CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 164748|Reply: 1807

Hafidz Roshdi ceraikan isteri dengan talak 1??? #1689 update terbaru page 85

     Close [Copy link]
Post time 28-1-2023 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by Afie13 at 23-2-2023 07:14 PM



Gosip terbaru katanya dah bercerai

Kuala Lumpur: Pelakon Hafidz Roshdi, 29, didakwa sudah menceraikan isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri, 29

Sumber Harian Metro berkata, pelakon drama Melastik Ke Hatimu itu menceraikan isterinya dengan talak satu dengan bersaksikan keluarga.

Difahamkan juga, isterinya bakal memfailkan perceraian pada 1 Mac ini yang juga jatuh pada tarikh kelahiran Shuhada.

Terdahulu, beberapa hari lalu, Hafidz atau nama sebenarnya Muhammad Hafidz Roshdi memuat naik gambar sedang menggenggam erat tangan wanita yang dipercayai isterinya seolah-olah memberi gambaran rumah tangga mereka yang bermasalah sudah kembali jernih.

Menerusi hantaran di laman Instagram, Hafidz juga memohon orang ramai untuk mendoakan kebahagiaan rumah tangganya itu.

Kemelut rumah tangga Hafidz mula diperkatakan ramai apabila isterinya mendedahkan pelakon itu ada hubungan dengan wanita lain.

Kemudian muncul pula wanita bernama Athira Yuhada yang mengakui Hafidz pernah cuba mendekatinya sejak sembilan tahun lalu.

Bagaimanapun, Athira mengakui kesilapan itu dan memohon maaf kepada Nurul Shuhada kerana sudah mengganggu kebahagiaan rumah tangga mereka.

Namun, Nurul Shuhada dalam perkongsiannya di laman Instagram pula memberitahu dia boleh memaafkan tapi tidak akan melupakan apa yang sudah berlaku.



Gosip terdahulu

Kuala Lumpur: Belum reda kisah rumah tangga beberapa pasangan selebriti, timbul pula cerita baharu membabitkan pelakon kacak berusia 20-an yang dikatakan curang dengan wanita lain.

Menurut sumber Harian Metro, hubungan terlarang pelakon lelaki yang juga bapa kepada dua cahaya mata itu sudah diketahui isterinya.

Episod kecurangan pelakon lelaki yang dicungkil bakatnya menerusi pertandingan pencarian 'hero' suatu ketika dahulu terbongkar ketika isterinya memeriksa mesej di telefon.

Tindakan itu dibuat berdasarkan naluri isteri yang melihat banyak perubahan berlaku dalam diri suaminya.

Luluh hati isteri pelakon lelaki yang berimej 'alim' itu apabila membaca mesej yang dihantar daripada skandal suaminya yang berunsur lucah dan menjijikkan.

Menguatkan lagi dakwaan kecurangan itu apabila pelakon lelaki terbabit memadam gambar isterinya di Instagram dan membiarkan gambar bersama dua anak saja.

Sumber Harian Metro berkata, isteri pelakon itu mengambil pendekatan berdiam diri kerana sedar dirinya adalah orang biasa dan tidak bekerja selain hanya bergantung harap dengan suaminya.

Malah, pelakon itu didakwa sudah mula buat hal sejak mereka dikurniakan cahaya mata pertama lagi...

...Ni IG story yg dimuatnaik oleh isteri pelakon terbabit semalam





Adakah hafidz akan terus menafikan kecurangannya mcm dalam temubual dia sebelum ni??

Kenyataan athira yuhada


Kenyataan isteri hafidz

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Comments

Tolong jangan edit tajuk ya,kekalkan tajuk asal.Setiap topik baru perlu thread baru, bukan sambung dalam satu thread.terima kasih  Post time 19-2-2023 02:33 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2023 11:08 PM | Show all posts
Takkan Alip Ajis. Heols dah 30an kan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-1-2023 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Afie13 at 29-1-2023 09:08 PM

Ada gambar anak2 dia je dekat ig kan?
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapakah itu. iols nak search senarai peserta hero remaja
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Rumors kata Hapiz Rosdidi HR
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Afie13 replied at 28-1-2023 11:10 PM
Hasil csi mendapati ada sorang pelakon lelaki ni x letak gambar dengan bini dia n yg ada cuma gmbr d ...

Siapa? Nak ig tertuduh
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 28-1-2023 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
shiedafaizal replied at 28-1-2023 11:10 PM
Rumors kata Hapiz Rosdidi HR

Ramai jugak yg petik nama HR sbb dlm ig dia ada gmbar dgn anak2 je n dah lama xde gmbar bini dia
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:13 PM | Show all posts
Kalau HR tak heran lah. Tapi 20-an kah beliau?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2023 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
HR ni yg dlu org duk kata wife dia muka biasa2 tu ke.
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:14 PM | Show all posts
shiedafaizal replied at 28-1-2023 11:10 PM
Rumors kata Hapiz Rosdidi HR

Berimej alimkah heshe?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-1-2023 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
rayna_raynes replied at 28-1-2023 11:13 PM
Kalau HR tak heran lah. Tapi 20-an kah beliau?

Penghujung 20an geng2 budak 94 next year baru masuk 30
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Shahrul Rizwan ke?
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Duhh x sangkanya... Musim mencurang ke skrg ni.. Dulu aku igt mereka pasangan bahagia dan isteri dia bertuah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok dh stalk okt. Mmg xde lnsg gmbr si bni. Kalau btul mmg kesian la bni nya. Ingatkan sejenis setia rupanyaaaa boyaa. Sian kat anak2
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-1-2023 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
kalchi replied at 28-1-2023 11:14 PM
HR ni yg dlu org duk kata wife dia muka biasa2 tu ke.

Aah dia lah dulu masa kawin ramai awek frust n kutuk bini dia x lawa diaorg pun kawin muda masa tu n dia baru je lepas jadi hero drama pkul7
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Suspek Utama Meols

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-1-2023 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku jenjalan kt ig hapiz mmg dia pasang badan skg.. Emsem sdp lak nampak
Dn nmpk gakla pic ng anak2 je
Apa lg suh bini jd hotla
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
codenamedream replied at 28-1-2023 11:15 PM
Shahrul Rizwan ke?

Bukan. Dia umur dah 34. Dalam article tulis dalam lingkungan 20-an
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Roshdi hafiz
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2023 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbb tu la bak kata ps org pompuan ni kena ada income sendiri
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

20-4-2024 08:48 PM GMT+8 , Processed in 0.257744 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list