CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 3923|Reply: 5

EX5 belum sampai sebulan dah di curi

[Copy link]
Post time 12-1-2010 04:45 PM | Show all posts |Read mode
Salam,

Perhatian!! Sesiapa yang menjumpai Motorsikal EX5 (WTJ 5427), tolong contact no ni.
Nabil 0135323965.
Kerjasama anda amat dihargai.

Kesian kawan meha ni, dia baru dapat motor tu 29-12-2009. Motor tu belum sebulan lagi dah kena curi.
Motor dicuri di hadapan sekolah, tak tahu camna bleh kena curi sebab dah mangga dan kunci depan belakang dan motor tu betul-betul tepi pagar sekolah tu. Sebab motor kena park kat situ. Lokasi terakhir sebelah pagar SMK Batu Muda, Kuala lumpur.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-1-2010 05:16 PM | Show all posts
motor panas nihhh
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2010 05:17 PM | Show all posts
dia macam hilang budak. 24jam pertama adalah penting
lepas tu 90% motor dah tak de bentuk fzikal
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2010 05:23 PM | Show all posts
klau dh lebih sehari ilang,
sah2 la dh hancur terburai komponen2 moto tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2010 06:49 PM | Show all posts
claim insuran je le... apo nak buek...
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2010 06:59 PM | Show all posts
ssh lor nk dapek kalu da hilong
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-2-2023 01:03 AM GMT+8 , Processed in 0.087729 second(s), 28 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list