CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3340|Reply: 2

Mencari Keluarga Hassan Santono@Sedano

[Copy link]
Post time 15-9-2010 11:09 AM | Show all posts |Read mode
Salam...

Aku mencari keluarga Hassan Santono@Sedano.
Aku ada dengar dia dah meninggal dunia dari anaknya. Al-fatihah
Aku tak salah aku penah jumpa die sekali je.. Itu pun lebih dari 10 tahun lepas, waktu tu nak PMR. Itu pun sekejap je..
Aku anak bekas isteri ke-3 dari nya.
Setahu aku sekarang semua famili bini pertama and ke dua menetap di Kuala Lumpur.


Aku cari bukan untuk apa, cuma nak tahu sahaja salasilah keluarga aku sahaja.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-4-2011 07:43 AM | Show all posts
Salam...

Aku mencari keluarga Hassan Santono@Sedano.
Aku ada dengar dia dah meninggal dunia dari ...
heddxis Post at 15-9-2010 11:09



    try g kat facebook...
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2011 04:04 PM | Show all posts
masuk news paper cepat sikit...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 02:52 AM GMT+8 , Processed in 0.068452 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list