CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1408|Reply: 23

Nora Danish Lebih Rela Pencuri Masuk Rumah Atau Pegang Ular Dari Nampak Hantu

  [Copy link]
Post time 21-1-2022 05:04 PM | Show all posts |Read mode
Sebagai seorang pelakon, pelbagai perkara mencabar harus dilakukan bagi membuktikan kemampuan sekali gus menjayakan sesebuahcwatak .


Sepertinya, itu yang dilakukan aktres popular, Nora Danish apabila memberanikan dirinya bermain dengan ular bagi menjayakan watak  Syuhada dalam telefilem terbaharu, Survival 486.




Kredit foto: IG Nora




Mengakui dia seorang wanita yang sangat takut terhadap ular, namun terpaksa membuang perasaan gentar tersebut demi memberikan hasil terbaik.


“Saya seorang yang penakut sebenarnya. Demi menghidupkan watak Syuhada dan memperhebatkan jalan cerita, saya sanggup buang rasa ketakutan dan berlakon dengan haiwan berbisa sebegitu


“Saya memang takut dengan ular sebab dia boleh membunuh tetapi inilah manisnya menjadi seorang pelakon, melakukan sesuatu di luar jangkaan,” katanya kepada Kosmo! Online.




Kredit foto: IG Nora






Nora atau nama sebenarnya Nora Mohd Danish Hanif berkata demikian pada sidang akhbar virtual telefilem Survival 486 baru-baru ini.


Sempat berkongsi mengenai tahap ketakutannya terhadap sesuatu perkara, Nora mengakui rela memegang ular berbanding terserempak dengan sebarang entiti mistik atau hantu.


“Saya lebih takutkan hantu daripada ular. Pernah satu ketika sebelum berkahwin, saya biarkan pintu rumah terbuka luas walaupun tinggal berseorangan.


“Bila keluarga saya pulang dan bertanya mengapa saya biarkan pintu semuanya terbuka, saya beritahu jika ada hantu saya boleh terus berlari. Lebih rela pencuri masuk atau pegang ular daripada ternampak hantu,” ujarnya.


Dalam pada itu, dia yang pernah popular menerusi sitkom Puteri itu mengakui watak Syuhada banyak mengubahnya menjadi seorang wanita yang lebih berani dan lasak.




Kredit foto: IG Nora



“Karakter Syuhada telah memberi inspirasi untuk saya mencuba banyak perkara baharu seperti aktiviti sukan lasak seperti mendaki gunung (hiking).


“Sejak berlakon cerita ini, saya sudah mula masuk ke hutan dan hiking. Sekali gus melawan sifat penakut yang tinggi dalam diri saya selama ini,” ujarnya lagi.




Sumber: K! ONLINE
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-1-2022 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih rela pencuri masuk?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ini

Nampak



Macam bimbo. TOO BIMBO
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 07:43 PM | Show all posts
apa benda aku baca ni  
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:00 PM From the mobile phone | Show all posts
dalam liang lahad ulau dah tunggu..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
msel replied at 21-1-2022 05:40 PM
Lebih rela pencuri masuk?

Kannnn…meminta sgt ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiga2 pon aku tak rela..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Hari2 duk main ular hitam leluhur yindu majapahit botak takde rambut tu elokk pulakkk... Soo nak takut apanya... Bayangkan je ular tu macam ular yang selalu di belai dalam bath tub haritu... Yang pasti kaka rasa lubang hidungnya mesti besar...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-1-2022 08:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by kucim at 21-1-2022 08:07 PM

Ular .hantu.pencuri ketiga2 ni pernah nampak depan mata.

Paling bahaya ialah pencuri
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih takut pencuri dpd hantu.. Sebab pencuri boleh buat benda yg lebih teruk dan menakutkan dpd hantu..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Ular bossned?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin gemuklaa
Eh dia buat statement cmni sat g berduyun la pencuri datang rumah dia.
Dah dia kata rela lagi pencuri masuk
Pencuri pun mula2 buat2 macam hantu
Dah lari baru sedap mencuri
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 12:32 AM | Show all posts
U sure about that ND?
Orang lagi menakutkan dari makhluk halus skrg ni.

BTW, pe mende yang aku baca ni?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 01:29 AM From the mobile phone | Show all posts
At least antu leh tepis2 ngn ayat kursi. Ulaq either hg brani katuk sendri or cal jpam. Pencuri/perompak ni dan die katuk/cekik hgpa la tu jugak bulih djemput malaikat maut. Lg haru kalo rogol bunuh bakaq. But to each their own la yerr
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 02:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Tapi lakonan biasa sgt xde improvement
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 02:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Bimbo nyaaa ko acik myanmar
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 22-1-2022 02:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan wish mcm tu acik nowa.

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Khatam quran dah berulang kali...katanya pandai mengaji...hantu takut?

Isi yg ko baca dalam kitab setakat for show?

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 05:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Umah dia kan Ntah2 4,5 tier security.. Tu yg dia berani ckp mcmtu
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2022 03:53 PM | Show all posts
Kau nora rumah tak pernah masuk pencuri kau sembang la.
Meols pernah rumah masuk pencuri. Walau si pencuri tu tak apa2kan keluarga meols, tapi lain ya bila rumah kita diceroboh.
Kita jadi mcm hilang semangat, jalan pun terketar2. Nk bercakap jadi bengong. duk dlm rumah jadi rasa tak selamat sbb kita tahu org boleh ceroboh masuk.nk keluar takut, nk duk dlm rumah takut nak tido takut sampai berbulan trauma.
tu belum kena dengan perompak atau segala 'pe' lagi yg meols tak sanggup nk sebut. Nauzubillah mintak jauh la semua ya.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

15-8-2022 03:37 PM GMT+8 , Processed in 0.099077 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list