CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3817|Reply: 8

Buka Pintu Bilik Nampak Bini Tengah Main Atas Katil Dengan Lelaki Lain

[Copy link]
Post time 21-11-2023 06:29 PM | Show all posts |Read mode
Seorang individu menceritakan semula kisah rumah tangga rakannya yang hancur disebabkan orang ketiga.


Menerusi perkongsian di Facebook, Tuan Amir Danau menceritakan rakannya itu berkahwin pada usia yang muda.


Rakannya itu seorang suami yang bertanggungjawab memandangkan dia sentiasa berusaha untuk memberi yang terbaik buat isterinya itu.


Gambar Hiasan




"Hari tu aku ada kena pergi outstation. Sepatutnya kena ke Langkawi urusan kerja. 7 hari aku kena pergi. Pagi tu bini aku siap-siapkan aku, siapkan barang-barang aku untuk aku ke outstation.


"Dah siap tu, aku peluk bini aku ni erat-erat. Aku pesan, jaga diri. Sayu je muka isteri aku masa tu. Lepas salam-salam, aku pun keluar rumah."


Bagaimanapun 20 minit ketika dalam perjalanan menuju ke Kedah, lelaki ini menyedari beg kerjanya tertinggal di rumah.


Disebabkan itu, dia telah pulang semula ke rumah dan ketika itu, dia melihat isterinya sedang bermesra bersama seorang lelaki di atas katil.


"Aku buka pintu, nampak bini aku ada dengan jantan lain atas katil bro. Tengah sedap bermesra. Berpeluk-peluk bagai. Macam nak pecah jantung aku masa tu. Aku bagi salam, aku capai beg lepas tu aku bagi sepatah dua kata.


"Aku cakap ke dia, aku tak akan ceraikan dia dekat dalam rumah yang penuh cerita bahagia sepanjang aku hidup dengan dia ni. Aku capai beg aku, aku terus keluar pergi kerja."


Lelaki itu akui hatinya hancur namun akhirnya nekad menceraikan isteri dengan talak satu menerusi WhatsApp.


"Aku harap dia bahagia dengan lelaki tu. Lelaki yang berjaya buat isteri aku berani tipu aku sampai boleh buat maksiat atas katil aku. Aku tak mengamuk, aku tak hina pun dia, aku lepaskan dia dengan cukup terhormat. Pergilah dia bina bahagia dengan jantan tu." -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-11-2023 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat masuk CI ni?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2023 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Hasanah sgt
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2023 06:57 PM | Show all posts
dalam 20 minit, pantas gila bini dia buat kerja
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2023 01:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti skandal dia barang power sebis padu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2023 10:07 AM | Show all posts
cerita hasanah pun ramai percaya..
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 22-11-2023 01:53 PM | Show all posts
Kat twitter gila ada group swinger malaysia.. mengucap panjang meolls tertengok huhuuh.. my eyess..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2023 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
hasanah sangat ni 20 minit lepas tu bini buat kerja
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-11-2023 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Skandal bini dah siap2 tunggu laki keluar gi keje ke? Atau skandal tu 6 million $ man, boleh lari sepantas kilat nak sampai rumah gf
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

1-12-2023 03:41 PM GMT+8 , Processed in 0.036687 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list