CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 5426|Reply: 15

Anak Ahmad Dhani Haramkan Teman Wanita Berlakon Babak Mesra

[Copy link]
Post time 31-7-2023 10:27 PM | Show all posts |Read mode
Anak kepada vokalis kumpulan Dewa 19, Ahmad Dhani iaitu Dul Jaelani melarang teman wanitanya iaitu Tissa Biani berlakon babak mesra atau adegan panas dalam filem.


Jelas Dul, 23, dia bimbang sekiranya adegan berkenaan ditonton oleh pihak keluarga dan membawa imej buruk buat pasangannya itu.






"Saya cakap dengan dia kalau boleh lakonkan adegan sopan sebab bayangkan kalau adegan panas tersebut ditonton oleh ibu bapa dan bagaimana reaksi mereka saat itu? Jadi lebih baik berhati-hati.


"erasaan cemburu itu memang ada tapi yang paling penting adalah saya tak mahu kekasih saya dilihat seperti pelakon murahan," kata Dul Jaelani menerusi temu bual di Youtube Deddy Corbuzier.


Tambah Dul lagi, dia mahu kekasihnya itu menjaga imej supaya tidak dilihat seperti gadis murahan dengan melakonkan adegan panas berkenaan.


"Sorry to say, bagi saya sekarang ini ramai gadis yang tidak bersikap murahan tetapi disebabkan penglibatannnya dalam pekerjaan itu maka terlihat seperti murahan.


"Secara tidak langsung imej mereka akan nampak seperti gadis murahan, jadi lebih baik jaga imej sopan," ujarnya


  



Dalam pada itu, kekasihnya iaitu Tissa Biani turut menjelaskan memilih untuk mengelakkan diri daripada terlibat untuk melakukan adegan panas mahupun kurang sopan dalam filem lakonannya.


"Sebenarnya daripada dulu secara peribadi saya memang tak gemar untuk melakukan adegan sensitif seperti bercumbu dan aksi panas lain yang sering dilakukan dalam filem-filem sekarang ini," luahnya.




Sumber: mStar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-7-2023 11:38 PM | Show all posts
ini artis Indo kan? sampai juga ke Malaysia kabarnya
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2023 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Ini ank yg bwk lancer bapak waktu budak² sampai xcident mati 6org.
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2023 05:12 AM | Show all posts
malas nak ambil tau… knpa boleh smpi malaysia ni beritanya
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2023 05:13 AM | Show all posts
Thunderclouds replied at 1-8-2023 12:54 AM
Ini ank yg bwk lancer bapak waktu budak² sampai xcident mati 6org.

aku trus pg google... aduhh teruk jg ehh sampai 6 org terkorban...
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2023 08:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka awek dia cam mak tiri dia
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 1-8-2023 10:22 AM | Show all posts
diam je lah... insecure lettuw sebab dia je yang dapat wajah pure yindon jawa totok, yang lain dapat genetik lawa mak dia.. dah lah kecik-kecik dah tabrak mati 6 orang awam bawak keta bapak dia..
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2023 04:45 AM | Show all posts
oh, dia ni menyebabkan kemalangan sampai kematian 6 org tu? cam takde rasa bersalah lak dn cm takde apa2 berlaku pun...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-8-2023 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Dul paling copy paste muka bapaknya. Al & El dapat banyak gene Maia
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2023 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Thunderclouds replied at 1-8-2023 12:54 AM
Ini ank yg bwk lancer bapak waktu budak² sampai xcident mati 6org.

betul, ini anak yang itu
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2023 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
prince_marhaen replied at 1-8-2023 10:22 AM
diam je lah... insecure lettuw sebab dia je yang dapat wajah pure yindon jawa totok, yang lain dapat ...

Al dengan sape sekarang?

El tu dah putus kan dengan his longtime gf Marsha Aruan?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2023 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
chiyoasuka replied at 1-8-2023 05:12 AM
malas nak ambil tau… knpa boleh smpi malaysia ni beritanya

sebab ni bod retis international
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2023 11:01 AM | Show all posts
laicibiru replied at 2-8-2023 01:54 PM
Al dengan sape sekarang?

El tu dah putus kan dengan his longtime gf Marsha Aruan?

tak tau Al dengan sape sekarang
kalau El sudah lama putus dengan Marsha Aruan, semenjak itu dia banyak di gosipkan dekat dengan artis si A, si B, si C
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2023 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
siwasa replied at 5-8-2023 11:01 AM
tak tau Al dengan sape sekarang
kalau El sudah lama putus dengan Marsha Aruan, semenjak itu dia ba ...

Al mcm jomblo lagi... yg El org gosip kan dgn Fuji ... tapi El sejak kurus makin hensem...rugi kalau jomblo tu
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2023 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
laicibiru replied at 2-8-2023 01:54 PM
Al dengan sape sekarang?

El tu dah putus kan dengan his longtime gf Marsha Aruan?

Al dengan awek nama Laura sekarang.... pg konsert bapak dia haritu dia bawak Laura tu... set set model jugak awek baru ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2023 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
kembarsiti replied at 16-8-2023 12:45 PM
Al dengan awek nama Laura sekarang.... pg konsert bapak dia haritu dia bawak Laura tu... set set m ...

spec heols kemain, harus golongan cantik je
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 12:50 PM GMT+8 , Processed in 0.057708 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list