CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1417|Reply: 9

Aduh, Isteri Ifan Seventeen Sibuk Main Telefon Sampai Staf Restoran Hantar Resit

[Copy link]
Post time 3-11-2021 08:45 AM | Show all posts |Read mode
Gara-gara sibuk main telefon dan membuat rakaman video, isteri Ifan Seventeen, Citra Monica terlupa membayar makanannya di sebuah restoran.


Dia dan Ifan yang makan di sebuah restoran di Banyuwangi, Jawa Timur, Indonesia berlalu pergi selepas menikmati makan tengah hari mereka.




Kredit foto: IG Ifan




Disebabkan perkara itu, wanita berkenaan menerima mesej peribadi di media sosial daripada seorang pekerja restoran yang bertanyakan sama ada dia sudah membayar makanan tersebut.


Memetik Liputan6, Citra membalas mesej tersebut dengan perasaan bersalah dan meminta maaf serta meminta nombor akaun restoran berkenaan untuk membuat bayaran.


"Ya ampun, minta maaf ya, nanti saya buat pindahan saja ya. Saya minta no akaun ya. Terlalu asyik membuat rakaman sampai jadi lupa," ujarnya.


Ifan turut menunjukkan resit dengan harga Rp 400 (RM116) daripada pihak restoran yang dikirim melalui mesej peribadi di Instagram isterinya.




Kredit foto: IG Ifan




Ifan kelihatan santai menangani perkara itu dan hanya tertawa memikirkan kejadian tersebut.


"Keenakan makan lupa bayar," tulis Ifan.




Sumber: mStar
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Mcm ni pn ade.
X rase comey pn kes cmnie.
Tp jenis org yg x bertanggungjawab.
Cuai btol.

Nsb lah bole sent dm kt ig.
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 15-1-2022 03:19 PM

............
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 12:00 PM | Show all posts
sebbaik ngaku
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 01:04 PM | Show all posts
Caprut sungguh perangai
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Oo dia dh kawen baru ke baru tau
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang best sangat main fonnnnnnnnnnnnnnnn memanjang??
Laki ko depan mata, cakap kat wasap gak keee acaner???
Time ngesekkk jeee letak fon tepi
Nyampahhh betul orang camni
Kawan, fam dah depan mata, mata sibuk ke fon
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 01:16 PM | Show all posts
main phone ngn pompuan lain ke.. haha
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2021 06:17 PM | Show all posts
bak kt mak iols, hf tu  berjahit kat tangan ke apoooo
xreti2 ltk dlu ke time makan..
Reply

Use magic Report

Post time 15-11-2021 11:44 AM | Show all posts
Itu pun nak jadi cerita ialah asal ada cerita terbaru kan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 01:04 PM GMT+8 , Processed in 0.088117 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list