CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 33063|Reply: 557

[Tempatan] Update :Lelaki Selamba Bogel Tunggang Motosikal Atas ‘Highway’ di Johor Bahru.Tempat kerja baharu atas kapal suspek kelar sedikit ‘keras’-Bapa Mertua.Supernatural?

  [Copy link]
Post time 4-7-2022 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 5-7-2022 04:31 PM



Sementara itu, Rosman turut memberitahu, menantunya berkemungkinan bertindak sedemikian kerana terdapat pengaruh lain di tempat kerjanya yang baharu.
“Saya tidak berapa pasti cuma ada anak buah yang beritahu sebelum ini tempat kerjanya yang baharu sedikit ‘keras’, tetapi saya tiada maklumat lanjut berhubung perkara itu. Biarlah perkara yang sudah berlaku itu,” ujarnya.
Tambah Rosman lagi, pihaknya telah membatalkan majlis resepsi Allahyarham Hajar Nursyahirin dan majlis akikah Hans Mohd. Thakif yang dijadualkan pada 24 Julai ini.
“Namun, majlis kakaknya iaitu anak kedua saya yang dijadualkan sehari sebelum iaitu pada 23 Julai ini akan diteruskan tetapi hanya melibatkan majlis pernikahan dan majlis tahlil sahaja, yang lain kita tangguh dahulu,” jelasnya.-KOSMO! ONLINE

Jiran kepada mangsa meluahkan rasa trauma serta tidak menyangka suami wanita tersebut tergamak melakukan jenayah tersebut memandangkan dia seorang yang baik hati.

Menurut Rosiamawati Ramli, dia tidak menyangka bahawa suspek tergamak membunuh isterinya yang baru sahaja habis berpantang. Suspek dikatakan seorang yang baik bahkan tidak pernah menimbulkan masalah di kawasan kampung berkenaan.
Suspek seorang yang baik, malah pagi semalam suspek sempat belanja budak-budak yang bersarapan pagi di warung saya. Dia memang sebaik-baik manusia, tidak pernah kacau orang. Jika bertembung juga sering angkat tangan dan bertegur sapa.
Dalam pada itu seorang lagi jiran pasangan berkenaan, Hairi Hanapiah mengakui bahawa suspek memang seorang yang baik serta tidak mempunyai masalah dalam pergaulan.
Saya ada berbual dengan bapa suspek, bapanya cakap suspek juga tidak menunjukkan perubahan ketika mereka sekeluarga makan malam tadi. Memang terkejut lah sebab kita hari-hari lalu kawasan ini, memang kenal sekampung.
Sementara itu, pihak polis turut merampas sebilah pisau pemotong daging dan sebuah motosikal berwarna merah ketika menahan suspek.
Sumber : Sinar Harian

JOHOR BAHRU – Seorang lelaki tergamak bertindak kejam apabila sanggup mengelar leher seorang wanita yang baru habis pantang serta bayi berusia 44 hari dalam satu kejadian di sebuah rumah di Jalan Dewasa, Bakar Batu, di sini, tengah hari hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 12 tengah hari itu, mangsa, Hajar Nursyahirin Rosman, 26, dan bayi, Hans Mohd. Thakif Amir, 44 hari ditemui berlumuran darah serta kesan kelar pada leher di luar rumah teres yang didiami wanita itu.

Difahamkan, sejurus melihat wanita dan bayinya berlumuran darah, suspek yang berusia 24 tahun melarikan diri dengan menaiki sebuah motosikal dalam keadaan berbogel.

Menurut bapa mangsa, Rosman Ahmad, 58, dia menyedari kejadian yang menimpa anak ketiga dari enam beradik itu setelah diberi tahu anak sulung.

“Anak sulung saya telefon beri tahu ada masalah dekat rumah ini, saya terus bergegas ke rumah anak saya (Hajar Nursyahirin), terkejut tengok cucu dan ibunya terbaring dengan berlumuran darah di halaman rumah.

“Kami terus periksa dan dapati ada kesan tikaman pada leher kedua-duanya,”katanya ketika ditemui Kosmo! di sini hari ini.

Menurut Rosman, Hans Mohd. Thakif merupakan cucu keempat dan anak sulung kepada wanita itu yang baharu melangsungkan perkahwinan pada Ogos tahun lalu.

Jelasnya, Hajar Nursyahirin dan keluarga merancang untuk mengadakan majlis akikah sempena menyambut kelahiran bayi sulung itu selain mengadakan majlis resepsi perkahwinan.

“Mereka akad nikah pada 21 Ogos 2021, masa itu tak buat majlis sebab PKP (Perintah Kawalan Pergerakan), jadi kami rancang nak buat majlis akikah sekali.

“Semua sudah siap tunggu harinya sahaja, tarikh majlisnya pada 24 Julai ini,”katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat mengesahkan kejadian itu.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat berkata, suspek berusia 24 tahun ditahan polis dalam keadaan berbogel di sekitar Permas Jaya, di sini kira-kira jam 2.45 petang Isnin


Katanya, tangkapan terhadap suspek dibuat susulan laporan polis berhubung kejadian bunuh melibatkan seorang ibu berusia 26 tahun dan seorang bayi lelaki.

