CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123
Return to list New
Author: tatod

Lama Hidup Ketakutan Sampai Bayar 2 Bodyguard 16k Setiap Bulan, Niena Akhirnya Lapor Polis

  [Copy link]
Post time 20-8-2023 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
kerani_je replied at 6-8-2023 03:39 AM
Die ni perempuan simpanan someone dulu. Pastu duk curang. Tu yg ex bapak gula kacau x puas hati. Dah ...

oh ada bapak gula ke..patut la nampak masyuk sangat..aku ada tengok video dia cakap dia wanita jenis dominan so bila kawen jadi pelik kena dengan cakap laki bagai rupanya...tapi dia ni selalu kena scam ek dari wedding sampai ke bisnes..kifarah permainkan hati pak gula ke...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-8-2023 11:06 PM From the mobile phone | Show all posts
tp dedlu mcm pnh lalu bideo dia buat mtk duit dkt bf. byklahhh bf trus tfer bg duit. mebi tu bapak gula kott. dlu wlpn dia gemok tp sexy wooo dgn body putih melepak. gebusss gebas. tu bpk gula pyh lupe.
Reply

Use magic Report

Post time 21-10-2023 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang kunafa mafia tu pun dia punye kan?
Lols patut laa kena taja rupanya.. nama je kalau founder pastu bisnes sendu semacam tapi hidup mewah, kalau bukan ada gula, geng cuci uang
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2023 03:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Beza ngan yg lahir tahun 80s nampak muda
Yg ni terlajak nampak tua
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2023 02:06 PM | Show all posts
19thn?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 12:23 AM GMT+8 , Processed in 0.054919 second(s), 27 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list