CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2096|Reply: 10

Joe Jonas, Sophie Turner dah tak sehaluan

[Copy link]
Post time 4-9-2023 09:58 PM | Show all posts |Read mode
Joe Jonas, Sophie Turner dah tak sehaluan

Los Angeles: Rumah tangga penyanyi, Joe Jonas bersama pasangannya Sophie Turner kini di ambang perceraian selepas dikatakan sudah enam bulan berantakan.

Menurut sumber terdekat, Jonas, 34, dikhabarkan ada berunding dengan peguam cerai di sini, kemungkinan ingin menamatkan perkahwinannya bersama Turner, 27.

Dalam tempoh enam bulan ini, hubungan mereka didakwa berdepan masalah serius. Ia sekali gus membuatkan ramai terkejut kerana mereka sentiasa muncul bersama.

Malah, Turner juga memberikan sokongan padu kepada penyanyi terbabit sewaktu siri konsert jelajah terbarunya.

Jonas turut menarik perhatian apabila tidak memakai cincin kahwin dalam kalangan rakan selebriti.

Baru-baru ini, pasangan itu turut menjual rumah agam mereka di Miami.

Hubungan mereka mula menarik perhatian pada 2016 sebelum bertunang pada 2017. Kemudian menamatkan zaman bujang pada 2019 selepas acara Billboard Music Awards.

Sejak itu, mereka bahagia menjalani kehidupan berkeluarga dan menyambut cahaya mata sulung pada 2020 manakala anak kedua tahun lalu.

Punca utama masalah rumah tangga mereka masih samar-samar. Tiga bulan kebelakangan ini, Jonas banyak menghabiskan masa menjaga dua anak mereka walaupun sibuk menjayakan siri konsert jelajahnya.

Sumber:https://www.hmetro.com.my/rap/20 ... er-dah-tak-sehaluan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-9-2023 10:50 PM | Show all posts
Haritu PC dgn NJ yg kena gosip psl bakal bercerai.....hujung2 JJ dgn ST yg xsehaluan & nak bercerai....mgkin yg mengikuti perkembangan depa dua bleh komen apa crita smpai depa bakal bercerai ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2023 06:43 PM | Show all posts
Terkejut jugak nampak gossip ni sebab takde dengar ada masalah pun sebelum ni. Baru je tambah anak last year. Sophie ni kawen muda, terus beranak. Pelakon2 seusia dia masih sibuk fokus kerjaya lagi. Tapi itulah, pilihan masing masing. Sayang pulak kalau jodoh tak panjang.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2023 03:26 AM From the mobile phone | Show all posts
joe ni dulu crush giler la...suara dia best woooo
terkezut tgk news ingatkan fake rupanya betul
tgk elok je depa berdua
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2023 07:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Aik bukan masih c joe ni pakai cincin d konsert kah?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2023 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
ini memang mengejutkan sebab dua-dua nampak aman je
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 10-9-2023 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
sayangnya… sophie nama tgh naik masa GOT pastu kawen.
Reply

Use magic Report

Post time 19-9-2023 06:53 PM | Show all posts
Joe Jonas is such a dunce.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-9-2023 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
latest rumour kata sophie ni tahu pasal joe mintak cerai dari media, bukan directly dari joe.

flashback la kes SHK vs SJK
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2023 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by laicibiru at 22-9-2023 02:20 PM

more spicy updates



https://x.com/bimboyugari/status/1704879430265401433?s=46
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2023 05:59 PM | Show all posts
I fully blame Joe Jonas.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

27-5-2024 02:57 AM GMT+8 , Processed in 0.066725 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list