CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 733|Reply: 7

'Jangan Buat Kecoh' - Bekas Isteri Virgoun Dihentam Bersolek Lepas Cabut Purdah Minta Haters Block Je

[Copy link]
Post time 7-6-2023 03:02 PM | Show all posts |Read mode
Pelbagai respons diterima Inara Rusli susulan tindakan mantan isteri penyanyi Virgoun itu membuka purdah selepas mantap mahu bercerai.


Ramai yang mengkritik tindakannya membuka purdah dan bersolek serta berhias cantik dengan mengatakan wanita itu masih dalam idah.




IG




Inara yang mengaku membuka purdah demi Allah dan mahu mencari nafkah untuk kelangsungan hidup bersama anak-anaknya tidak ‘duduk diam’ dengan komen-komen negatif yang dilemparkan haters.


Menerusi kemas kini terbaru di Instagram, Inara meminta agar semua haters menemukan kebahagiaan dalam hidup selain mengatakan akan terus menjadi dirinya sendiri.


"Buat kamu yang haters, mudah-mudahan kamu menemukan kebahagiaan dalam hidup kamu dengan cara-Nya. Suka atau tidak suka, aku akan tetap dijalanku sendiri," tulis Inara di Instagram.


Selain itu Inara turut meminta para haters agar melakukan hal yang mudah ini.




IG




“Ada butang block diciptakan oleh Instagram. Jangan dibikin kecoh, boleh lakukan ya (block),” tambahnya.


Irana bagaimanapun sempat mengatakan tetap menyayangi semua dalam bahasa Korea.




Sumber: Gempak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-6-2023 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah melawa bila nk jadik single balik kannn, semoga dapat laki baru yg lebih helok rupa parasnya
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 09:44 PM | Show all posts
ada misai gak pompuan ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2023 10:03 PM From the mobile phone | Show all posts
cranell replied at 7-6-2023 09:44 PM
ada misai gak pompuan ni

ramai jugak i dok nampak pompuan2 indon ada misai..Napa ek? Sbb makan jamu so ada efek kat hormon ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2023 12:51 AM | Show all posts
exclusive_vvip replied at 7-6-2023 10:03 PM
ramai jugak i dok nampak pompuan2 indon ada misai..Napa ek? Sbb makan jamu so ada efek kat hormon  ...

x tau la...mgkn diorg terlebih hormon testosteron gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2023 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn berniat body shame tp knp eh rmi pmpn2 indo ad misai..meolls pun ad tp klu tgk dkt2 kt cermin bru perasan..klu selfie x nmpk pun..dorg klu selfie, dlm vid pun blh nmpk misai tu..tp inara ni mmg cantik..hope she kekal bertudung sbb mmg manis
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-7-2023 01:44 AM From the mobile phone | Show all posts
X nak ckp apa2 tapiii inaraa ni lawaaa sangatt tauuuu sis doakan baik2 for u inara.. u deserve better
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2023 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
sheols sebelum kawen pon memang retis dah rasanya kalau tak salah?  tapi bukan la retis top
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-6-2024 05:32 AM GMT+8 , Processed in 0.055694 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list