CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 9569|Reply: 227

Suami Mengamuk Isteri Curang Dengan Lelaki Bangladesh

  [Copy link]
Post time 22-11-2021 11:14 PM | Show all posts |Read mode
Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video memaparkan wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama seorang lelaki yang juga warga Bangladesh.


Pengguna aplikasi itu merakam kejadian tersebut ketika orang ramai mengerumuni sebuah kenderaan model tempatan yang dipercayai berlaku di Bukit Rambai, Melaka.




Kredit foto: TikTok




Menerusi video tersebut, si suami tidak dapat menahan perasaan marah sehinggakan menengking isterinya di hadapan khalayak ramai selepas berjaya merungkai perbuatan wanita tersebut.


“Kau bodoh ke? Anak laki ada,” jelas si suami menerusi klip rakaman yang tular di TikTok.


Si isteri hanya berdiam diri tidak membalas sepatah pun kemarahan suaminya, manakala warga lelaki asing tersebut cuba untuk melepaskan diri dengan merayu kepada individu-individu yang mengepungnya.










Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikTok meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas polis untuk menerima hukuman.




Sumber: Utusan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Eeewwwwww.....terbayang bau bangla tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Nanti Pemuda UMNO boleh tolong akak balik ke pangkal jalan. Suaminye jangan Lupe pangkah UMNO sampai ke akhir hayat
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Zaman Kesultanan Melaka dulu kena kacau dengan org Kepulauan Ryukyu Dan Portugis.

Zaman sekarang kene kacau dengan Bangla.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 01:52 AM | Show all posts
keane.somewhere replied at 22-11-2021 11:39 PM
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.

cina layan indon, prc, vietnam.. lagi busuk
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
keane.somewhere replied at 22-11-2021 03:39 PM
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.

mana ada. laki cina skrg paling ramai import bini dari china, pilipin, indon, vietnam, laos, burma, siam.

cina pempuan je jaga kasta sikit. tapi tu pun dah mula berkeliaran dgn pak arab dan negro.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:14 AM From the mobile phone | Show all posts
officemate aku slalu berduaan dalam keta. laki dgn bini org. laki dia keja jauh. tak tahu mcm mna nk tegur tgk sama2 dah kemaruk truk
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 02:27 AM | Show all posts
matbad replied at 23-11-2021 02:14 AM
officemate aku slalu berduaan dalam keta. laki dgn bini org. laki dia keja jauh. tak tahu mcm mna nk ...

kalo ko xbleh tegur cari org yg bleh tegur bro...cth superior ke org tua kt situ yg kwn tu segan...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 06:55 AM From the mobile phone | Show all posts
lama dulu pernah nampak banyak kali jugak couple cina+bangladesh kat area rumah. aku syak bangladesh tu pekerja yang diupgrade menjadi pakwe.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Bini dia fetish bau bawang bangla
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:22 AM | Show all posts
apa kesudahan cerekarama ni?
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:38 AM | Show all posts
Iya saya lihat ada banyak wanita warga Malaysia pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh dan Nepal. Kalau ndak salah dua bulan lepas ada berita politisi wanita UMNO yang sudah tua dipukul sama suami Nepal yang jauh lebih muda.

Ironisnya ada tamu wanita di forum ini melecehkan pria Malaysia nikahi warga Indonesia, sedangkan banyak wanita Malaysia yang tua dan muda pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:40 AM | Show all posts
isteri dia dah kena balak besar & kuat...ketagihlah tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:41 AM | Show all posts
venomie1 replied at 23-11-2021 07:22 AM
apa kesudahan cerekarama ni?

Teruskan menonton hanya di TV'3... tiberrrrrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 07:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Friska replied at 23-11-2021 07:38 AM
Iya saya lihat ada banyak wanita warga Malaysia pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh dan Nepal.  ...

Saya minat wanita Indo.... Friska.
Tapi not available lagi la.......
Patut zaman muda saya pergi daerah Minang...... cari wanita Minang untuk jadi isteri.

P/s Isteri saya bagus jugak.....jadi tak de isu disini
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:13 AM | Show all posts
apakata pakar perhubungan @ifanonline  
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:14 AM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 23-11-2021 02:05 AM
mana ada. laki cina skrg paling ramai import bini dari china, pilipin, indon, vietnam, laos, burma ...

Perempuan biasa akan ikut kasta suami.

So pompuan Chinaz Vietnam Indon akan ikut baik kasta sekali la. Kat kg aku ada je...Cina Indon kawin Cina Malaysia, kasta pun ikut nail sekali.

Yg pelik pompuan Melayu suka turun kasta.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa kira. Janji barang besar@dudaberhias.
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2021 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
underground replied at 23-11-2021 01:52 AM
cina layan indon, prc, vietnam.. lagi busuk

Perempuan Ikut Kasta Suami.

Macam Melayu kahwin lelaki France Caucasian la...kau ingat orang France tak tersenyum sinis ke?

Diorg pun mencebik...tapi kasta diorg tinggi kira up lagi la kasta pompuan Melayu tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Semasa

Forum Hot Topic
[SBS/Viu 2021] NOW, WE ARE BREAKING UP - Song Hye Kyo, Jang Ki Yong
Rahah[SBS/Viu 2021] NOW, WE ARE BREAKING UP -
Views : 4043 Replies : 82
[tvN/iQiyi 2021] JIRISAN/CLIFFHANGER - Jun Ji Hyun, Ju Ji Hoon
Rahah[tvN/iQiyi 2021] JIRISAN/CLIFFHANGER - J
Views : 10270 Replies : 400
[VOL 2] YOUR TOP JAPANESE DRAMAS OF ALL TIME & RECOMMENDATIONS
AeriSha[VOL 2] YOUR TOP JAPANESE DRAMAS OF ALL
Views : 74125 Replies : 715
SHANG -CHI AND THE LEGEND OF THE TEN RINGS (MARVEL)
SY_MumiSHANG -CHI AND THE LEGEND OF THE TEN RIN
Views : 3433 Replies : 37
[tvN/iQiyi/Viu 2021] HAPPINESS - Han Hyo Joo, Park Hyung Sik
Rahah[tvN/iQiyi/Viu 2021] HAPPINESS - Han Hyo
Views : 2970 Replies : 82
MONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
royaldanishMONEY HEIST [LACASA DE PAPEL]
Views : 49239 Replies : 185
HOUSE OF GUCCI
SY_MumiHOUSE OF GUCCI
Views : 2756 Replies : 14
Punca Siti Saleha Buat Tuntutan Cerai Terhadap Suami Ini Memang Tak Sangka Pulak
happybyPunca Siti Saleha Buat Tuntutan Cerai Te
Views : 511 Replies : 6
SUKSIS dan Kor Kadet calon 'pelapis' terbaik PDRM
sharlenetexasSUKSIS dan Kor Kadet calon 'pelapis&
Views : 112 Replies : 2
Social Chit Chat 6
sarah82Social Chit Chat 6
Views : 32162 Replies : 522



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 04:51 PM GMT+8 , Processed in 0.207977 second(s), 28 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list