CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 27799|Reply: 78

Tak Macam Dulu, Sera Sekarang Dah Kurus, Cantik Bergaya! Shuk Gigit Jari Tak Tu?

  [Copy link]
Post time 11-1-2022 12:46 AM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG




Amboi, bukan main lagi Rossa Sera sekarang tayang badan mantap selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram (kg).


Ekoran itu, isteri pelakon dan pelawak sensasi Shuk Sahar, Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah kini tampil lebih segar dan yakin dengan penuh gaya!




Kredit foto: IG




Apa yang menarik perhatian adalah kapsyen-kapsyennya seolah-olah menyindir Shuk yang kini kerugian kerana dia yang sekarang bukan Sera yang dahulu, bertubuh gempal dan kurang cantik.


Malah, menerusi Instastorynya Sera mengakui nekad untuk menguruskan tubuhnya kerana tiada sesiapa yang akan menyayangi seseorang yang tidak menarik.





Video: IG Sera



Lihat saja video-video terkini terutama membabitkan produk Berryfull yang diamalkannya. Fuh, dari XXL ke saiz S!





Video: IG Sera



Pun begitu, ada juga yang sangsi dengan kenyataannya mampu hilang lebih 10kg dengan hanya mengamalkan Berryfull dua kali sehari.









Kredit foto: IG



Bak kata warganet, ubat paling mujarab untuk kurus adalah 'patah hati', kan?


Shuk menyesal tak tu? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:49 AM | Show all posts
Shuk lebih tau muka wife dia tanpa makeup tanpa filter .. dah tau luar dlm isteri dia. Kalau hati dah berubah ko cantik mcmana pun suami tetap berpaling tadah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 01:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Petuanya makan hati shj.nescaya turun berat badan semua tu.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 01:46 AM | Show all posts
Dia kurus pun still nampak kam kam. Tapi ok teruskan usahamu sera. Bukan utk shuk tapi utk masa akan datang. Untung2 dapat jadi macam Intan Liana tangkap anak ikan hensem
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 02:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Copywriting berry tu very busuk yach. Overclaim, shallow & degrading. No one will love you if youre unattractive?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:02 AM | Show all posts
tapi masalahnya sekarang ni bukan lah serah tak cantik/gundu mahupun che pit sheolss dah lobsjobs... tapi jantan seperti shuk tu memang tak guna, keparat... kalau cantik persis barbara palvin sekali pun dia akan tetap curang...

sebabtu akak memang takkan maafkan jantan2 yang tak herlok seperti shuk, fauzi nawawi, tauke jambu dan sebagainya... kalau deorang eksiden kena lenyek lori tepi jalan pun akak akan jalan ala2 fara mendosa sambil berlalu pergi buat2 tak nampak... kalau badan theyols terdampar dekat tempat orang jalan kaki pun akak akan langkah sambil hirup kucate dan pergi COD kambing perap sesambil buat2 tak tahu ada orang di situ...

lain la aliff aziz, syafi tee, hun haqeem... yang tu herlokkkk... kalau curang 10 kali pun akak akan maafkan sebab sentiasa berfikiran positif dan husnuzon lelaki boleh berubah... walaupun tipu result spm pun akak akan maafkan sebab mungkin dia terdesak untuk bina kerjaya demi akak... yang video bebird berterbangan pula mungkin sebab di pedajal oleh cikki2 jahat... saja nak menjatuhkan mereka... agittewww... kita kena husnuzon yach lelaki boleh berubah... tapi khusus yang herlok sahaja...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 05:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Cer try bagi syuk gundu makan benda tu pulak
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 06:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Bawah pon kena bagi wangi juga sera oiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko ingat laki terhegeh kt kita lepas kurus dan cantik. Haa tu la perempuan, idop nk berlaki yg ada standard 2 di atas ni. Dah2 la jgn promot produk yg lagi x tau ape bahayanye. Vaksin kemain berkira2 mcm. Mkn sampah nk pula.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 07:23 AM From the mobile phone | Show all posts
cruz2 replied at 11-1-2022 01:38 AM
Petuanya makan hati shj.nescaya turun berat badan semua tu.

Setujuuuu.. sbb pernah melaluinyaa.. xyah mkn ubat kurus ke ape, otometik kurus..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 07:42 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 10-1-2022 07:02 PM
tapi masalahnya sekarang ni bukan lah serah tak cantik/gundu mahupun che pit sheolss dah lobsjobs... ...

haha terhibur meol baca komen kak dud..

terus jadik husnuzon kpd makhluk2 yg herlokk ruparas...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kurus sbb lbh kpd byk makan hati kot.. Lols tp ko sblm ni bkn mok sgt pn sera oi.. Pastu bkn ke ko jgk yg slalu thegeh2 kt syuk tu.. Xpyh tgu syuk dtg, ko yg slalu tatang dia bagai minyak lintah yg penuh..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dejure at 11-1-2022 08:08 AM

Laki kalau dah gatal xkiralah kau cantik ke kau buruk ke tetap gatal juga..byk contoh artis2 cantik akhirnya laki tinggalkan juga,mcm erra,maya karin,sh shawati,ezurin yg
boob meletop tu pon laki cari betina lain.jd kalau org kata perempuan cantik laki sayang dah tak boleh pakai lagi dah
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:10 AM | Show all posts
kurus tak menjamin syukgundu mu ittew akn kembali kpd mu sera..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
fealefea replied at 10-1-2022 11:16 PM
Ko ingat laki terhegeh kt kita lepas kurus dan cantik. Haa tu la perempuan, idop nk berlaki yg ada s ...

setuju sis... bukan main lagi nak jual produk.. pastu gigih tololwer beli..esok2 buah pinggang rosak.. bru ade akal.. peliklaa org malaysia ni.. senang bebenor kne kencing...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:20 AM | Show all posts
habis lawa la tu utk dipertontonkan pd umum?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Dan si Shuk terus gemuk.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:40 AM | Show all posts
sayang sebab lawa ke?

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:43 AM | Show all posts
huntung la syukk sbb wife da pandai berhias kannn....
boleh la lepas ni berbahagia semula kann...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
haaaaa teruskan usahamu sera. pasang badan, berhias cecantik meghelap menghelip. mana tau rezeki, ALLAH gantikan jodoh yg lebih baik. kesihatan leklok jugak, amalkan cara yg sihat. jangan leka ngn produk yg tak tentu hala

kumpul duit bebanyak. berbahagiala bersama anak anak. syuk tu, bior je la. sekian, pesanan drpd kami forumers kat sini muahahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2022 05:38 PM GMT+8 , Processed in 0.092796 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list