CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 4668|Reply: 11

[Tempatan] Padah kutuk bos dalam group WhatsApp, 3 staf dipukul sehingga salah seorang daripadanya pengsan

  [Copy link]
Post time 6-12-2023 10:18 AM | Show all posts |Read mode


Tersinggung dengan perbualan pekerja dalam kumpulan WhatsApp, seorang doktor yang juga pemilik farmasi bertindak menganiaya dan memukul tiga pekerjanya, dalam kejadian di Daerah Korumba, Kendari, Sulawesi Tenggara, Indonesia.

Akibat daripada kejadian itu, salah seorang mangsa pengsan dan mengalami luka lebam di beberapa bahagian badannya.

Insiden tersebut sempat dirakam oleh penduduk setempat yang kemudian tular di media sosial. Video menunjukkan salah seorang mangsa sedang duduk di lantai selepas dianiaya suspek.

Difahamkan kejadian itu berlaku disebabkan masalah remeh, di mana doktor berkenaan yang dikenali sebagai Ershanty Rahayu Safitrinas Yasin, 31, mendapati ketiga-tiga pekerja mengutuk tentang dirinya dalam kumpulan WhatsApp.

Berang dan tidak dapat menerima perkara itu, suspek bertindak menganiaya dan memukul para pekerjanya dalam bilik di premis tersebut.

“Dia pukul dengan kuat, dia tempeleng sehingga membuatkan telinga saya berdengung dan terjatuh pengsan.

“Saya tidak dapat menerima perbuatannya. Kami bertiga sudah membuat laporan polis untuk tindakan lanjut,” kata salah seorang mangsa, Zahra Sagita Tawulo, 25, semalam.

Sementara itu, pegawai polis Kendari, Fitrayadi berkata, suspek telah ditahan dan kini sedang disiasat. Pemeriksaan turut mendapati ada beberapa kesan lebam di muka mangsa, yang dikira sudah cukup dijadikan sebagai bukti untuk mendakwa suspek.

Sumber: Okezone, iNews Kendari


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2023 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Kieda crepe tersenyum sinis baca berita ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Cerita Melayu dgn Cerita Indon lebih kurang je...sama DNA kot
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 11:34 AM | Show all posts
Ingat kaka crepe tadi, sekali indonesia.. Takpe la
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 12:10 PM | Show all posts
kisah kat indon pun sibuk menyemak kat sini

apa dah tak cukup berita picisan dalam negara ker
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 12:41 PM | Show all posts
B40tastePosh replied at 6-12-2023 10:23 AM
Cerita Melayu dgn Cerita Indon lebih kurang je...sama DNA kot

bayangkan kalo indonesia masuk gagasan Malaysia dulu ,



Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-12-2023 12:57 PM | Show all posts
Patut korang buat another group without org yg nak dikutuk tu. Amenda laa..
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Tempatan pala hotak ko berjambol
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-12-2023 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Bole kawan ngn kida crepe
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by B40tastePosh at 6-12-2023 08:42 PM
salimrock replied at 6-12-2023 12:41 PM
bayangkan kalo indonesia masuk gagasan Malaysia dulu ,


Huru hara Gagasan Malaysia sebab DNA diorg huru hara secara semulajadi. Korupsi Melayu dan Indon lebih kurang sama jugak.
Reply

Use magic Report

Post time 6-12-2023 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini cerita dari ulu banat sulawesi punya hujung2.. Dekat sikit takda kah?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2023 12:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by B40tastePosh at 7-12-2023 12:42 AM
star_karat replied at 6-12-2023 10:16 PM
Ini cerita dari ulu banat sulawesi punya hujung2.. Dekat sikit takda kah?


Ada, cerita Kieda Crepe

Tertinggal kapal selam uols ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 11:17 PM GMT+8 , Processed in 0.078477 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list