CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 8929|Reply: 110

[Tempatan] Konsert Keraspelir di Kelantan mantap, meriah dijamin halal (VIDEO)

  [Copy link]
Post time 27-11-2023 04:04 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by maklukpenggoda at 28-11-2023 12:35 AM

Kenapa seperti Anggota RELA di situ?

Konsert 'Patuh Syariah' ni berlaku di Kg Balai, Bachok, KELANTAN Negeri Serambi Mekah pada 24-25 November 2023.

Bila di Kelantan. Patuh syariah. Bila pada org lain Dajjal lah, Liberal lah, Sekular lah, Islam Dan Melayu terancam lah.



Sumber: https://www.facebook.com/share/p/FY5cUnXSiu8Xd1ri/






This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2023 06:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Oh kalau penyanyi bahasa lain dgn penonton pun bukan melayu tak pe ye...english dgn penonton cina india kalau kat negeri lain tak boleh walaupun penyanyi lelaki "tutup aurat".  Bawa musibah ke negera katanya. Rupanya...
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 07:57 AM | Show all posts
Bala itu tidak mengira sekiranya konsert/hiburan itu dijalankan secara tutup atau hanya utk tontonan non-muslim.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 04:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan di kelantan ni,orang saja gunakan nama bachok utk burukkan negeri kelatan serambi makkah
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 05:04 AM From the mobile phone | Show all posts
tgk audience pun tau siam
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 06:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Kt Siam ada aggota Rela eh?

Ok ok…. Pahei
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-11-2023 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Bila Mercedez dijadikan keutamaan Dr membantu rakyat, integriti sudah hilang.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 07:32 AM From the mobile phone | Show all posts


Pasni semua konsert pakat² buat kat Srombi Makkah. Kompem halal, syariah compliant, masyarakat majmuk, takde diskriminasi kaum, tak timbul soal tidak menghormati Palestine.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2023 07:39 AM From the mobile phone | Show all posts
airfilterkotor replied at 27-11-2023 07:32 AM
Pasni semua konsert pakat² buat kat Srombi Makkah. Kompem halal, syariah compliant, masyarakat ma ...

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 07:40 AM From the mobile phone | Show all posts
airfilterkotor replied at 27-11-2023 07:32 AM
Pasni semua konsert pakat² buat kat Srombi Makkah. Kompem halal, syariah compliant, masyarakat ma ...

bab nak backup geng sendiri semua jadi halal
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 07:57 AM | Show all posts
konsert keras pelir .... jauhnya terevolusi dari cold pelir dari coldplay
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 08:32 AM | Show all posts
lah..dah sah2 la org siam konsert tertutup dlm tokpekong buddha. sana lagi besar patung  the sleeping buddha.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat Malaysia ke kat siam ni?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:02 AM | Show all posts
ish ishhh patut le S'gor kerap banjir...

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Bergegar2 buah buahan
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Non Muslim ke...next
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-11-2023 09:14 AM | Show all posts
tak takut ke pemfitnah ni semua
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 27-11-2023 06:43 AM
Oh kalau penyanyi bahasa lain dgn penonton pun bukan melayu tak pe ye...english dgn penonton cina in ...

Kalau tak dibagi dikatakan taliban, kalau dibagi ini pula dikatanya. Apa masalah walanon/walanontit?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:48 AM | Show all posts
Triple_8 replied at 27-11-2023 09:38 AM
Kalau tak dibagi dikatakan taliban, kalau dibagi ini pula dikatanya. Apa masalah walanon/walanonti ...

Yg mula bising bingit untit macam kau...orang lain relax je.  Bila kena batang hidung, gitu lah jawab nya.  
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2023 09:51 AM | Show all posts
Triple_8 replied at 27-11-2023 09:38 AM
Kalau tak dibagi dikatakan taliban, kalau dibagi ini pula dikatanya. Apa masalah walanon/walanonti ...

Hipokrit tu cover-cover la sket lebai oi..jgn tunjuk sgt munafik tu bleh?


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

26-2-2024 09:57 PM GMT+8 , Processed in 0.148722 second(s), 54 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list