CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 5401|Reply: 14

Cair Lagi Bila Putera Mateen Tunjuk ‘Skill’ Menari

  [Copy link]
Post time 2-2-2023 10:31 PM | Show all posts |Read mode
Nama anakanda Sultan Brunei, Putera Mateen sering menjadi sebutan gadis dan pengguna media sosial lantaran kekacakannya lengkap bertubuh sasa sebagai seorang Prince Charming.


Terbaru, peminatnya sekali lagi cair setelah menonton video pendek Mateen menari poco-poco di dalam sebuah acara tertutup.








Di laman TikTok, video ini menjadi tular kerana tidak pernah sekali peminat dapat melihat Mateen menari di acara keramaian. Ada sumber mengatakan, Mateen bersama ahli keluarga meraikan perkahwinan kakaknya iaitu Puteri Sultan Brunei Darussalam Hassanal Bolkiah, Puteri Azemah Bolkiah.


Perkahwinan mewah ini telah diadakan selama sembilan hari bermula 8-16 Januari 2023 di Istana Nurul Iman, Bandar Seri Begawan, Negara Brunei Darussalam.


Dalam beberapa video yang tular menunjukkan Mateen bersama beberapa tetamu kerabat diraja menari poco-poco. Tarian Poco-poco merupakan sejenis tarian beramai-ramai yang berbentuk aerobik dan popular sebagai aktiviti riadah di Malaysia & Indonesia.


Dalam video itu, juga terlihat Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Abdul Malik ibni Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu’izzaddin Waddaulah, putera ketiga Sultan Brunei.







Di ruangan komen di laman TikTok, rata-rata peminat Mateen meluahkan rasa teruja menyaksikan telatah putera raja ini menari.




Sumber: Murai
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-2-2023 11:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Poco2 [em:24:]
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 12:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Perkahwinan mewah 9haris 9malams. Hamek kau! Jenuh nk pikir baju apa nk pakai 9haris cemtu!
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 06:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Nari macam budak step pon cair. Kalau dah helok kau nari keras kejung pon org puja.
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 07:33 AM | Show all posts
chilly replied at 3-2-2023 06:18 AM
Nari macam budak step pon cair. Kalau dah helok kau nari keras kejung pon org puja.

kan.. nasib uols dah wakilkan Iols
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Tu kira menari ke? Hahaaha
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-2-2023 08:02 AM | Show all posts
aku igt menari ala2 BTS tu
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 08:02 AM | Show all posts
bet he looks good on the dance floor but not to poco2 beat la kan...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-2-2023 10:14 AM | Show all posts
muka dia ni biasa je tapi sebab pewaris sultan terkaya dunia semua mewangi..
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
tu lah tu, kalau dh laki kaya million mango stroberi.. dia tgah korek hidong pon deme kata sheksi
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 11:46 AM | Show all posts
kerasa nya badan ...tu pun cair ke?
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2023 01:10 PM | Show all posts
chilly replied at 3-2-2023 06:18 AM
Nari macam budak step pon cair. Kalau dah helok kau nari keras kejung pon org puja.

I pon terfikir benda yg sama. tq uols sbb ckp benda yg sama. Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2023 07:16 AM | Show all posts
hallahh hallahhh.... kesiannya yg memuja muji tu.

get a life!
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2023 03:04 PM | Show all posts
alaaa..... anak aku lg pandai menari, lagi encem tapi tu la duit tak banyak
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2023 04:07 PM | Show all posts
poco2 je kot? alaaaaa...dia tak mana ensemnya pun tak tahu. biasa2 je (pandangan mata me)
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

31-5-2024 03:06 AM GMT+8 , Processed in 0.056795 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list