CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 18721|Reply: 137

Fasha Sandha Bikin Ramai Mengucap Panjang, Main Dukung-Dukung Dan Peluk-Peluk Dengan Wan Raja

[Copy link]
Post time 5-12-2023 02:15 PM | Show all posts |Read mode
Aksi manja Fasha Sandha bersama Wan Raja dalam drama Malang Si Puteri dikecam hebat.


Menerusi video yang dimuat naik, Fasha  berkongsi beberapa adegan romantik apabila dipeluk dan didukung oleh Wan Raja yang memegang watak sebagai hero dalam drama tersebut.








“Tiada yang bertahan selamanya. Lakukan yang terbaik selagi kita punya masa,” tulisnya di Instagram.


Ramai tak senang dan berpendapat babak sebegitu tidak sesuai untuk dipamerkan oleh kedua-duanya kerana masing-masing sudah pun berstatus isteri dan suami orang.




  



Malah, netizen juga tertanya-tanya penerimaan dan perasaan suami kepada Fasha iaitu Aidil Aziz apabila melihat isterinya didukung dan dipeluk oleh lelaki lain.


“Suami tak cemburu ke? Kita pula segan tengok,” komen seorang pengguna Instagram.


  



“Cemburu nombor dua. Tak fikir ke halal haram? Dua-dua suami dengan isteri orang. Untung bagi laki orang pegang free of charges (percuma). Dunia akhir zaman,” tegur seorang lagi netizen.


“Kalau tak ada aksi dukung-dukung, peluk-peluk, watak tak menjadi ke?” soal seorang pengikutnya.


  



Difahamkan drama Malang Si Puteri yang diterbitkan oleh rumah produksi Radius One diarahkan oleh pengarah, Uchee Fukada yang bakal ditayang di saluran Astro Ria tidak lama lagi.


Sebelum ini, Fasha atau nama lengkapnya Nur Fasha Sandha Hassan pernah menimbulkan rasa kurang senang peminatnya selepas berkongsi video berkasih sayang bersama suaminya juga pelakon, Aidil Aziz di dalam kolam renang.




  



Pengikutnya dalam media sosial menganggap konten sebegitu tidak sesuai untuk ditayangkan pada khalayak umum, selain menyifatkan Fasha tidak sensitif dan semakin melampau.


Dek kerana perkongsian itu juga, ada segelintir pengikutnya dalam Instagram mengambil keputusan untuk tidak lagi mengikuti akaun media sosial pelakon itu lagi.


  



Namun Fasha mendedahkan akaun Instagramnya meraih 25,000 pengikut baharu selepas video berendam dalam jakuzi bersama suami, tular dan dikecam ramai. – CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2023 02:17 PM | Show all posts
  
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:18 PM | Show all posts
muka sheolls mcm muka ex pijo omar kan..yg kahwin omputeh tu
dah kurus cengkung gini mmg sama muka
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami dia yg beli beras, terpulanglah pada dia....nak tanya buat apa lagiiii....well done. Si wok rajo tu ....dia juga yg beli beras kan. Dasyat ye kuasa org yg beli beras ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:25 PM | Show all posts
aku suka je wan raja berlakon. kalau antagonis tu jadik nauu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ke yg mengadung lapan bulan anak 2?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 5-12-2023 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Wan raja ni kalau berlakon romantik, terlebih gersang. Scary dan malu tgk. Tak minat
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:39 PM | Show all posts
Wan raja bila berlakon jadi donut i loike.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2023 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Hero heroin tua. Pasha tak kisah lah. Mmg dr dulu dia ok je. Menjiwai watak katanya. Kawan2 sezaman dia dah masuk fasa lain dah. Tak hingin dipeluk dirangkul semata2 kerana berlakon.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:39 PM | Show all posts
kesah plk Fasha dgn komen2 netijen....nmpk kan fasha ni degil...dia nak buat , dia buat jgk...ko ckp la apa pun

so netijen2...abaikan aje lah si fasha ni...dia dah langsing dah..kena la tunjuk semua benda...nanti balik nismilan pakai la tudung ..apa susah
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa nk buat dah pasah beli beras. Edil surirumah kena la telan je ek
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi menjadi2 perangai sejak kurus ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:52 PM | Show all posts
nasib x follow sheols kat socmed
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:55 PM | Show all posts
dua2 iols minat..
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:56 PM | Show all posts
dunia artis2
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 5-12-2023 02:39 PM
Hero heroin tua. Pasha tak kisah lah. Mmg dr dulu dia ok je. Menjiwai watak katanya. Kawan2 sezaman  ...

kn..aku tgk batch2 seumur fasha smua dh slow down. kalau blakon pn ambik drama2 yg tak over. bkn mcm dia ni.smua benda pulun dgn menyeksi, terpeluk sana sini..geli la tgk sbb dh kertu kn. tp dia ni mkin org kritik makin over show off
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-12-2023 03:00 PM | Show all posts
amyfaha replied at 5-12-2023 02:31 PM
Wan raja ni kalau berlakon romantik, terlebih gersang. Scary dan malu tgk. Tak minat

kurang2 wan raja ni manly la sikit daripada oppa tanjung ipoh kualo pilah tudaripada oppa tanjung ipoh kualo pilah tu
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
dulu aku ok dgn dia ni tp sejak kurus mkin melampau. ko tgk ada dia buat video kt mall mana ntah dgn pakai baju baby shirt nmpk pusat. dh mcm minah rempit. tak malu kt mertua ke fasha oii. nmpk desprate sgt nk cari duit.
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 03:01 PM | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 5-12-2023 02:39 PM
Hero heroin tua. Pasha tak kisah lah. Mmg dr dulu dia ok je. Menjiwai watak katanya. Kawan2 sezaman  ...

ada je pelakon muda cam 3M tapi tu la x jadi hero..sedeyhhh muka pan asia jadi model pun x boleh nak kekal jadi hero

Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu salute jugak dgn lakonan dan disiplin dia...
Tp lately bila semakin birah mcm malas ambik port.
Laki dia pun tak hairan so oklah tu....  yg kuat bekerja bini dia ni so laki pun mcm follow je apa kelakuan bini dia.
Nanti xde beras pulak nak beli.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

13-4-2024 05:39 PM GMT+8 , Processed in 0.534478 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list