CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1343|Reply: 8

Rayu Dipenjara Kerana Tak Nak Tinggal Bersama Isteri

  [Copy link]
Post time 25-10-2021 05:08 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki yang dikenakan hukuman tahanan rumah dilaporkan meminta polis menghantarnya ke penjara.


Permintaan itu dibuat lelaki terbabit kerana dikatakan tidak mahu menjalani hukuman itu bersama isterinya.


Lelaki berusia 30 tahun itu pergi ke balai polis di Itali hari minggu lalu untuk membuat rayuan.




Gambar hiasan




Media tempatan melaporkan dia bertindak sedemikian kerana sudah tidak mampu bertahan menjalani hukuman tahanan rumah.


Lelaki itu memaklumkan untuk dia dibawa ke penjara bagi menjalani hukuman kerana tidak mahu tinggal bersama isterinya.


Lelaki Albania itu berkata, keputusan untuk menjalani hukuman secara bersendirian di penjara.


Lelaki itu akhirnya dibenarkan menjalani baki hukuman di penjara di Guidonia, sebuah bandar di luar Rom.


Lelaki itu yang tiba di balai polis kemudian terus ditahan kerana melanggar perintah tahanan rumah.


Sebelum ini, dia dijatuhi hukuman tahanan rumah kerana kesalahan dadah.


"Dia menjalani hukuman tahanan di rumah bersama isteri dan keluarganya. Ini tidak sesuai," kata pegawai polis.


Lelaki itu masih ada baki beberapa tahun lagi untuk menjalani hukuman penjara.




Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 05:26 PM | Show all posts
       kesan vaksin

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
bini kuat bebel kot
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 09:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha nie kes binik membebel non stop ke mcm mana..?
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Ceraikan je laaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 11:28 PM | Show all posts
tak tahan kena bt kerja rumah lah ni
duduk penjara semua dah siap klu duduk rumah nak kena memasak, basuh pinggan, kemas rumah, lipat kain baju, basuh berak anak, anak menangis tengah malam, bini membebel pot pet..............  

duduk penjara jugak yg aman
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2021 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Hehehe sanggupppppp!
Ateeeee minik mulut tongkeng ayam kahhh?
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2021 02:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 15-1-2022 01:43 PM

..........
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2021 11:55 AM | Show all posts
Cik_jantung replied at 26-10-2021 02:31 AM
Dia ni nnti masuk penjara tahula keadaan inmate camana... Nyesal tak sudah nnti tu..  kena survive w ...

biar dia rasain.. tak bercukur gitu la kejadiannya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 03:48 PM GMT+8 , Processed in 0.200921 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list