CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: iLYaNi

Tertanya-tanya tak.."where is the right guy"..dah pupus ke

[Copy link]
Post time 23-10-2008 02:47 PM | Show all posts



tgh2 nih lagik bahaya dr mr left taw
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-10-2008 02:58 PM | Show all posts

Reply #58 demonicboy's post

nk bid ktne ni??
lelong boleh ke?...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 03:04 PM | Show all posts

Reply #57 otakotak's post

mcmana leh TERplak...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 03:05 PM | Show all posts

Reply #63 sosimple's post

sebab ada yg tu jer kut nk kt dia...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 03:21 PM | Show all posts

Reply #63 sosimple's post

TERpaksa mcm.....erm.....bila umur dah lanjut and TERpaksalah trm je
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 03:22 PM | Show all posts

Reply #64 baroque's post

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 23-10-2008 04:07 PM | Show all posts

Reply #65 otakotak's post

mana bley TERpaksa.... Ter tuh slalu ter x sengaja...tp bab2 nie mana de ' ter ' x sengaja melain kan... hah! kamu buat per tuh ( sergahan pegawai maksiat )....
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:08 PM | Show all posts

Reply #64 baroque's post

dan org ituh adelah abe bra...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-10-2008 04:11 PM | Show all posts

Reply #66 otakotak's post


at least ada gak org nk kan....amik jer la
mcam wa ni xthu la....
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:11 PM | Show all posts

Reply #68 sosimple's post


jgn la gosip cm2...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:14 PM | Show all posts

Reply #70 baroque's post

amboi...amboi...amboi...

encik nie memalu plak... tayang perut x malu....
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:24 PM | Show all posts
Originally posted by iLYaNi at 22-10-2008 01:55 AM
I tribute this thread to all u girls...
especially yg masih belum berpunye...and 25 above

adakah korang tertanye2 macam aku...
where's the rite guy..

the rite guy..
yg sederhana..yg penyayang..
yg sederhana pada tafsiran aku cukupla sedap mata memandang..
yg sederhana pada aku lagi..cukupla org nye punye kerjaya...yang membolehkan dia memberikan nafkah sbgi seorg suami..
it's scary and its sad...sbb the fact is kebanyakannya adalah suami org, tunang org , boyfren org...

n the xrite guy...adalah byk kat luar sane...
pompuan yang baik terlalu banyak...dan sedihnye tepakse pilih lelaki yg kurg baik..no choice is'nt

pls comment...



ayat yg wa highlight merah tu benar-benar membuatkan kepala wa terbakar...:@

baikkk konon...


ayat lu tu seolah-olah nak memberitahu yg pempuan baik-baik tu terlalu ramai tetapi lelaki yg baik-baik terlalu sedikit... mcm tu ekkk...

lenkali kalo nak bercakap pasal topik ni pandang kiri kanan depan belakang dulu la minah wonggg wehhhh... pastikan kaki lu dah pijak di serata tempat dan pastikan jugak jiwa dan pancaindera lu dan disajikan dengan pelbagai 'hidangan dunia...'


kalau hingus baru nak kering jgn la timbulkan isu ni wehhh....


respekkk skit laaa kat kaum-kaum lelaki kat dlm ni...:@
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:28 PM | Show all posts
kang wa bagi ceramah kat dlm ni kang letih plak lu org nak membaca...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:28 PM | Show all posts
Originally posted by Amiin_al_Kalam at 23-10-2008 04:24 PM



ayat yg wa highlight merah tu benar-benar membuatkan kepala wa terbakar...:@

baikkk konon...


ayat lu tu seolah-olah nak memberitahu yg pempuan baik-baik tu terlalu ramai tetapi lel ...

wa suspek luuuuuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:29 PM | Show all posts
Originally posted by Amiin_al_Kalam at 23-10-2008 04:28 PM
kang wa bagi ceramah kat dlm ni kang letih plak lu org nak membaca...

jgn weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:45 PM | Show all posts
Originally posted by raudah at 23-10-2008 04:28 PM

wa suspek luuuuuuuuuu



wa tengah hangin ni beb...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-10-2008 04:51 PM | Show all posts
budaya mengatakan pempuan zaman skarang baik-baik dan lelaki zaman skarang susah nak cari yg baik-baik terlalu strerotype dan ketinggalan zaman la wehhh...

lu tak baca paper ker wehhh... tak tgk berita ekkk...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:55 PM | Show all posts
zaman skarang dah terbalik laa... dunia pun dah pernah terbalik pun hari tu kan...kalo tak ACEH takkan tenggelam dgn air kan...

zaman skarang ni dah byk sangat dah berlaku benda pelik sampaikan dah jadi tak pelik lagi dah... kucing yg bertanduk pun dah ada skarang kan... cuma bintang dgn bulan kat langit jer belum mahu nak gugur...


so jgn la buat kenyataan 80 tahun or 100 tahun dahulu dgn mengatakan pempuan zaman skarang ni baik-baik dan lelaki zaman skarang ni ramai yg tak baik...


sempit betul kepala otak lu...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:58 PM | Show all posts

Reply #71 sosimple's post

perut boroi merupakan aset bg seorang lelaki...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2008 04:59 PM | Show all posts
org cakap baik buruk seseorang kita bleh tgk masa zaman remaja...masa zaman sekolah... dan masa zaman wa sekolah dulu memang ramai sangat la wa tgk member2 wa(lelaki) yg tak mahu nak jadi org... tapi tak heran la sebab bila dah besar panjang pun memang dorang tak berapa nak jadi org pun... yg dah jadi banduan pun ada... yg tengah kena seksa dlm kubur pun ada... astro kata mcm-mcm ada...


dan videoklip dibawah ni cuba kita renung-renungkan apa akan jadi pada kaum pempuan selepas ini... adakah spesis pempuan baik2 yg lemah lembut sopan santun akan pupus selepas ini... sebab tu wa cakap nak bercakap tu tgk dulu kiri kanan depan belakang... jgn main cakap jer...


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Cinta & Perhubungan


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

29-5-2024 04:49 AM GMT+8 , Processed in 0.063981 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list