CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 23046|Reply: 9

[Tempatan] Bunuh kucing untuk balas dendam, lelaki dijel 8 bulan

  [Copy link]
Post time 6-12-2023 08:41 PM | Show all posts |Read mode



SEOUL – Seorang lelaki di Korea Selatan yang membunuh dua ekor kucing pada hari sama dia memelihara haiwan tersebut dijatuhi hukuman penjara lapan bulan oleh sebuah mahkamah daerah di Changwon kerana melakukan kekejaman terhadap haiwan.

Menurut akhbar The Korean Herald, lelaki tersebut dituduh membunuh kucing-kucing itu di dalam keretanya di kawasan parkir dalam wilayah Gyeongsang Selatan pada September tahun lalu. Dia kemudian mencacatkan bangkai dua haiwan tersebut.

Tertuduh dilaporkan memelihara kucing-kucing itu hanya beberapa jam sebelum membunuh kedua-duanya.

Siasatan polis mendapati bahawa motif tertuduh adalah untuk menghina haiwan itu kerana seekor kucing liar lain sebelum itu telah mencakar keretanya.

“Kaedah jenayah defendan sangat kejam dan tidak menunjukkan tanda-tanda bahawa dia menghormati nyawa (haiwan).

“Dia telah memandu lebih satu jam untuk melakukan jenayah itu, menunjukkan bahawa dia telah merancangnya dengan teliti dan telah mencederakan kucing beberapa kali sebelum ini,” kata mahkamah dalam keputusannya. – AGENSI


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2023 08:58 PM | Show all posts
TT, Seoul tu kat Kedah ke ko nk tag tempatan?
Pakai dan je bukak thread
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 05:33 AM | Show all posts
orang yang minda nya tahap sekolah rendah
you angry with something, you sit on it and ponder first
now, because he didnt do that, he has 8 months now, to just sit down and ponder
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 06:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm psycho...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 07:07 AM | Show all posts
Psycho plus bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 07:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Dgn kucing pung nak dendam
Kalau Ada gf pastu clash mcmana la agaknya
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 7-12-2023 08:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Mental. Dgn kucing pun nk dendam. Manusia camni klu jadi jiran, baiklh korang pindah negera terus. Tak memasal satu rumah mati klu gilanya datang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 09:08 AM | Show all posts
aku harap satu hari nanti die tercakar keta die pastu die berdendam ngan diri sendiri pastu bunoh diri... org mcm ni x rugi pown kalo x wujud lam dunia... menyemak jer
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 7-12-2023 06:00 PM | Show all posts
slyfynx replied at 6-12-2023 08:58 PM
TT, Seoul tu kat Kedah ke ko nk tag tempatan?
Pakai dan je bukak thread



tersalah
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 06:07 PM | Show all posts
Kenapa tak cakap ja sebab nak makan. Kat sana bunuh anjing sebab nak makan takpe kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

24-2-2024 12:25 PM GMT+8 , Processed in 0.066907 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list