“Hasil siasatan awal mendapati kejadian bunuh itu dipercayai berlaku pada pukul 12.30 tengah hari, di sebuah rumah di kawasan Bakar Batu.

“Suspek ditahan dalam keadaan bogel menunggang motorsikal seperti yang tular di media sosial. Polis turut merampas sebilah pemotong daging dan sebuah motorsikal berwarna merah sewaktu suspek ditahan.

“Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan jika sabit kesalahan boleh dijatuhkan hukuman mati,” katanya dalam kenyataan pada Isnin.

KOSMO! ONLINE /SinarHarian



Tidak dapat dipastikan apa yang terlintas di fikiran seorang lelaki apabila dia secara bersahaja menunggang sebuah motosikal sambil berbogel disaksikan oleh pengguna jalan raya lain.



Menerusi video berdurasi kurang 30 saat dikongsi di laman Facebook, memaparkan seorang lelaki menunggang motosikal tanpa seurat benang. Lelaki ini dilihat seolah-olah tidak menghiraukan pengguna jalan raya yang lain sebelum tindakannya dirakam oleh individu lain.

Bogel matt.

Menurut pemilik video, kejadian berlaku di Taman Perling, Johor Bahru. Menjengah ke ruangan komen, ada yang memberitahu lelaki tersebut melarikan diri setelah terlibat kes jenayah. Sehingga kini, video tersebut telah meraih lebih 300 perkongsian di Facebook.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur dengan video berkenaan dan ada yang mendakwa lelaki berkenaan berkemungkinan menghidap penyakit mental

Sumber FB Alet Naim Nawawi


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-7-2022 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Memanggil @Kurex untuk mengulas rupa body mamat bogel tu.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:22 PM | Show all posts
katanya baru lepas kelar anak isteri
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:24 PM | Show all posts
forumer cari.com ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Takkan la gadai seluar baju nak beli honda RS..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 4-7-2022 04:19 PM
Memanggil @Kurex untuk mengulas rupa body mamat bogel tu.

Klu tgk gmbr kahwin ada juga rupa tp gila pula
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam mana mau download video sebelum kena delete yach sis?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
yamapi replied at 4-7-2022 08:22 AM
katanya baru lepas kelar anak isteri

Oh shit. This turns dark so sudden yach!
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-7-2022 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 4-7-2022 04:19 PM
Memanggil @Kurex untuk mengulas rupa body mamat bogel tu.

Badan boleh tahan...tak sado tapi nampak macam fit. Muka macam yindon.. harap ada video yg lebih lama & kalau boleh biar betul2 bahagian depan.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:31 PM | Show all posts
Kurex replied at 4-7-2022 04:29 PM
Badan boleh tahan...tak sado tapi nampak macam fit. Muka macam yindon.. harap ada video yg lebih l ...

Skinny slim gitu taste sis ke? Kena rodok sekali patah riuk pulak nanti
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:33 PM | Show all posts
Note: Thread has been banned by manager
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:47 PM | Show all posts
bila bangsa etis bogel

mula bangsa gay pondan pedo nk download video

eeeeeeeeeeeeee

jijik

Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:54 PM | Show all posts
Edited by ezacbee at 4-7-2022 05:38 PM

Dah kena tangkap pun.
Dia serah diri kat balai permas.

Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 04:54 PM | Show all posts
yamapi replied at 4-7-2022 04:22 PM
katanya baru lepas kelar anak isteri

yup
baca tadi katanya
baru lepas tikam bini & baby
bini baru habis pantang
scary betul la
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
bakawali_04 replied at 4-7-2022 04:54 PM
yup
baca tadi katanya
baru lepas tikam bini & baby

Lepas tikam anak bini terus pura2 gila...berbogel naik motor...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
bakawali_04 replied at 4-7-2022 04:54 PM
yup
baca tadi katanya
baru lepas tikam bini & baby

ya Allah
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-7-2022 05:36 PM | Show all posts
Kalah betting kot..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by felinecat at 4-7-2022 06:12 PM

reserved comment dlu
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Suchi at 5-7-2022 06:00 AM
dua_chzy replied at 4-7-2022 04:19 PM
Memanggil @Kurex untuk mengulas rupa body mamat bogel tu.


Iols tgk gambar n vedio dia kat fb td rupa dia boleh tahan helok tp bukanlah persis model.
Tp dia bogel tu sbb baru lepas kelar bini dan baby umur 2 bulan.
Katanya  nikah masa PKP dulu pastu 24hb ni sanding sekali wat majlis cukur jambul baby dia la.
Persiapan semua dh siap katanya taktau pasal apa tetiba kelar bini n baby pastu lari bogel gitu jaa naik motor.
Kawan2 n pemeli bini semua kata si suami tu org baik blabla..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2022 05:56 PM | Show all posts
mana gambar rupa ketika dia normal ??? chuols tgok mana
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 02:38 AM GMT+8 , Processed in 0.098242 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list