CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 673|Reply: 4

Bekas Suami Dedah Punca Cerai Kerana Dewi Perssik Selalu ‘Naik Hantu’

[Copy link]
Post time 22-7-2023 04:15 PM | Show all posts |Read mode
Dewi Perssik ada alasan tersendiri menjadi isteri yang tegas ketika bergelar isteri kepada Saipul Jamil sebelum ini.


Kata penyanyi dangdut yang mesra disapa Depe, 37, sikap garangnya itu adalah bertujuan untuk membela diri apabila ada mana-mana pihak bertindak kasar terhadap dirinya.




mStar




"Semua orang tahu saya seorang yang garang. Saya garang kerana ada orang yang kurang ajar dengan saya," katanya seperti yang dipetik dari Suara.


Dewi menjawab perkara itu sebagai respons kepada pendedahan yang dibuat oleh Saipul tentang masalah dalam rumah tangga mereka sebelum ini.


Dia bagaimanapun tidak menjelaskan punca sebenar berpisah dengan Saipul pada 2008 selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga.


Dalam satu video yang dimuat naik di laman TikTok, Saipul memberitahu dia menceraikan Dewi kerana tidak tahan dengan sikap wanita itu yang sering naik hantu ketika mereka masih bergelar suami isteri.




IG




"Dewi seorang yang garang. Selama dia menjadi isteri, dia ada perasaan curiga sedangkan saya tidak pernah curang," cerita Saipul.


Sementara itu dalam kisah berbeza, Saipul baru-baru ini dikaitkan dengan usahawan lelaki bernama Rizka Atok yang bercerai dengan isterinya selepas 'kantoi' menjalinkan hubungan sejenis.




Sumber: mStar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-7-2023 10:00 PM | Show all posts
Cantiknye..tu je nk komen
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2023 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by minahgempal at 22-7-2023 11:12 PM

Orang indon nie..mmg rata2 comel2 cantik2 ..ckp mmg lembut dan ayu jek..cuba kalau diaorg naik hantu tgk mcm mna jadi..mcm orang gila la..dengan kita2 sekali boleh jadi gila sbb perangai diaorg..sepupu i sorang ada yg kena..kawen dgn konoha ari2 merana..waktu dia baik..baik lah ehh...kalau tak baik siap acu pisau la..polis berapa kali dtg rumah nak tenangkan wife dia..pak cik i sorang pun mcm tu jgk..last2 balik indon pasang laki lain dkt sna..cerai blm lgi..
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2023 08:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by primarikey at 23-7-2023 08:19 AM
minahgempal replied at 22-7-2023 11:10 PM
Orang indon nie..mmg rata2 comel2 cantik2 ..ckp mmg lembut dan ayu jek..cuba kalau diaorg naik hantu ...


Setuju sgt dgn kata2 uols
Jiran seblah rmh iols ni pn kawen dgn rakyat konoha...bininya masa muda2 dulu cantik, lembut...tp klu gaduh menangis menjerit2 mcm org giler....dulu jiran iols ni bukak kedai runcit...kawen dgn rakyat konoha ni 3 taun je tutup kedai..bnkrap..tp bininya si rakyat konoha dpt buat sebijik rmh di konoha untuk keluarganya..bangga...siap tunjuk gmbr rmh tu kt jiran2...jiran2 speku dia hntr duit kedai ke kg utk buat rmh...sbb rakyat konoha tu memg x keje..tolong suami jaga kedai je...jd dia dpt duit dr mana kn buat rmh kt kg tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2023 11:45 PM From the mobile phone | Show all posts
minahgempal replied at 22-7-2023 11:10 PM
Orang indon nie..mmg rata2 comel2 cantik2 ..ckp mmg lembut dan ayu jek..cuba kalau diaorg naik hantu ...

Tu low class punya pikiran dan sikap dangkal..tak boleh itu ini..smua kena ikut arahan dorang..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-6-2024 05:05 AM GMT+8 , Processed in 0.255334 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list