CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 575|Reply: 18

Wanita Dipercayai Sakit Mental Dipukul, Dibakar Hidup-hidup Lepas Dituduh Culik Budak

[Copy link]
Post time 24-1-2023 08:52 PM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita di wilayah Papua, Indonesia dibakar hidup-hidup oleh orang ramai selepas dia dituduh menculik kanak-kanak, lapor laman berita Suara.com.


Kejadian berlaku di Kota Sorong, Papua Barat Daya pada pukul 7 pagi (waktu tempatan) hari ini.




Mangsa dipukul sebelum dibakar hidup-hidup oleh sekumpulan penduduk. - Instagram





Video kejadian dirakam oleh penduduk menggunakan telefon bimbit.


Wanita pertengahan umur yang dikatakan mengalami gangguan mental itu dituduh sebagai pelaku penculikan kanak-kanak.


Ketika kejadian, sekumpulan penduduk berkumpul dan memukul wanita itu sehingga cedera.


Mereka kemudian membuka pakaian mangsa dan menyimbah minyak petrol ke seluruh badannya sebelum bertindak membaling api.


Beberapa penduduk yang berada di sekitar lokasi kejadian cuba membantu mangsa dengan mencurah air bagi memadamkan api yang marak pada badan mangsa.


Mangsa kemudian dikejarkan ke Hospital Sele Be Solu untuk mendapatkan rawatan, namun disahkan meninggal dunia selepas 90 peratus badannya  melecur.




Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-1-2023 11:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 yg beria nak bako perempuan tu sebenarnya pernah rogol mangsa x, sbb tu beria
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejamnya
Tak terbayang kesakitan yg dia alami
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
papua first time keluaq article.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2023 11:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kegilaan apakah ini
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 04:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kejamnyaaa, depa tak siasat dulu ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 06:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm kembali ke zaman lampau,sikit2 bako org.
Dedulu suka bakar org yg disyaki amalkan ilmu sihir bagai.
Takde nak lalui proses timbang tara dah terus jaa bakar.

Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 08:26 AM | Show all posts
yg bakar pon sama mental
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2023 08:28 AM | Show all posts
gila..buat undang2 sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:33 AM | Show all posts
primarikey replied at 24-1-2023 11:02 PM
Kejamnya
Tak terbayang kesakitan yg dia alami

"Mangsa kemudian dikejarkan ke Hospital Sele Be Solu untuk mendapatkan rawatan, namun disahkan meninggal dunia selepas 90 peratus badannya melecur".

Aiol plak pling seram bca yg last line ni, 90% bdan mngsa dh trbakar. Msti sakit x trkta.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:35 AM | Show all posts
myakayina replied at 25-1-2023 08:28 AM
gila..buat undang2 sendiri..

Aiol dlu prnh trbca psl kes curi kat Msjid, bca kat FB klau x silap. Org2 Msjid or jemaah yg pukul c pncuri smpai c pncuri tu mninggal dunia. Gilos, ya mmg btul mncuri tu slah tpi knpa x d hntr ke blai polis je? Ni d blasah smpai mninggal dunia, x psl2 org2 Msjid or jemaah dh jdi pmbunuh.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:36 AM | Show all posts
primarikey replied at 24-1-2023 11:02 PM
Kejamnya
Tak terbayang kesakitan yg dia alami

90% dh trbakar, msti sakit gila, sdgkn bila kita mmasak & tgn kita trkna percikan minyak msak pnas pun kita dh "Ouch!", ni kn lgi d bakar hidup2.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:37 AM | Show all posts
felinecat replied at 24-1-2023 11:01 PM
Ntah2 yg beria nak bako perempuan tu sebenarnya pernah rogol mangsa x, sbb tu beria

Yg ni iol stuju, klau xde hal, xkn lh c plaku beria2 nak mmbunuh c mngsa?
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 25-1-2023 10:36 AM
90% dh trbakar, msti sakit gila, sdgkn bila kita mmasak & tgn kita trkna percikan minyak msak pnas ...

Tu la
Pdhl dorg pn tau yg pompuan tu sakit mental
Xde hati perut
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 25-1-2023 10:33 AM
"Mangsa kemudian dikejarkan ke Hospital Sele Be Solu untuk mendapatkan rawatan, namun disahkan meni ...

Bayangkn la mcmane dia menggelupur masa terbakar tu...ya Allah...kesiannya
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 11:13 AM | Show all posts
kita bako orang yang mambako tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-1-2023 11:43 AM | Show all posts
gideoncross replied at 25-1-2023 10:35 AM
Aiol dlu prnh trbca psl kes curi kat Msjid, bca kat FB klau x silap. Org2 Msjid or jemaah yg pukul ...

nama je kaki masjid..sia2 je pahala dtg solat jemaah bagai..ujung2 jadi pembunuh..
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau la tak betul dakwaan tu, kesian wanita tu. Sampai nya hati
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2023 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
kejam nye. siap p koyakkan baju mangse sblm bakar. setan btl perangai.

so bdk yg katenye diculik tu mane?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 05:56 PM GMT+8 , Processed in 0.384210 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list