CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 10600|Reply: 15

Kecoh, Aisyah Hijanah Terima Ros Merah Berharga RM1.6k Daripada Peminat Misteri

[Copy link]
Post time 4-12-2023 02:57 PM | Show all posts |Read mode
Timbul banyak spekulasi selepas Aisyah Hijanah menerima sejambak bunga ros merah daripada individu misteri.


Namun individu yang mengirim bunga tersebut iaitu pempengaruh, Sally Whoo tampil membuat pengakuan dan menjelaskan tentang perkara sebenar.


Foto: IG




"Aku nampak satu hantaran dekat TikTok, pasal bunga Aisyah Hijanah dapat. Aku nak beritahu bunga tu daripada aku, aku yang bagi."


Sally turut mendedahkan perbualannya bersama penjual bunga tersebut dan bukti pesanan sejambak ros merah itu yang ditempah khas buat Aisyah.


"Aku boleh buktikan dekat korang yang aku bagi bunga dekat Aisyah. Ini semua perbualan aku dengan orang yang hantar bunga tu."







Kata Sally dia terlupa untuk menulis namanya pada kad ucapan sehingga menimbulkan salah faham tentang kiriman istimewa tersebut.


"Aku WhatsApp je kedai bunga tu dan dia hantarkan. Bunga tu dihantar ke butik Aisyah dan aku dah beritahu Aisyah tapi aku tak beritahu barang apa..dekat nota tu aku tak letak nama aku.


"Sebenarnya aku tak nak beritahu orang pun yang aku bagi bunga dekat Aisyah. Tapi aku kena buat video ni untuk terangkan keadaan sebenar."


Di ruangan komen, rata-rata warganet memuji usaha Sally yang berniat untuk mengembirakan Aisyah dan mengagumi tindakannya yang mahu menjernihkan keadaan bagi mengelakkan fitnah.










Terdahulu, kecoh diperkatakan tentang personaliti media sosial, Alif Teega yang mengumumkan bahawa dia sudah bernikah lain.


Kata Alif, tujuan dia berkongsi perkara tersebut kepada kepada umum kerana ingin mengelak daripada sebarang fitnah terhadap dirinya, isteri dan keluarga.


Manakala, Aisyah mendoakan kebahagiaan Alif bersama madunya dan berharap orang ramai tidak bercakap buruk mengenai perkahwinan mereka. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2023 03:01 PM | Show all posts
semak la cerita pompuan delusi ni....
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya haulohhhhhhhhhhhh...
Xabes lg kaaaa weiiiiiiii......
Cukop² bukak benang pasal minahhhhh..
Move ON
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 03:04 PM | Show all posts
netijen pun BEBAL takkan laaa ada laki lain berani bagi bunga kat pempuan yg masih status bini org..

nak komen pun bior logik akal.. asalkan dpt bunga jerr dari peminat jantan..

asalkan bunga jerr dari jantan.. netijen BEBAL!
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 03:35 PM | Show all posts
eh betina ni nak jugak mencapubbb
aku cuma boleh anggap sally who tu siti saleha sorang
je bukan minah kampung ni
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 03:48 PM | Show all posts
batak content..

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 4-12-2023 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
NazRysha: eh betina ni nak jugak mencapu ...


Kenapa dia guna nama Sallywho. Aku pun ingat Siti Saleha. Ko takleh buat nama lain ke perempuan ? Mengelirukan la
Btw perempuan ni dah gemuk ke
Masa pkp Ritu viral pasal mekap2 dia nampak macam kurus belum kawin. Lani gemuk double chin plak. Tu pun dah filter tebal dah tu still tembam
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Masing2 batak attention... Puiii
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-12-2023 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki mana bebal nak hadiah bunga kat isteri orang??? Melainkan si betina tu yang melayan
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
I google kluar umur 23.. xkn kot
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 08:33 PM | Show all posts
Ada je orang yg hantar bunga/ mengorat isteri orang, tapi isteri orang yg SEDANG HAMIL tak pernah lagi Bear dengar.
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2023 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer lah ...bongok nye
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Desas desus alip lava kuning tu tgh stenbai nk temukan bini petama ngn bini kedua in one frame. Kepala hangguk dia. !! Bahlol. Klu mudah gitu keja hg. Awat hg x ajak depa three some?? Hg kn nk mudah. Tunggang agama. Apply hukum ikot sedap tekak dia. Agama mmg mudah tp lavakuning ni mudahkan agama. Klu jumpa f2f aku lempar kasut aku kena tepat kt btg hidung dia i swear
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya la sally whoareyuss ni ya...sanggup tu lebur 1.6k demiiiii content
Ko mmg sengaja nk grab attention kan sundel??
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 08:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Rogue98 replied at 4-12-2023 10:34 PM
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer la ...

Akak syak sally whoareyuss ni lesbo tp bersembunyi di sebalik hijab dan taste sama bini org
Reply

Use magic Report

Post time 5-12-2023 10:11 AM | Show all posts
Rogue98 replied at 4-12-2023 10:34 PM
Kes lesbo ke apa ni..siap belanja mahal2 hantar red rose bentuk love....sedekah duit kat Gaza jer la ...

Diorang akan buat apa saja asalkan nama naik..gitu la hidup influencer..Kerja diorang menunggang isu yang tengah viral...

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

21-4-2024 10:58 AM GMT+8 , Processed in 0.071279 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list