CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 19280|Reply: 138

Sila buang pad haid terpakai betul2!!!

[Copy link]
Post time 7-6-2009 11:20 PM | Show all posts |Read mode
smalam 6 june, 2009. aku duk sengsorang kat umah. adik aku yg pompuan dah gie balik kampung.. yg boys ke luar bandar gi umah kengkawan diorg kawin.. aku seperti biasa.. kerja n main game kat umah sengsorang.

hampir muntah layan homeworld 2 modding ngan freefalcon 5, aku start sambung buat keje - graphics programming. cam biasa, aku jarang bukak lampu kat umah. on pc ngan kipas je.. maklum aa artis.. mmg suka duk dlm gelap. hampir kul 4 pagi, rasa mcm nak terkucil.. aku gie aa toilet.. mcm biasa, aku akan bukak lampu toilet je..

sambil raba suiz utk bukak lampu toilet.. sambil bukak pintu toilet.. tetiba.. "opocot!!" aku ngan sesuatu tu terperanjat.. aku terperanjat dia pun terperanjat - dia tengah syok layan kat plastik sampah.. "apa lak menatang nie buat kat sini??" - hangin aku.. x pernah2 ada! - sesuatu tu adalah seekor makhluk halus..

biasanya akan kana ignore jer makhluk2 camnie.. aku check dlm plastik sampah.. mm.. patut aa.. pad terpakai main sumbat je kat dlm tu..

aku ikat plastik sampah tu. bungkus ngan sokkabar... masukkan plastik tu dlm plastik satu lagi, ikat kaut2.. aku kuar rumah,  buang kat tong sampah besar.. lupa lak, pastu aku gie sambung buang air..

the next day - baru jap tadi.. adik pompuan aku balik.. aku pun start aa membebel.. aku ckp.. "lu ingat wa x nampak apa yg lu x nampak?" - "lu dah berapa tahun period?" "- ustazah x pernah ajar ke?" kemudian, aku pun cerita kat dia... dia dah mula cuak.. pastu dia baru aa start citer..

last week, xxxxx bagi benda nie - sebungkus tangkal.. adik aku kata dia terpaksa ambik sbb nak jaga hati. aku ckp "hoh.. memandai mandai!!!" - "x de masalah nak carik masalah!!!" aku pun sambung membebel sambil bukak tangkal tu.. dlm tangkal tu ada batu n benang.. di bungkus ngan tisu...

haihh... dah jadi satu hal lak nak gie membuang - tangkal tu..

note: makhluk2 halus yg pernah aku encounter..

kategori 1 (jarang2)
biasanya skali imbas.. nampak x jelas. mcm wap haba kat ekzos jet/kapalterbang... atau bahasa omputih mcm mirage. org lain pun bleh nampak..

kategori 2 (selalunya tapi x aaa slalu sangat..)
nampak.. tapi bukan pakai mata.. pakai deria lain (aku pun x tau apa nama deria tu). nampak dia ada. contoh: kat siling, pose: bergayut, meniarap, melekap, etc..

kategori 3 (solid object interaction)
contoh (kat office dulu): paip air terbukak sendiri.. sebelum nie x bukak/atau dah tutup.. tapi x perasan lak telinga kepala paip tu berpusing. alih2 kuar air je..

yg diceritakan disini adalah encounter kategori ke 2..

[ Last edited by  mziskandar at 8-6-2009 09:20 ]

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 7-6-2009 11:28 PM | Show all posts
citer la bagi jelas.. mek oii
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:30 PM | Show all posts
erkk...aku sebenarnya tak paham sgt cite ko yang tegantong ni...

leh cite ngan lebih jelas dan nyata...
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:34 PM | Show all posts

Balas #1 mziskandar\ catat

silap masuk board ke?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:37 PM | Show all posts
cita mcm nak menarik..tp cm tak sampai maksud je..tuan umah sila mula skali lagi n cita bg jelas..nak tau gak ..
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:48 PM | Show all posts
aku nie laki...boleh citer lebih jelas...ako langsung x paham
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:51 PM | Show all posts
lorrr xpahamlah apa yg ko cuba sampaikan..cuba citer lebih detail apa kaitan pulak dgn batu, benang, etc.. ?
Reply

Use magic Report

Post time 7-6-2009 11:55 PM | Show all posts
tak faham...dari nak takot,terus terbantut
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 8-6-2009 12:06 AM | Show all posts
aaa..tetibe tak paham..
sesuatu tue ape..tetibe ade batu ngan benang..
apekah maksudnye...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-6-2009 12:06 AM | Show all posts
oo.. yg benda yg aku bukak tu tangkal (batu+benang)... yg pad tu aku dah gie buang...
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:08 AM | Show all posts

Balas #1 mziskandar\ catat

wa betul tak paham la! lu ni citer pasal apa? pad ke? batu ke? benang ke? buang air ke? tunggang langgang laaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:11 AM | Show all posts
6 hune....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-6-2009 12:11 AM | Show all posts
Originally posted by cinta_ungu at 8-6-2009 00:06
aaa..tetibe tak paham..
sesuatu tue ape..tetibe ade batu ngan benang..
apekah maksudnye...


sesuatu tu.. makluk yg menyinggah kat plastik sampah...
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:11 AM | Show all posts
Originally posted by mziskandar at 8-6-2009 00:06
oo.. yg benda yg aku bukak tu tangkal (batu+benang)... yg pad tu aku dah gie buang...



pad dah buang. semalam cik tixxs selongkar sampah yg ada pad tu...
abih yg esoknya tetiba dapek batu dan bonang tu apo nyo jang?
ekau ni somalam banyak makan julap ko..

[ Last edited by  drebartaxi at 8-6-2009 00:13 ]
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-6-2009 12:13 AM | Show all posts
Originally posted by drebartaxi at 8-6-2009 00:11



pad dah buang. semalam cek ti selongkar sampah yg ada pad tu...
abih yg esoknya tetiba dapek batu dan bonang tu apo nyo jang?
ekau ni somalam banyak makan julap ko..



sorry for the confusion arise.. batu + benang (tangkal) tu ada org bagi kat adik aku.. dia gie simpan dklm laci kat umah..
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:27 AM | Show all posts
aku pun tak paham cite ko.... ape ke makhluk yg bertenggek kat tong smpah tu/
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 8-6-2009 12:31 AM | Show all posts

Balas #10 mziskandar\ catat

abih ko slamber je tengok menda tu .. lepas masing2 terkejut tu .. takkan menda just ilang mcm tuje ?ko nampak makhluk camne ? citer la kasik jelas sikit .. alih2 ko dah ikat sampul dah gi buang kt tong sampah ..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-6-2009 12:41 AM | Show all posts
sorry yer guys.. jap2 lagi nanti aku re-edit balik..
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:44 AM | Show all posts

Balas #18 mziskandar\ catat

okay...tp aku cm leh pahm sikit2
Reply

Use magic Report

Post time 8-6-2009 12:50 AM | Show all posts
ape ni?? tak paham....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 02:29 PM GMT+8 , Processed in 0.697476 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list