CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 1966|Reply: 19

Zuraida Teraju Parti Bangsa Malaysia?

  [Copy link]
Post time 2-11-2021 02:55 PM | Show all posts |Read mode
Ahli Parlimen Ampang, Datuk Zuraida Kamaruddin bakal mengetuai sebuah parti baharu yang dikenali Parti Bangsa Malaysia.




Kredit foto: Bernama




Menurut sumber, parti berkenaan sudah diluluskan oleh Pendaftar Pertubuhan (RoS) pada 29 Oktober lalu.


Bagaimanapun parti berkenaan tidak melibatkan Ahli Parlimen Gombak, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali seperti digembar-gemburkan sebelum ini.








Menteri kanan itu dikatakan masih kekal dengan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).


Selain, Zuraida antara individu lain bakal menjadi pimpinan Parti Bangsa Malaysia ialah Ahli Parlimen Julau, Larry Soon @ Larry Sng.








Wakil rakyat bebas itu dikatakan bakal menjadi orang nombor dua dalam parti berkenaan.


Selain itu, bekas pimpinan PKR, Ahli Parlimen Kuala Langat, Dr Xavier Jayakumar juga bakal menyertai parti berkenaan.








Difahamkan, Parti Bangsa Malaysia bersifat mesra kerajaan Perikatan Nasional dan akan dilancarkan pada Disember ini.


Logo parti pula akan diambil dari logo sebuah pertubuhan bukan kerajaan, Penggerak Komuniti Negara tetapi melibatkan sedikit perubahan.




Sumber: MalaysiaGazette
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-11-2021 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
I cadangkan Puan zuraidah ni pakailah bawal Fareha..confirm meletop terus naik seri dan buat rawatan buang jeragat di muka tu....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka yg x de tokoh jd pemimpin
Sekian..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 08:20 PM | Show all posts
ke tujuan nk kacau undi??pegi mam lh geng2 kelepet duit x abis 7 generasi nie..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 09:01 PM | Show all posts
Berapa banyak ni...
Muka xboleh buat keje.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2021 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku harap bungkus la parti ini seperti bungkus nya lampin mak lampir itu...
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 05:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalu parti ni bole hapuskan sistem sekolah vernakular..aku sokong aja..cmne nk jadi 1 bangsa kalu sekolah pn asing2
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 08:48 AM | Show all posts
musangbodoh replied at 2-11-2021 08:20 PM
ke tujuan nk kacau undi??pegi mam lh geng2 kelepet duit x abis 7 generasi nie..

Kan. Saja nak buat pecah undi untuk tipiskan majoriti nanti. Tapi siapalah yang bengap nak sokong diorang ni, muka masing masing takde ketokohan langsung.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-11-2021 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
makin hari makin bertambah partaik pemecah undi, tak lama lagi semua rakyat ada parti masing2
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:30 AM | Show all posts
Banyaknya parti lepas xda majority pakat2 lompat
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:30 AM | Show all posts
zuraida mcm nak batang cina dan india sahaja
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 09:33 AM | Show all posts
gud...sapa penasihat mak lampir ni?? mmg mati la career politic diorg which is i absolutely sokong. jemin ni dia igt org suka dia. xpe ni la masa nk kaut segala reta y ada. next election bole bungkus...p dok ngn AA HAAAAA
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Banyak laa parti ditubuhkan.. Tapi bukan untuk kepentingan rakyat pon.. Semua nak jaga tembolok sendiri dengan bini2 muda korang je kan.. Tahik laa!!! Bila ntah tua2 bangka nak mampus ni kena panggil dek lubang kubur ntah
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 11:54 AM | Show all posts
Rasanya bukan dia je pasti banyak lagi selepas ni rakyat hanya lucu melihatnya
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 11:56 AM From the mobile phone | Show all posts
party nyamuk, lps pru bungkus habis
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 01:55 PM | Show all posts
Kalau benar Parti Malaysia hapuskan SJK, SMA dan apa2 sekolah yang berasaskan kaum dan tutup semua institusi2 yang berorientasikan kaum

Jom jadi macam indon. Ada bran?

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-11-2021 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Letak jawatan je la makcik.
Bukannya menyumbang pape pun pada negara.
Tubuh parti banyak2 nak watpe..
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
wow dahsyat dah ada parti sendiri
walau muka xde tokoh pemimpin namun mash ada yg menyokong
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2021 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bangsa malaysia tu apa?
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Rengsa gila tengok acik ni
Tak tau kenapa
Muka jenis mendatangkan vibe yang entah laa.. benci
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 08:21 AM GMT+8 , Processed in 0.089585 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list