CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 6788|Reply: 128

"Tak Cukup Tragis, YB Kena Belajar Berlakon Dengan Saya" - Kaw Kaw Rita Bahan KJ

  [Copy link]
Post time 10-1-2022 06:58 PM | Show all posts |Read mode
Rancak Instastory Rita Rudaini hari ini dengan isu penangkapan doktor yang menjual sijil vaksin palsu dan terbaru, beberapa hantaran berbaur sinis terhadap Khairy Jamaluddin.




Kredit foto: IG



"Luculah YB ni. Jalan tengok bawah sama YB, takut jatuh lubang," sindiran pedasnya terhadap Menteri Kesihatan itu.


Pelakon itu dalam masa sama memerli Khairy yang memuat naik gambar dirinya diacu beberapa pistol di Instastory.







Kredit foto: IG



"Tak cukup tragis drama ni YB, kena belajar dengan sistur," ujarnya yang turut menyindir Ahli Parlimen Rembau itu kini kelihatan poyo.




Kredit foto: IG




Sebelum itu, Rita mengecam kenyataan berkenaan penangkapan seorang doktor menjual sijil vaksin Covid-19 kepada antivaksin.

"Semuanya jual pada antivaksin katanya. Bukan ke jual pada yang tolak booster juga sebab tiba-tiba sekarang baru nak kantoi.

"Eleh, tak yah malu la. Baik ngaku, tak jatuh haram pun kalau tak booster," katanya.







Kredit foto: IG




Rasanya, KJ nak ke layan Rita? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa2 pun kak ritrud tetap nampak busuk!
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Alolololo lucu lucu la sangat kan cakap YB jalan tunduk takut jatuh lubang.  Tapi kalau YB tu dongak kenyit mata kat kau, mau kau ikut balik kan ritrud.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Benih jepun x dpt ,this time sheol nk try benih indian plak
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga ritrude berjodohan dgn kayjay sbg bini ke2
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 10-1-2022 07:09 PM
Alolololo lucu lucu la sangat kan cakap YB jalan tunduk takut jatuh lubang.  Tapi kalau YB tu dongak ...

Dia taste yg japanese look cam Aqasha la
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Kayjay pon malas nak layan org kurang kasih sayang
Jenis mcm ni lagi org x layan, lg dia bising
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
pompuan bodoh berkata2
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
pencintaABC replied at 10-1-2022 07:18 PM
Dia taste yg japanese look cam Aqasha la

La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 10-1-2022 07:15 PM
Semoga ritrude berjodohan dgn kayjay sbg bini ke2

Tengah bayangkan… oh naik bulu romas.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Eja pun salah. Rengsa tau sistur..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 07:59 PM | Show all posts
Samerosie replied at 10-1-2022 07:48 PM
La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.

bace komen nih, tingat iols dgn sepupu iols mase dia kecik2 dolu2.. dia pi habaq kat org yg mak dia japanese... takazut mak dia.. 'eh, javanese, bkn japanese', kata maknya..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 10-1-2022 07:49 PM
Tengah bayangkan… oh naik bulu romas.

Naper??
Iols tak leh bygkn dia tarik rambut madu dia bila tak.puas hati dgn kayjay
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Bet he is clever than you acik.Takat belakon pun tu jer bakat ko.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Provoke la konon, sekali KJ tenung mau terkepot kepot kemaluan blushing. Aku sudah jatuh cinta kah?

Tp umur diorang samakan? Rota mesti soka
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Samerosie replied at 10-1-2022 07:48 PM
La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.

Bukan edel notelo keturunan nogori ko?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pencintaABC replied at 10-1-2022 08:27 PM
Bukan edel notelo keturunan nogori ko?

Mixed Java + Minang barangkali
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
pencintaABC replied at 10-1-2022 08:27 PM
Bukan edel notelo keturunan nogori ko?

Ha ha ye ke entah iols terfitnah lak dia jawa.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
krustykrab replied at 10-1-2022 08:00 PM
Naper??
Iols tak leh bygkn dia tarik rambut madu dia bila tak.puas hati dgn kayjay

Itu la pasal.  Bini biniku gangster gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2022 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Rita ni agaknye jumpa kj depan2 tekulum2 lidah..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-1-2022 03:59 AM GMT+8 , Processed in 0.081683 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list