcm takde perikemanusiaan langsung
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-12-2023 09:24 AM | Show all posts
dio5774 replied at 11-12-2023 08:54 AM
Budak 3 tahun pun kena tangkap masuk trak polis.geram aku tengok melalak2 budak tu ko bayangkan la ...

Kesiannya... xtau nak ckp ape bila budak2 pun jadi mangsa... penakut betul askar2 lahanat jahat tu... ngan budak2 pun xberani!
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
dio5774 replied at 11-12-2023 08:52 AM
Dorang bukan weng.halal darah selain yahudi bagi dorang.jadi apa nak diharapkan lg.lagi2 palestine ...

Takleh bayangkan deme pandang iols mcm lembu utk disembelih..

Beberapa minggu lepaih ada sorang minah yahudi yg pernah pi birthright dok sembang2 dgn kami.. iols tak terpikiaq masa tu apa dlm pikiran dia..
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
pokokmeranti replied at 11-12-2023 08:55 AM
mmg dah weng la, warga sendiri pun kena bom

Survival of the fittest kekdahnya bg deme..
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2023 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
lil_honey replied at 11-12-2023 08:59 AM
isnotreal ni robot ke? mcm takde perikemanusiaan langsung

Dulu kala ni iols penah tengok ceramah ustaz kazim kat utube.

Kata ustaz, tentera israel ni kebanyakannya dari asal anak luar nikah. Tak tahu sapa mak ayah depa. So depa memang dilatih sejak kecil dalam tentera untuk membunuh orang palestin. Sebab tu depa takdak naluri kemanusiaan. Depa tak rasa perasaan sebagai seorang anak ke, sorang bapa ke, ibu ke, tu yang hati kering tu.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 11:39 PM GMT+8 , Processed in 0.143856 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list